Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Επαναδέσμευση και εξαγορά των Ο.Τ. 336 & 337 της Πατρόκλου στο Χαϊδάρι ! ! !

Κάτω από την πίεση των κατοίκων της συνοικίας του Ελαιώνα, την κινητοποίηση όλων των ενεργών πολιτών της πόλης μας και τη σύμφωνη γνώμη σύσσωμης της Αντιπολίτευσης του Δημοτικού Συμβουλίου μας, η Δημοτική Αρχή με ομόφωνη απόφαση στο χθεσινοβραδινό Δημοτικό Συμβούλιο, προχωράει στην επαναδέσμευση και εξαγορά των πευκόφυτων Ο.Τ. 336 & 337 εντός των νόμιμων χρονικών ορίων.

Μια υπόθεση που ήταν υπόσχεση από τη δεκαετία του ’80 και δραστηριοποίησε τους πολίτες της περιοχής από το 1991 με τη συλλογή των πρώτων υπογραφών και τη σύγκλιση αναρίθμητων Δημοτικών Συμβουλίων, φαίνεται πως δε θα χαθεί αν και πέρασαν από τότε δυο δεκαετίες επαγρύπνησης, ανεκπλήρωτων υποσχέσεων και ατυχών χειρισμών.

Πολλοί από τους κατοίκους της περιοχής που διεκδίκησαν μαζί μας το λίγο πράσινο που έχει απομείνει στη γειτονιά δε ζουν για να δουν τον αγώνα τους να δικαιώνεται, ενώ τα παιδιά εκείνης της εποχής αγωνιούν και ενδιαφέρονται για το αν τα δικά τους πλέον παιδιά θα έχουν την τύχη να παίξουν στους ίδιους χώρους…

Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από το χθεσινό Δημοτικό Συμβούλιο, που ίσως αποδειχθεί Ιστορικό για την περιοχή της συνοικίας του Ελαιώνα Χαϊδαρίου.

«Ν΄ αγαπάς την ευθύνη.
Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.»

Νίκος Καζαντζάκης







2 σχόλια:

Ιωάννης Περ. Πέππας είπε...

Μακριά είμαι. Δεν ζω στο Χαϊδάρι.
Αλλά ένα μπράβο το αξίζ-εις/ετε, όχι τίποτε άλλο, αλλά γιαυτό που πρέπει να δείχνουμε στα παιδιά μας.
Και για αυτό που γράφεις στο τέλος. Αυτό που λέει ο μέγιστος των Ελλήνων.

«Ν΄ αγαπάς την ευθύνη.
Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης.
Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.»

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΤΟ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΦΙΛΕ ΓΙΑΓΚΟΥΡΑ ΑΥΤΑ.