Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018

Ο Γεράσιμος Γιακουμάτος με φίλους και συμμαθητές στο Χαϊδάρι!!!


Ξεκινάμε από εκεί που αρχίσαμε!
Όπως εδώ και αρκετό καιρό έχω κάνει γνωστό, επέλεξα μετά από συνεννόηση με τον Πρόεδρο της ΝΔ Κυριάκο Μητσοτάκη να πολιτευτώ στο Δυτικό Τομέα (Περιστέρι, Ίλιον, Αιγάλεω, Χαϊδάρι, Αγία Βαρβάρα, Άγιοι Ανάργυροι-Καματερό, Πετρούπολη).
Προχθές λειτούργησε για πρώτη φορά το γραφείο μου στο Περιστέρι (Παναγή Τσαλδάρη 21, 2ος όροφος) όπου τα είπαμε χαλαρά και σε φιλικό κλίμα με δεκάδες φίλες και φίλους που πέρασαν από εκεί.
ΜΑΖΙ συνεχίζουμε και θα τα λέμε στο Περιστέρι όπου το γραφείο θα λειτουργεί σε καθημερινή βάση (10:00-14:00 και 17:00-20:00).
Χθες βρέθηκα στο αγαπημένο μου Χαϊδάρι, το έχω συνδέσει πάντα μέσα στη καρδιά μου με τα μαθητικά μου χρόνια! Με φίλους, συμμαθητές, αγωνιστές της παράταξης. Ανθρώπους του μόχθου και της καθημερινότητας, αυτούς που κρατάνε την πατρίδα μας.
Επόμενο βήμα η λειτουργία του νέου γραφείου μας στο Αιγάλεω!
ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ και ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ όπως εμείς ξέρουμε στο Δυτικό Τομέα!























































Δεν υπάρχουν σχόλια: