Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Eγώ και η γυναίκα μου δεν έχουμε μυστικά...


Ένας παντρεμένος τύπος, λίγο πουτανιάρης, μπαίνει σε ένα μπαράκι μετά τη δουλειά του, έτσι, για να πιεί ένα ποτάκι.
Μετά από λίγη ώρα παρατηρεί ένα φοβερό μωρό να κάθεται στη γωνιά του μπαρ μόνο του.
Ρωτάει το μπάρμαν τι παίζει με την κοπέλα και είναι μόνη της.
Άσε φίλε, του λέει ο μπάρμαν, είναι τυφλή !
Δεν τρέχει τίποτα, λέει ο τυπάκος μας, είναι κούκλα και θα την κανονίσω !
Με τα πολλά πηγαίνει και την κερνάει ένα ποτό, πιάνοντας κουβέντα μαζί της…
Αφού φλερτάρανε αρκετή ώρα οι δυο τους, η κοπέλα παίρνει πρωτοβουλία και του λέει να πάνε σπίτι της για τα υπόλοιπα…
Φυσικά ο τύπος συμφώνησε.
Μόλις φτάσανε στο σπίτι, ο τύπος λέει:
Πρέπει να πάρω τη γυναίκα μου τηλέφωνο !
Ξέρεις, λέει, εγώ και η γυναίκα μου δεν έχουμε μυστικά, τα λέμε όλα !
Βγάζει λοιπόν το κινητό και καλεί στο σπίτι του.
Το σηκώνει η γυναίκα του και της λέει:
Αγάπη μου, μου ‘κατσε απόψε μια στραβή και θα αργήσω ! ! !
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: