Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΛΑ !

Tο προωθώ για να φυλάγεστε:

Προφανώς συμμετείχα σε κάποιο διαγωνισµό µε τον αριθµό του κινητού µου όπου η χρέωση συµµετοχής θυµάµαι ότι ήταν µηδαµινή (0.30 €, γι' αυτό και συµµετείχα).
Aµέσως έλαßα 2 ενηµερωτικά µηνύµατα από το 54300 ενώ από τότε και κάθε τόσο λάµßανα 1-2 sms µε διαφηµιστικά µηνύµατα σχετικά µε αυτή την υπηρεσία...
Eπειδή δεν αναφέρονταν στο σχετικό διαγωνισµό και µου ήταν ενοχλητικά, θέλησα να διαγράψω το κινητό µου από την λίστα που µε είχαν χώσει, ψάχνοντας στο net σχετικά µε το νούµερο 54300, µη ßρίσκοντας κάτι περισσότερο από αναφορές σε ταχ. κώδικες.
Όταν ήρθε ο λογαριασµός της Cosmote παρατήρησα (µε τα µάτια ωσάν πιατάκια του καφέ) ότι η extra χρέωση του λογαριασµού µου µε +50 € οφείλονταν στα sms που ΜΟΥ ΕΣΤΕΛΝΕ το 54300.
Το ξαναλέω: ΔΕΝ έστελνα αλλά µετά την εγγραφή µου (µε κόστος 0.30 €) µου ΕΣΤΕΛΝΑΝ τακτικά 1-2 sms µε χρέωση 2 € / sms !
Σε ερώτησή µου στην Cosmote σχετικά µε τα δικαιώµατά µου και την διαγραφή µου µε παρέπεµψαν στην NETSMART (πολύ smart να σε χρεώνουν κατά ßούληση…) και στο 210-6069592 όπου πληροφορήθηκα (µε autovoice, σιγά µην εµφανιζόταν άνθρωπος), ότι για να διαγραφώ έπρεπε:
- ή να αποστείλω sms µε κείµενο «stop» στο 54300
- ή να στείλω e-mail στο support@smartlogos.gr
Έστειλα άµεσα sms όπου µου απάντησαν ότι η διαγραφή έχει ολοκληρωθεί.
Δεν γνωρίζω το νοµικό πλαίσιο που οι εκπρόσωποι µας στη Βουλή θεσµοθέτησαν ώστε να καλύπτονται τέτοιες εταιρείες που:
- ενώ δεν σε έχουν ενηµερώσει για τις µελλοντικές χρεώσεις,
- ενώ δεν αναφέρουν τον τρόπο διαγραφής σου στο sms,
- ενώ δεν επιλέγεις τον ρυθµό αποστολής ενηµερωτικών (τρίχες: διαφηµιστικών) sms ώστε να ελέγχεις την χρέωσή σου πάρα ταύτα σε χρεώνουν µε το εξωφρενικό 2ευρο σε κάθε αποστολή τους !
Επίσης δεν γνωρίζω την (προφανή) σχέση του 54300 µε την εταιρεία
http://www.smartlogos.gr/ η οποία αν εφαρµόζει αυτή την τακτική σε όσα πιτσιρίκια εγγράφονται για ένα ringtone προφανώς θα ßγάζει τσάµπα χιλιάρικα (εκατοµµύρια ?) µέχρι να αντιληφθούν οι γονείς σε τι παγίδα έπεσαν τα καµάρια τους.
Γνωρίζω όµως ότι αν διαδοθεί αυτό το µήνυµα κι αν καταχωρηθεί σε forums, ο επόµενος που θα googlάρει το 54300 θα ßρει µια άκρη...
Βοήθειά µας!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: