Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Στο βουνό εσείς; Στο βουνό και εγώ!!!


Ήρθε και εμένα η σειρά μου να «πάω» στα βουνά. Σήμερα λοιπόν θα μας ταξιδέψω στο Φιλώτι και στην Απείρανθο! Σε δύο πανέμορφα ορεινά χωριά που επισκέφθηκα στη Νάξο. Πρώτη στάση κάναμε στο Χαλκί και εδώ μπορείτε να περιηγηθείτε σε αυτό. Επόμενη στάση στο Φιλώτη. Ένα πανέμορφο χωριουδάκι με γάργαρα ρυάκια, πολύ πράσινο και ένα τεράστιο πλάτανο στη μέση της πλατείας. Αφού περιπλανηθήκαμε στα στενά του χωριού, καθίσαμε σε ένας παραδοσιακό καφενέ κάτω από τον πλάτανο, που μας δρόσιζε μια τόσο καυτή μέρα. Παρήγγειλα βανίλια! Όπως μου έδινε η γιαγιά μου όταν ήμουν μικρή… Έπειτα, πήραμε το δρόμο προ Απείρανθο. Νομίζω το μεγαλύτερο χωριό από αυτά που επισκεφτήκαμε, τουλάχιστον στα μάτια μου. Πέτρινα σπίτια, πέτρινα σοκάκια, πέτρινες αυλές. Βιβλιοθήκες, μουσεία, σύλλογοι κάθε λογής. Περιπλανηθήκαμε στα σοκάκια, χαζέψαμε στα μαγαζιά, σταθήκαμε στην άκρη και κοιτούσαμε τη θέα από ψηλά. Τόσο πράσινο, τόση γαλήνη. Ό, τι χρειάζονταν οι καρδιές μας. Στο τέλος, καταλήξαμε στην ξακουστή ταβέρνα του Λευτέρη και αφού φάγαμε και χορτάσαμε, πήραμε το δρόμο της επιστροφής…




























































Δεν υπάρχουν σχόλια: