Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

«Κρέμασε τα παπούτσια του» ο Παναγιώτης Αδρακτάς!!!


Ένας άνθρωπος, ένας πολιτικός που ποτέ δεν ξέχασε από που και με ποιους ξεκίνησε, ποτέ δεν ξέχασε το Χαϊδάρι!!!

Να… «κρεμάσει τα παπούτσια του στην πολιτική», αποφάσισε τελικά με βαριά καρδιά, μετά από 40 χρόνια ενεργούς πολιτικής δράσης με μακρά θητεία στην Βουλή αλλά και την Τ.Α, ο τ. βουλευτής Παναγιώτης Αδρακτάς, καθώς λόγοι υγείας τον υποχρεώνουν να μην κατέλθει τελικά όπως είχε αρχικά αποφασίσει ως υποψήφιος δήμαρχος Ήλιδας. Ο ίδιος σε ανοιχτή του επιστολή προς τους συμπολίτες του, τονίζει ότι θα παραμείνει ωστόσο ενεργός πολίτης και πάντα θα υπερασπίζεται τα συμφέροντα του τόπου του και θα αγωνίζεται γι αυτά. Ο Παναγιώτης Αδρακτάς είναι γνωστό ότι έχει κερδίσει διαδοχικές μάχες στην Ηλεία για μια δεκαετία στη Βουλή, στις καλές εποχές έπαιρνε έως και 27.000 σταυρούς με αποτέλεσμα να έχει αναδειχθεί το 2000 πρώτος βουλευτής Περιφέρειας Ελλάδος. Ωστόσο ένα πρόσφατο πρόβλημα υγείας με την καρδιά του, τον υποχρεώνει να αποστασιοποιηθεί από την πολιτική και από την μάχη των δημοτικών εκλογών, εκφράζοντας αισθήματα ευγνωμοσύνης για τους συμπατριώτες του που τον εμπιστεύτηκαν όλα αυτά τα χρόνια.

Ειδικότερα στην ανοιχτή επιστολή του προς τους συμπατριώτες του αναφέρει τα εξής:

«Συμπατριώτισσες και συμπατριώτες του νομού μας, της Ηλείας μας, απευθύνομαι σε σας που το 2000 με αναδείξατε πρώτο Βουλευτή Περιφέρειας Ελλάδος και έκτοτε εκπρόσωπό σας για μια δεκαετία.

Απευθύνομαι επίσης και στους πολίτες των Δήμων Χαϊδαρίου – Περιστερίου και Β’ Αθήνας, εκεί όπου έκανα τα πρώτα πολιτικά μου βήματα, στην Αυτοδιοίκηση το 1982 και στο Εθνικό Κοινοβούλιο το 1989. Πρώτα απ’ όλα για να σας εκφράσω αισθήματα ευγνωμοσύνης για όσα η δική σας αγάπη, εκτίμηση και εμπιστοσύνη μου επέτρεψαν να προσφέρω στην Πατρίδα μας και τον λαό μας, από θέσεις θεσμικής ευθύνης, θέσεις στις οποίες η δική σας εντολή με ανέδειξε, τόσο στην Αυτοδιοίκηση, όσο και στο εθνικό κοινοβούλιο.

Απευθύνομαι σε όλες και όλους εσάς, γιατί αισθάνομαι την ανάγκη και την υποχρέωση σε σας να κάνω την τελευταία κατάθεση ψυχής, με την ιδιότητα του ενεργού πολιτικού και αυτοδιοικητικού παράγοντα. Η δική σας εμπιστοσύνη και εκτίμηση επανειλημμένα με τοποθέτησε να είμαι για δεκαετίες ο αιρετός εκπρόσωπός σας, στον κορυφαίο θεσμό της Δημοκρατίας. Αποτελεί για μένα τον μεγαλύτερο τίτλο τιμής και ευθύνης. Με αυτή την εντολή μου επιτρέψατε να μετατρέψω τις προθέσεις και διεκδικήσεις μας σε πράξη και έργο ουσίας.

Σας ευχαριστώ όλες και όλους από τα βάθη της καρδιάς μου και είμαι πραγματικά υπερήφανος γιατί στάθηκα άξιος της εμπιστοσύνης σας. Τίμησα την εντολή σας σε πρακτικό και ηθικό επίπεδο. Υπηρέτησα Πατρίδα και λαό με όρους εντιμότητας, αξιοπρέπειας και προσφοράς.

Ανέδειξα αξίες ζωής τις οποίες αφήνω παρακαταθήκη στις νέες γενιές. Μαζί με άλλους συναδέλφους Βουλευτές αναδείξαμε ότι δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είναι διεφθαρμένο το πολίτευμα της Δημοκρατίας, αλλά όσοι εκμεταλλεύονται για ίδιον όφελος τις δυνατότητες που τους παρέχει η εμπλοκή τους στην πολιτική. Όσον με αφορά μπήκα εύπορος και βγαίνω οικονομικά φτωχότερος.

Δίδαξα με λόγο, γραφή και πράξη την αξία της ενότητας όλων των πολιτών χωρίς κομματικές διακρίσεις, την αναγκαιότητα του σεβασμού όλων των απόψεων που υπηρετούν το καύχημα του Ελληνικού πολιτικού πολιτισμού, που είναι ο πατριωτισμός και η Δημοκρατία. Η ενότητα και ο αμοιβαίος σεβασμός αποτελούν τις προϋποθέσεις για Εθνική δημιουργία και κοινωνικές κατακτήσεις. Αντίθετα ο διχασμός και το μίσος για τις απόψεις του άλλου είναι το εργαλείο της Εθνικής και κοινωνικής καταστροφής.

Συνδημότισσες και συνδημότες πολίτες της Αμαλιάδας.

Είναι αλήθεια ότι είχα την πρόθεση να συνεχίσω τον αγώνα για πρόοδο, ευημερία και κοινωνική προσφορά στην πόλη μας, την Αμαλιάδα, αυτή τη φορά από τη θέση θεσμικής ευθύνης του Δημάρχου, εάν βέβαια με τιμούσατε και πάλι με την εντολή σας. Προανήγγειλα μάλιστα την πρόθεσή μου αυτή με δημόσια δήλωση. Λυπάμαι όμως πραγματικά γιατί λόγοι υγείας μου απαγορεύουν να κάνω την πρόθεσή μου για προσφορά, πράξη. Και μεγαλώνει τη λύπη μου, το γεγονός ότι με σκληρή, επίμονη, συστηματική δουλειά και την συνδρομή δημιουργικών δυνάμεων, έχω επεξεργαστεί ολοκληρωμένη ρεαλιστική πρόταση, επιστημονικά τεκμηριωμένη, ικανή ως πρόγραμμα ενεργειών λειτουργίας και δράσεων του δήμου μας και των δημοτών να περπατήσει αυτοδύναμα και αποτελεσματικά σε δρόμο διαρκούς ανάπτυξης της Αμαλιάδας μας.

Υπόσχομαι όμως, ότι με όσες δυνάμεις έχω, θα είμαι πάντα συμπαραστάτης των συμπολιτών μου στα θέματα υγείας, που είναι η επιστήμη μου, αλλά και στα θέματα ανάπτυξης και προόδου της ιδιαίτερης πατρίδας μας, σε όσους μου το ζητήσουν. Οφείλουμε όλοι μαζί να σταματήσουμε την καταστροφή, τη φτώχεια και την ανεργία, να φέρουμε ξανά τη δημιουργία και την ελπίδα, ιδιαίτερα στη νέα γενιά του τόπου μας που έχασε τόσα χρόνια το διακαίωμα όχι μόνο στην εργασία, αλλά και στο όνειρο.

Με αισθήματα αγάπης, φιλίας, εκτίμησης και σεβασμού προς όλες και όλους ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Παναγιώτης Φ. Αδρακτάς

τ. Βουλευτής Β’ Αθήνας και Νομού Ηλείας»


Δεν υπάρχουν σχόλια: