Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται…


Γιατί αφαίρεσαν αρχικά τη φωτογραφία από το blog… ;



Και άφησαν την ανάρτηση χωρίς φωτογραφία… ;


Και μετά την αντικατέστησαν με αυτή, αλλάζοντας και τον τίτλο από: Προς τι τέτοια λόγια;;; σε Γιατί τέτοια ένταση;;;



Ποιος παρενέβη;

Και αφού είναι ΑΓΝΩΣΤΟΣ ο blogger ?

Ή μήπως δεν είναι;

Επικοινωνιολόγοι ι ι ι ι ι ι ι

Εάν είστε παρατηρητικοί θα δείτε ποια είναι η αρχική και δημοσιευμένη φωτογραφία πριν το μοντάζ των επικοινωνιολόγων… ΕΔΩ !

Και επειδή έρχονται πολλοί και μου λένε διάφορα…
Και επειδή εγώ βγαίνω με ονοματεπώνυμο…
Και επειδή εσείς είστε ανώνυμοι…
Και επειδή το ψέμα έχει κοντά ποδάρια…
Και επειδή εταιρεία δημοσκοπήσεων δεν έχω φτιάξει ακόμα…
Και επειδή όπως σας έχω ξαναπεί με (επικοινωνιακές) πορδές αυγά δε βάφονται…

Σας αφιερώνω το… «...Πες τους ρε φίλε Πανουργιά, έχω εις τον πούτσον μου βιολιά, έχω και τουμπερλέκια… κι όπως γουστάρω τα βαρώ και σπάω τα ζεμπερέκια. Όταν γυρίσω θα τους γαμήσω και αν αργήσω δώσ’ τους κι αυτό, είναι τ’ αρχίδια μου τα δυο...»

Ακούστε το ! ! !

2 σχόλια:

Λιανού Κυριακούλα είπε...

Κάποιοι είναι τόσο άσχετοι που νομίζουν ότι τα ίχνη τους μπορούν να χαθούν στο διαδίκτυο...
Ότι γράφει δεν ξεγράφει...
Αυτό το ξέρω κι εγώ που έχω IQ ραδικιού...

BENEAS GEORGIOS είπε...

Έχω την εντύπωση πως πρέπει να τελειώνουμε μ' αυτή την περίπτωση.
ΑΥΤΟΣ που έδωσε εντολή να κατέβει η φωτογραφία να δώσει εντολή να πέσουν και οι τίτλοι ΤΕΛΟΥΣ.
Καληνύχτα !