Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020

Η σκέψη μας στην Καρδίτσα!!!


Η Καρδίτσα, χτισμένη στην καρδιά της ηπειρωτικής Ελλάδας, μένει στην καρδιά όποιου την επισκεφτεί. Παραδοσιακά πέτρινα αρχοντικά, πλατείες, πεζόδρομοι και ποδηλατόδρομοι, πάρκα, δάση, πράσινο παντού. Κατά μήκος των πεζόδρομων υπάρχουν μαγαζάκια, καφέ και ταβέρνες, για να απολαύσεις τα πεντανόστιμα παραδοσιακά φαγητά του τόπου. Αυτές είναι λίγες μόνο εικόνες από αυτές που χαράχθηκαν στο μυαλό μου από την επίσκεψή μου στην πόλη πριν ένα μήνα. Και τώρα, μετά τα τελευταία γεγονότα, όλα αυτά μου έχουν αφήσει μια γλυκόπικρη ανάμνηση. Όλα αυτά χάθηκαν μέσα σε μια στιγμή. Η σκέψη μου είναι στην Καρδίτσα, στους ανθρώπους που παλεύουν αυτές τις μέρες, στους φίλους μου που προσπαθούν να ορθοποδήσουν. 


























































































































Δεν υπάρχουν σχόλια: