Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020

Διακοπές χωρίς Μάνη γίνεται; Δε γίνεται!!!


Διακοπές στη Μεσσηνία χωρίς να επισκεφτώ τη Μάνη γίνεται; Δε γίνεται! Όπως κάθε χρόνο επισκέφτηκα τη Μάνη, μόνο που φέτος και ύστερα από λίγα χρόνια, είχα την ευκαιρία να μείνω λίγες μέρες στην Καρδαμύλη, να γευτώ τις ομορφιές της και να γυρίσω μέρη που αγαπώ. Περπάτησα πρωί και βράδυ τα σοκάκια της, έκανα το μπάνιο μου στα Ριτσά και κάθισα στα αγαπημένα μου μαγαζάκια για να γευτώ τα όμορφα φαγητά του τόπου. Μετά από τρία χρόνια, πήγα ξανά στην παραλία του Φονέα. Αυτήν την παραλία με τα καταγάλανα, κρυστάλλινα νερά και τους επιβλητικούς της βράχους. Μετά ακολούθησαν η Καλογριά και η Στούπα. Στην Καλογριά έκανα το μπάνιο μου. Όταν έφτασα επικρατούσε συννεφιά, όμως ο καιρός μου έκανε τη χάρη και ο ήλιος βγήκε καυτός να με ζεστάνει, καθώς είναι και γνωστό πώς τα νερά της Καλογριάς είναι κρύα από τις υπόγειες πηγές της λόγω του Ταϋγέτου. Νερά ρηχά και πεντακάθαρα, κρυστάλλινα και γαλήνια. Τη Στούπα αυτή τη φορά τη χάρηκα από ψηλά. Η θέα από ψηλά σου έκοβε την ανάσα. Τέλος, επισκέφτηκα τον Άγιο Νικόλαο και τη μικρή του παραλία, τη Γνώσπη. Η Γνώσπη, μια υπέροχη παραλία σαν πισίνα, με καταγάλανα βαθιά νερά, περιτριγυρισμένη από βράχους, ενώ ο Άγιος Νικόλαος, ένα πανέμορφο ψαροχώρι, με τις βαρκούλες του και τα όμορφα μαγαζάκια του δίπλα στη θάλασσα. Αχ Μάνη, θα μου λείψεις!






















































Δεν υπάρχουν σχόλια: