Πόσες συνεντεύξεις αυτού του τύπου έχετε διαβάσει; Καθαρή και «γάργαρη» Ιστορία, βασισμένη σε μαρτυρίες, που ενοχλεί την ιδεολογικά απέναντι πλευρά. Και την ενοχλεί γιατί έχει κρύψει τα σκουπίδια της κάτω από το χαλί, εκμεταλλευόμενη τη «λήθη» και την παρατεταμένη πνευματική απραξία και τον κομφορμισμό της συντηρητικής παράταξης.
Όμως, έστω και έτσι, η αλήθεια δεν κρύβεται. Ουδέν κρυπτόν άλλωστε υπό το φως του ηλίου. Και ήρθε ένα καταπληκτικό βιβλίο του κ. Ιωάννη Μπουγά, από τις εκδόσεις Πελασγός, του διακεκριμένου ομογενούς μας από τον Καναδά, στατιστικολόγου, αλλά και συνεργάτη στο δορυφορικό πρόγραμμα του ΑΝΤ1, για να μας θυμίσει ποιοι είναι αυτοί που σε μια εποχή που ο κομμουνισμός και τα εγκλήματά του καταδικάζονται από τους Ευρωπαίους, θα έπρεπε να «σταδιοδρομήσουν» πρωταγωνιστικά στην κατά τα άλλα πολύ καλή «Μαύρη Βίβλο του Κομμουνισμού». Η Ιστορία δεν παραγράφεται και δεν αλλοιώνεται, όσο και αν προσπαθούν οι στρατευμένοι «διανοούμενοι» και «ιστορικοί» της σταλινικής άκρας αριστεράς. Κυρίες και κύριοι, ο κ. Ιωάννης Μπουγάς.
Πόσοι εγκληματίες πολέμου δικάστηκαν;
Οι περισσότεροι από τους φυσικούς αυτουργούς των εγκλημάτων της περιόδου δικάστηκαν, αν και πολλοί κρίθηκαν εξαιρετικά επιεικώς, κυρίως λόγω της προφανούς έλλειψης αυτοπτών μαρτύρων κατηγορίας. Για την περίοδο που καλύπτει το βιβλίο μου, αυτοί που δικάστηκαν ήταν συνήθως οι κατηγορηθέντες που ήταν μέλη της ΟΠΛΑ, της πολιτοφυλακής του ΕΑΜ και των παρακρατικών αποσπασμάτων καταδίωξης φυγόδικων αριστερών μετά την Συμφωνία της Βάρκιζας. Δεν δικάστηκαν όμως φυσικοί αυτουργοί που ήταν αντάρτες του ΕΛΑΣ, καταγόμενοι από μέρη μακράν του τόπου των εγκλημάτων τους, λόγω αδυναμίας εντοπισμού τους ή έλλειψης πραγματικής προσπάθειας εντοπισμού τους από την Πολιτεία. Παράδειγμα: η διμοιρία ανταρτών του 8ου Συντάγματος του ΕΛΑΣ από τα χωριά του Πάρνωνα που συμμετείχε μαζί με ντόπια μέλη της ΟΠΛΑ και της Πολιτοφυλακής του ΕΑΜ στη σφαγή των αιχμαλώτων και των αμάχων στον Μελιγαλά, ή οι αντάρτες του 11ου Συντάγματος του ΕΛΑΣ που έσφαξαν τους αιχμαλώτους και τους άμαχους στους Γαργαλιάνους, δεν δικάστηκαν ποτέ. Ποτέ δεν δικάστηκαν επίσης οι ηθικοί αυτουργοί των εγκλημάτων, δηλαδή οι καπετάνιοι του ΕΛΑΣ και οι ηγέτες του ΕΑΜ και του ΚΚΕ που αποφάσιζαν τις εκτελέσεις και κατηύθηναν τους δολοφόνους.
Πώς πιστεύετε ότι πρέπει να αντιμετωπιστεί η παραποίηση της αλήθειας από τον «προοδευτικό» ελληνικό Τύπο, για τα γεγονότα της εποχής;
Δεν υπάρχει άλλη οδός από την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη στήριξη σε μονάδες του Τύπου και δημοσιογράφους που παρουσιάζουν την ιστορική αλήθεια και αποφεύγουν να προβάλουν κείμενα και απόψεις που την παραποιούν. Ταυτόχρονα, απαιτείται και η παρέμβαση και ο στιγματισμός του «προοδευτικού» Τύπου όταν παραποιεί την αλήθεια, έστω και αν αρνείται να δημοσιεύσει την παρέμβαση, γιατί τότε ο παρεμβαίνων απελευθερώνεται να κοινοποιήσει την αλήθεια σε άλλο μέσον.
Ο κομμουνισμός είναι όχι μόνον εναντίον της Δημοκρατίας αλλά κυρίως μια ιδεολογία βίας. Όπου επικράτησε, το πέτυχε χάρη στη βία και τη φυσική εξόντωση των αντιπάλων ή κατ’ ελάχιστο, τη φυσική και ηθική καταπίεσή τους. Αυτό εφαρμόστηκε και στην Ελλάδα από το 1943 με την Κόκκινη Τρομοκρατία, σύμφωνα και με τις αποφάσεις της Β’ Πανελλαδικής Συνδιάσκεψης του ΚΚΕ που έλαβε χώρα στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 1942. Επειδή όμως όλοι οι άνθρωποι δεν είναι δολοφόνοι, ούτε μπορούν να γίνουν ακόμη και όταν διαταχθούν, σχηματίσθηκε η ΟΠΛΑ με μέλη αδίστακτους εκτελεστές και πραγματικούς δήμιους. Δημιουργήθηκε απο τους ηγέτες του ΕΑΜ/ΚΚΕ ακριβώς για να λύσουν αυτή τη «δυσκολία» που αντιμετώπιζαν, της φυσικής δηλαδή εξόντωσης των αντιπάλων τους. Η αριστερά, στην Κατοχή και αμέσως μετά την επελευθέρωση μέχρι τη Συμφωνία της Βάρκιζας, δεν εκτελούσε απλά όσους θεωρούσε αντιπάλους στα σχέδιά της, αλλά συχνά τους κατακρεουργούσε μετά από φυλακίσεις και απάνθρωπα βασανιστήρια σε στρατόπεδα συγκέντρωσης και πεζοπορίες υπό φρικτές συνθήκες έως τους τόπους εκτέλεσής τους. Στόχος της ήταν να ενσπείρει το φόβο και να προκαλέσει υποταγή του λαού στις επιδιώξεις της. Αυτό γινόταν σε όλα τα μέρη της Ελλάδας όπου επεκράτησαν το ΕΑΜ και ο ΕΛΑΣ, από την Πελοπόννησο έως την Μακεδονία. Γι’ αυτό δεν μπορεί να ήταν τυχαίο, αλλά κεντρική επιλογή και συντονισμένο σχέδιο που προερχόταν από την ανώτατη ηγεσία της αριστεράς.
Φυσικά και συμφωνώ. Μια από τις καλύτερες επιλογές των νέων της ελληνικής υπαίθρου το 1943-44, ήταν η φυγή προς τα αστικά κέντρα, ώστε να αποφύγουν τη στράτευση στον ΕΛΑΣ ή το μαχαίρι της ΟΠΛΑ. Οικογένειες έφυγαν γιατί ο ΕΛΑΣ άρπαξε τα κοπάδια τους ή εκτελέστηκαν μέλη τους. Η καταδίωξη των φυγόδικων μελών του ΕΑΜ/ΕΛΑΣ/ΟΠΛΑ το 1945-46 και η ανταρσία του ΚΚΕ το 1946-49, συνέχισαν και επαύξησαν την ερήμωση της υπαίθρου, μαζί βέβαια με τη μετανάστευση που επίσης καλλιεργήθηκε λόγω και των ανωτέρω αιτίων.
Ο Νίκος Μπελογιάννης, τον οποίο η αριστερά έχει θεοποιήσει, ήταν παρών στις σφαγές του Μελιγαλά και της Βέργας, όπως σημειώνετε στο βιβλίο σας. Μάλιστα, υπάρχουν μαρτυρίες ότι καλούσε πριν στη Λακωνία τους αριστερούς, να σκοτώνουν τους συγγενείς όσων εντάσσονταν στα Τάγματα Ασφαλείας. Ποιός ακριβώς ήταν ο ρόλος του τελικά;
Ο Νίκος Μπελογιάννης, ήταν ειδικός απεσταλμένος του γενικού γραμματέα του ΚΚΕ, Γεωργίου Σιάντου, στην Πελοπόννησο για να επιβάλλει την ολοκληρωτική επικράτηση του ΚΚΕ στην περιοχή. Ήταν δεύτερος στην πολιτική ιεραρχία του ΚΚΕ μετά τον γενικό γραμματέα του ΚΚΕ Πελοποννήσου, Αχιλλέα Μπλάνα. Ήταν αυτός που εφάρμοσε την «αρχή της οικογενειακής ευθύνης» γιά τα μέλη των Ταγμάτων Ασφαλείας. Η εγκληματική δράση του κορυφώθηκε στη Μεσσηνία μετά την απελευθέρωση. Όπως εξιστορείται στο βιβλίο μου, ήταν παρών και συμμετείχε στις αποφάσεις για τις σφαγές του Μελιγαλά και των Γαργαλιάνων και ειδικά για το λυντσάρισμα των 19 προυχόντων της Τριφυλλίας στη Βέργα του Κορυφασίου. Γιατί θεοποιείται από την αριστερά είναι ανεξήγητο για μένα, αν και δεν είναι μοναδική περίπτωση για αυτή την παράταξη!
Ακόμα και σήμερα, σπιλώνεται η μνήμη των θυμάτων των σταλινιστών. Ένα καλό παράδειγμα είναι η προσπάθεια που καταβλήθηκε στη Φωκίδα, προκειμένου να μην ανακατασκευαστεί το μνημείο των σφαγιασθέντων του 5/42, στο Κλήμα Δωρίδας. Τι πρέπει να κάνει ο εθνικός χώρος για να προστατεύσει τη μνήμη των νεκρών του;
Χρειάζεται προβολή της αλήθειας, αντίσταση στο ψεύδος και στη λήθη και καλλιέργεια της ιστορικής μνήμης. Τα μνημεία βοηθούν όλα τα ανωτέρω και πρέπει όχι μόνο να διατηρηθούν αλλά να συμπληρωθούν εκεί που δεν υπάρχουν (Γαργαλιάνοι, Βέργα, Λεζάκι, Καλαμάτα για τα 19 θύματα του λυντσαρίσματος, Μερόπη, Φενεός, κλπ). Ακόμη να πλαισιωθούν από περισότερο κόσμο οι εκδηλώσεις τιμής και μνήμης στα θύματα από την Πολιτεία, αντί να παρεμποδίζονται. Οι κατά τόπους πολιτισμικοί σύλλογοι έχουν καθήκον να βοηθήσουν αυτή την προσπάθεια καλλιέργειας της ιστορικής μνήμης στις νεώτερες γενεές.
Όπως προκύπτει από τις πράξεις του που περιγράφονται στο βιβλίο μου, ήταν ένας ταπεινός σαδιστής νταής και εγκληματίας. Στη Μερόπη του Μελιγαλά, έδερνε με το καμουτσί του Έλληνες αξιωματικούς πριν διατάξει τη σφαγή τους. Στο Μπεζεστένι διέταξε τη σφαγή των αιχμαλώτων ταγματασφαλιτών και των αμάχων συγγενών τους, το ίδιο και στους Γαργαλιάνους, όπου μάλιστα απέκοψε ο ίδιος με τα χέρια του το κεφάλι ενός νέου και το κλωτσούσε μετά στο πεζοδρόμιο. Άλλοι έχουν καταγράψει άλλες παρόμοιες πράξεις του. Το γεγονός ότι η αριστερά τον προώθησε στην ηγεσία του ΕΛΑΣ και εν πολλοίς τον τιμά μέχρι σήμερα, ομιλεί επακριβώς για την ποιότητα των επιλογών της και τους απώτερους στόχους της.
Δεν ξέρω αν ο εθνικός χώρος αισθάνεται «ενοχές» ή απλά αδιαφορεί στη συστηματική παραποίηση της ιστορίας από την αριστερά. Κάπου υπεισέρχεται πλέον και η άγνοια της ιστορικής αλήθειας, λόγω του ότι στη μετεμφυλιακή περίοδο καλλιεργήθηκε από την πολιτική ηγεσία των «νικητών» μια λανθασμένη πολιτική λήθης. Όποιοι και να είναι οι λόγοι όμως, είναι ένα ατυχές γεγονός που η ιστορία και η Δικαιοσύνη προς τα αθώα θύματα απαιτούν να διορθωθεί. Ένας βασικός λόγος που με οδήγησε στη συγγραφή του βιβλίου μου, ήταν ακριβώς η ανυπαρξία κάθε εκδήλωσης μνήμης ή τιμής προς τα αθώα θύματα της σφαγής στη γενέτειρά μου, στους Γαργαλιάνους Μεσσηνίας. Στον κοντινό Μελιγαλά, όπου οι συγγενείς των θυμάτων συνεχίζουν να εκτελούν ένα ετήσιο μνημόσυνο παρά τις δυσκολίες που τους παρεμβάλει η επίσημη Πολιτεία, τα θύματα επί πλέον υβρίζονται συχνά από συγγραφείς και δημοσιογράφους της αριστεράς (ίδε το παράδειγμα του Ιού της Ελευθεροτυπίας – 11/9/2005). Αυτό, η προσβολή θυμάτων μαζικών εγκλημάτων, σε άλλες χώρες είναι απαγορευμένη και θεωρείται αυτεπάγγελτα διωκόμενο έγκλημα, αλλά στην πατρίδα μας δυστυχώς επιτρέπεται ακόμη.
.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου