Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2010

Δεν κατάλαβα… δηλαδή εσύ Αντρίκο τι περίμενες;

Διάβασα σήμερα στην εφημερίδα «ΧΑΪΔΑΡΙ Η πόλη μας» την επιστολή ανεξαρτητοποίησης του Δημοτικού Συμβούλου Ανδρέα Αντωνόπουλου και έμεινα «κάγκελο»…

Ο πρώην Πρόεδρος της Δημοτικής Επιχείρησης Χαϊδαρίου, χρειάσθηκε τρία ολόκληρα χρόνια, για να καταλάβει αυτά που εγώ έλεγα προεκλογικά…

Μάλιστα στην επιστολή του αναφέρει κατά γράμμα… και αγαπημένες μου εκφράσεις !

Βέβαια Αντρέα μου, όταν εγώ τα έλεγα, εσύ με στραβοκοίταζες με βλέμμα σκωπτικό και… υπεροπτικό θα έλεγα…

Αντρέα μου, εγώ ανδρώθηκα πίστεψέ με, (με τεράστιο προσωπικό κόστος) μέσα σ’ αυτή τη γ@μημένη την παράταξη και ξέρω πρόσωπα και πράγματα, απ’ έξω κι ανακατωτά… και στο Χαϊδάρι και στο γύρω μαχαλά ! ! !

Να ξέρεις πως η Ευγένειά μου δεν μου επιτρέπει να…

Αν και γνωρίζω πως η πολύ Ευγένεια… από πολλούς εκλαμβάνεται και ως αδυναμία…

Αλλά ας είναι…

«Ες αύριον τα σπουδαία»… για άλλη μια φορά… και η φωτογραφία αφιερωμένη ! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια: