Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Χειροποίητο κοτομπέικον για να γλείφεις τα δάχτυλά σου!!!


Τι να μαγειρέψουμε σήμερα; Κοτόπουλο. Πάλι κοτόπουλο; Νομίζω σε όλα τα σπίτια το κοτόπουλο είναι από τις εύκολες λύσεις, απλά εγώ έχω αρχίσει να το βαριέμαι. Για το λόγο αυτό είπα: «Τι μου αρέσει πολύ με το κοτόπουλο; Το μπέικον!». Ε λοιπόν, σήμερα σας έχω χειροποίητο, πεντανόστιμο κοτομπέικον με ζουμερό το κοτοπουλάκι μας και τραγανό το μπέικον απέξω!

Τι θα χρειαστούμε:

• 1 στήθος φιλέτο κοτόπουλο
• 10 φέτες μπέικον κομμένες στη μέση κάθετα
• Αλάτι και πιπέρι
• Ελαιόλαδο

Εκτέλεση:

Παίρνουμε το στήθος κοτόπουλο και το κόβουμε σε λωρίδες. Στη συνέχεια, κόβουμε τις λωρίδες σε μικρότερα κομμάτια, ώστε να δημιουργήσουμε μπουκίτσες. Τις βάζουμε σε ένα μπολ και αλατοπιπερώνουμε πολύ καλά. Παίρνουμε τις φέτες μπέικον, έτσι όπως τις έχουμε κόψει και τυλίγουμε τις μπουκιές κοτόπουλου. Αφού τα ετοιμάσουμε όλα, βάζουμε σε ένα τηγάνι λίγο ελαιόλαδο και μόλις ζεσταθεί ρίχνουμε μέσα τα κοτομπέικον. Ψήνουμε σε μέτρια φωτιά, ώστε να ψηθεί το κοτόπουλο μας και να μην καεί το μπέικον. μόλις πάρουν χρώμα, σε περίπου 5-10 λεπτά, αφαιρούμε. Συνοδεύουμε με ό, τι επιθυμούμε. Εγώ τα σέρβιρα με πατάτες τηγανιτές και σως μουστάρδας!

Για τη σως μουστάρδας θα χρειαστείτε: 1 κουταλιά της σούπας γιαούρτι, 4 κουταλιές της σούπας μουστάρδα, 4 κουταλιές της σούπας μαγιονέζα, αλάτι και λίγο σκόρδο σε σκόνη.



Καλή μας όρεξη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: