Δεν ισχύουν αυτά που γνωρίζαμε για το κολυμβητήριο του Χαϊδαρίου...
Το κολυμβητήριο στο Χαϊδάρι έχει πολύ σοβαρότερο πρόβλημα.
Φανταστείτε το σαν ένα σουρωτήρι ή ένα ποτισμένο σφουγγάρι που χάνει διαρκώς νερό.
Δεν έχουν ακόμα εντοπίσει με ακρίβεια από που το χάνει.
Το γεγονός είναι ότι χάνει 300 κυβικά την ημέρα με αποτέλεσμα ο καυστήρας να βαράει υπερωρίες για να θερμάνει το νερό που αναπληρώνεται…
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το κολυμβητήριο κατασκευάστηκε, παραδόθηκε, ξηλώθηκε, επισκευάσθηκε και ξανά παραδόθηκε… γιατί από την αρχή παρουσίαζε τέτοια προβλήματα…
Οπότε ας ψάξουν να βρουν τα αρχικά κατασκευαστικά λάθη…
Το κολυμβητήριο στο Χαϊδάρι έχει πολύ σοβαρότερο πρόβλημα.
Φανταστείτε το σαν ένα σουρωτήρι ή ένα ποτισμένο σφουγγάρι που χάνει διαρκώς νερό.
Δεν έχουν ακόμα εντοπίσει με ακρίβεια από που το χάνει.
Το γεγονός είναι ότι χάνει 300 κυβικά την ημέρα με αποτέλεσμα ο καυστήρας να βαράει υπερωρίες για να θερμάνει το νερό που αναπληρώνεται…
Εγώ πάντως θυμάμαι ότι το κολυμβητήριο κατασκευάστηκε, παραδόθηκε, ξηλώθηκε, επισκευάσθηκε και ξανά παραδόθηκε… γιατί από την αρχή παρουσίαζε τέτοια προβλήματα…
Οπότε ας ψάξουν να βρουν τα αρχικά κατασκευαστικά λάθη…
Και μιας και μιλήσαμε για αρχικά λάθη,
Ξέρετε γιατί οι εξέδρες του κολυμβητηρίου δεν έχουν πλάτη τη Λεωφόρο Αθηνών ή την Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου;
Ξέρετε ότι αυτή η επιλογή κοστίζει σε έσοδα που θα ήταν ικανά να καλύψουν τα λειτουργικά του έξοδα;
Με την κατασκευή της εξέδρας όπως είχε αρχικά προταθεί, θα υπήρχε μια σειρά καταστημάτων με πρόσωπο τη Λ. Αθηνών ή την Αγ. Στρ. Χαϊδαρίου, καταστημάτων που ο Δήμος θα εισέπραττε ενοίκια για τη λειτουργία τους και θα χρηματοδοτούσε τις υψηλές λειτουργικές δαπάνες του κολυμβητηρίου, αλλά…
Αλλά ο «Καίσαρας» απέρριψε αυτά τα σχέδια γιατί ήθελε να βλέπουν οι διερχόμενοι το έργο του από τις Λεωφόρους…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου