Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Σήμερα σας έχω Κουτσομούρες!!!

 

Από μικρό παιδί θυμάμαι τη μαμά μου να λέει: «Σάββατο σήμερα, θα φάμε ψάρι!». Έτσι λοιπόν, το φαγητό που έχω στο μυαλό μου για τα Σάββατα είναι το ψάρι. Επομένως για σήμερα, σας έχω ολόφρεσκες κουτσομούρες τηγανητές και χόρτα! Πολύ εύκολη συνταγή και πολύ νόστιμες οι κουτσομούρες!

Τι θα χρειαστούμε:

• 1 κιλό κουτσομούρες
• Αλεύρι
• Αλάτι
• 1 κιλό άγρια χόρτα (ή ό, τι άλλο επιθυμείτε)
• 2 λεμόνια
• Ξύδι

Εκτέλεση:

Για τις κουτσομούρες:

Καθαρίζουμε και πλένουμε τα ψάρια μας καλά. Αλατίζουμε και τα βάζουμε σε ένα σουρωτήρι να στραγγίξουν τα νερά. Σε ένα ταψί ρίχνουμε αλεύρι και βάζουμε μέσα τις κουτσομούρες. Αλευρώνουμε πολύ καλά από όλες τις πλευρές. Σε ένα τηγάνι βάζουμε 2 δάχτυλα ελαιόλαδο και μόλις κάψει τοποθετούμε μέσα λίγα λίγα τα ψαράκια μας, να μην ακουμπάνε μεταξύ μας, ώστε να μας βγουν τραγανά. Μόλις πάρουν ωραίο χρυσαφί χρώμα, από όλες τις πλευρές, αφαιρούμε από το τηγάνι και μεταφέρουμε σε απορροφητικό χαρτί. Μπορούμε να προσθέσουμε λεμόνι στα ψαράκια μας. Μπορείτε να τα φάτε και ολόκληρα!




Για τα χόρτα:

Καθαρίζουμε και πλένουμε πολύ καλά τα χόρτα μας. Προσωπικά στο τελευταίο ξέπλυμα προσθέτω στο νερό ξύδι και αλάτι. Ξεπλένουμε και τα βράζουμε σε κατσαρόλα, με λίγο νερό και αλάτι μέσα, για 5 λεπτά. Δεν τα βράζουμε για πολύ, τα θέλουμε τραγανά! Σερβίρουμε με ελαιόλαδο και λεμόνι ή ξύδι!






Καλή μας όρεξη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: