Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Αρχιμανδρίτης Τιμόθεος Ορφανάκης!!!

Τιμοθέου του Αποστόλου σήμερα και πάντα τέτοια μέρα θυμάμαι τον Μακαριστό Αρχιμανδρίτη Τιμόθεο Ορφανάκη. Ήταν η μέρα της ονομαστικής εορτής του.
Γνωριστήκαμε αρχές δεκαετίας του '70 και διαδραμάτισε σοβαρό ρόλο στη ζωή μου.
Ήταν Ηγούμενος στη Μονή Κρουσταλλένιας στο οροπέδιο του Λασιθίου και μόλις είχε έρθει στην πόλη μας αναλαμβάνοντας να Ιερουργεί στο Εξωκλήσι του Προφήτη Ηλία στον ομώνυμο λόφο στο Χαϊδάρι.
Από τότε και για σχεδόν σαράντα χρόνια ήταν το στήριγμά μου. Δίπλα μου, στα εύκολα και στα δύσκολα, στις χαρές και στις λύπες… Ήταν από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα που πέρασαν από τη ζωή μου έως σήμερα.
Η παρουσία του σημαντική, όσο και των γονιών μου.
Τον εκτιμούσα απεριόριστα και δεν τον ξεχνώ.
Δεν ξεχνώ την επιβλητική παρουσία του, το χαμόγελό του, την καλοσύνη του, το ενδιαφέρον του για εμένα και την οικογένειά μου, την αγωνία του για την προκοπή τη δική μου και των παιδιών μου…
Παρόλο που έχει μετοικήσει εις Κύριον αισθάνομαι την παρουσία του στη ζωή μου...
Πατέρα Τιμόθεε επικαλούμαι τις μεσιτείες σου εις Κύριον !

Μονή Κρουσταλένιας... Το ξεκίνημα!


Αγία Μαρίνα Χαϊδαρίου αρχές δεκαετίας '70


Μονή Αγίου Γεωργίου Σεληνάρι... Το τέλος!















2 σχόλια:

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Με μεγάλη έκπληξη και χαρά ανακάλυψα αυτόν τον ιστότοπο και τη συγκεκριμένη ανάρτηση σήμερα (02/02/2012), όταν έγραψα το όνομα...... "του Θείου Γούμενου"-έτσι τον αποκαλούσαμε....ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΟΡΦΑΝΑΚΗΣ στο google. Πολύ μεγάλη η χαρά μου πραγματικά! Ο μακαριστός Τιμόθεος ήταν αδελφός της γιαγιάς μου....
Εύχομαι όλοι να έχουμε την ευχή του, από εκεί που βρίσκεται! Είστε αξιέπαινος για αυτήν την ανάρτηση.

Σταυρούλα Μαυροειδή

BENEAS GEORGIOS είπε...

Δεν έχω λόγια...
Μεγάλη και Ευχάριστη Έκπληξη!!!
Εάν ο δρόμος σας είναι κάποια στιγμή από το Χαϊδάρι, τηλεφωνήστε μου στο 697-3974751