Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2020

Αυτούς τους ρεβιθοκεφτέδες θα τους λατρέψουν μικροί και μεγάλοι!!!


Ρεβίθια. Σε πόσους από εσάς αρέσουν; Εγώ άρχισα να τα τρώω αρκετά μεγάλη, δε μου άρεσαν καθόλου. Σε σούπα; Δεν ήθελα να τα βλέπω! Μέχρι που κάποια στιγμή δοκίμασα και έφαγα ρεβιθοκεφτέδες. Δεν πίστευα με τίποτα ότι αυτό που τρώω είναι ρεβίθια. Αμέσως αναθεώρησα! Γι’ αυτό και εγώ σήμερα σας έχω υπέροχη και πανεύκολη συνταγή για τραγανούς ρεβιθοκεφτέδες που θα κάνουν και τους πιο άπιστους, μικρούς και μεγάλους, να φάνε και να ξετρελαθούν με τα ρεβίθια!

Τι θα χρειαστούμε:

Για τους ρεβιθοκεφτέδες:

• Μισό κιλό ρεβίθια
• 1 μεγάλο κρεμμύδι
• 1 μεγάλη σκελίδα σκόρδο
• Φύλλα μαϊντανού
• Λίγο κόλιανδρο
• 1 φακελάκι μπέικιν πάουντερ
• Αλεύρι
• Αλάτι και πιπέρι
• Ελαιόλαδο για το τηγάνισμα

Για τα φαλάφελ:

• Αραβικές πίτες
• Ντοματάκια
• Μαρούλι
• Πιπεριές
• Γιαούρτι

Εκτέλεση:

Μουλιάζουμε τα ρεβίθια από το βράδυ και το πρωί τα βράζουμε με λίγο αλάτι. Αφού βράσουν τα βάζουμε σε ένα μπλέντερ μαζί με το κρεμμύδι και το σκόρδο. Αν θέλετε μπορείτε να βάλετε και τον μαϊντανό και τον κόλιανδρο στο μπλέντερ, εγώ προτίμησα να τα ψιλοκόψω. Σε ένα μπολ, τοποθετούμε το μείγμα μας από το μπλέντερ, τον ψιλοκομμένο μαϊντανό, τον κόλιανδρο, το μπέικιν πάουντερ, το αλεύρι και το αλατοπίπερο. Ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας. Πλάθουμε σε μπαλάκια τα οποία πατάμε για να γίνουν πλατιά. Τηγανίζουμε σε μέτρια προς δυνατή θερμοκρασία μέχρι να πάρουν ωραίο χρυσαφί χρώμα. Σερβίρουμε είτε σκέτους είτε σαν φαλάφελ. Δηλαδή, παίρνουμε αραβικές πίτες και βάζουμε μέσα διάφορα λαχανικά που μας αρέσουν. Εγώ είχα στο σπίτι μαρούλι, πιπεριές, ντοματάκια. Μπορείτε να βάλατε κολοκύθι, μελιτζάνα, λάχανο και γενικά ό, τι σας αρέσει. Έβαλα πάνω από τα λαχανικά τους ρεβιθοκεφτέδες και πρόσθεσε και γιαούρτι για σως. Θα σας αρέσουν, σας το υπογράφω!





























Καλή μας όρεξη!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: