Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

Βίκυ Κακάλη: Οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι στη ΝΔ την επόμενη ημέρα!!!


Την Κυριακή 3 Απριλίου 2016 τα μέλη της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στο Δήμο μας καλούνται να εκλέξουν τη νέα διοίκηση της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης Χαϊδαρίου.
Ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του νέου Αρχηγού της Νέας Δημοκρατίας Κυριάκου Μητσοτάκη για αλλαγή αλλά και αφουγκραζόμενη τις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας, πήρα την απόφαση να κατέλθω ως υποψήφιο Μέλος της Δημοτικής Τοπικής Επιτροπής.
Τώρα που η Ελλάδα περνάει δύσκολες στιγμές, ήλθε η ώρα για μια διαφορετική πορεία. Να ανοίξουμε το κόμμα μας στη τοπική κοινωνία. Να ξαναπλησιάσουμε και να φέρουμε κοντά μας τους νέους ανθρώπους.
Καλώ τους Χαϊδαριώτες να προσέλθουν μαζικά και να ψηφίσουν. Η υποψηφιότητά μου προέρχεται αποκλειστικά και μόνο από τη διάθεσή μου να συνεχίσω να προσφέρω στην παράταξη, στην οποία διαχρονικά έχω καταθέσει το έργο μου.
Οραματίζομαι μία τοπική οργάνωση ανοιχτή στους Χαϊδαριώτες, κοντά στα σύγχρονα και καθημερινά προβλήματα, που θα μετρά πρώτα απ’ όλα την άποψη της κομματικής βάσης, αφουγκραζόμενη όμως και τα σοβαρά θέματα της τοπικής κοινωνίας.
Ως Χαϊδαριώτισσα, που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω σ’ αυτή την πόλη, έχω τη δυνατότητα να αφουγκραστώ τους συμπολίτες μου και να βοηθήσω την παράταξή μας.
Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ είναι εν δυνάμει κυβέρνηση και ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι ο αυριανός πρωθυπουργός. Στον αγώνα της παράταξης και του Προέδρου μας δεν περισσεύει κανείς. Είμαστε όλοι απαραίτητοι, οφείλουμε να δηλώσουμε όλοι παρόντες. Όπως οφείλουμε να είμαστε όλοι ενωμένοι την επόμενη ημέρα των εκλογών.
Σας καλώ και πάλι να ψηφίσετε, την Κυριακή 3 Απριλίου, από τις 10 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα του Δημαρχείου Χαϊδαρίου και να επιλέξετε ως Πρόεδρο τον συναγωνιστή Λουκά Καραστατήρη και μέλη της Δημοτικής Τοπικής Οργάνωσης ανθρώπους που θα είναι δίπλα σας και την επόμενη ημέρα.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Κακάλη Βασιλική (Βίκυ)
Υποψήφιο μέλος ΔΗΜ.Τ.Ο. Χαϊδαρίου


Δεν υπάρχουν σχόλια: