Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2021

Αν δεν είναι αυτή συμβίωση, τότε ποια;


Συμπληρώνονται σήμερα 13 χρόνια με την κυρία που βλέπετε, πάντα δίπλα μου. Αυτή κι αν δεν είναι συμβίωση. Ίσως να είναι και έρωτας. Ποτέ δεν φανταζόμουν τον εαυτό μου με μια τόσο μακροχρόνια αυτοκινητιστική σχέση. Άλλωστε είχαν περάσει τόσα αυτοκίνητα από τα χέρια μου έως τον Φεβρουάριο του 2008 που φαινόταν ακατόρθωτη μια τέτοια σχέση και στο μέλλον. Όμως διαψεύσθηκαν οι Κασσάνδρες! Τώρα που το σκέφτομαι, πιστεύω ότι αν δεν είχα πάρει την μεγάλη απόφαση τότε, μάλλον δεν θα συνέβαινε ποτέ κάτι τέτοιο. Λίγο μετά την αγορά του αυτοκινήτου κατέρρευσε η Lehman Brothers, ακολούθησε μια σκληρή δεκαετία με επαναλαμβανόμενα μνημόνια στην Ελλάδα και σαν να μην έφταναν αυτά ήρθε και ο COVID-19. Άντε μέσα σε αυτόν τον ορυμαγδό να κάνεις σκέψεις για την αγορά μιας MERCEDES τη στιγμή που δεν είσαι επιχειρηματίας. Εδώ, απευθυνόμενος στους νεότερους θέλω να πω ότι όταν μπορούν να κάνουν κάτι να το κάνουν εκείνη τη στιγμή και να μην περιμένουν. Εμένα τότε μου έλεγαν είσαι μικρός ακόμα για τέτοιο αυτοκίνητο, άστο για αργότερα, μόλις πάρεις το εφάπαξ σε καμιά τριανταριά χρόνια, και κάτι τέτοια... Αυτό το πολύ καλό αυτοκίνητο εκτός από το ότι με συντρόφεψε όλα αυτά τα χρόνια προσφέροντας απολαυστικά ταξίδια ανά την Ελλάδα, που καθ' υπερβολή με πήγε εκεί που άλλοι δεν θα πήγαιναν ούτε με μια ML για να μην την σκονίσουν (το βλέπετε άλλωστε στα ταξιδιωτικά οδοιπορικά που σας παρουσιάζω), που στην πραγματικότητα δεν μου ζήτησε σχεδόν τίποτα, το κυριότερο απ' όλα απομυθοποίησε μέσα στο κεφάλι μου όλες αυτές τις σπουδαίες κατασκευές. Όχι πως δεν με ενδιαφέρουν, αλλά έχω μια αίσθηση πληρότητας, μου έφυγε αυτή η κάψα - για να μην πω τίποτα άλλο. Τώρα αν με ρωτήσεις, θα σου πω: εντάξει βρε αδερφέ, αυτοκίνητο είναι και το κάθε ακριβό αυτοκίνητο... Πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι υπάρχει μια δυσκολία όταν έρχεται η ώρα της αντικατάστασης τέτοιων αυτοκινήτων διότι από τη στιγμή που έχεις καλομάθει, για να συνεχίσεις να έχεις κάτι αντίστοιχο, είναι σημαντικό το ποσό που πρέπει να εκταμιεύσεις!
          





















































Δεν υπάρχουν σχόλια: