Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2021

Χρόνια πολλά σε όλα τα ζωάκια!!!


Παγκόσμια Ημέρα Ζώων η σημερινή και είναι για μένα μία σημαντική ημέρα, καθώς τα ζώα είναι πηγή ευτυχίας και αγάπης… τουλάχιστον στα δικά μου μάτια.

Οχτώ ολόκληρα χρόνια μοιραζόμαστε το σπιτικό μας με τη Χουρρέμ μας και έξι με τον Πούτιν μας, τα δύο πανέμορφα γατιά μας! Μπορεί όλα τα ζώα του κόσμου να είναι το καθένα ξεχωριστό και να τα αγαπώ, όμως επιτρέψτε μου να έχω μία παραπάνω αδυναμία στις γάτες.

«Καθαριότητα, στοργή, υπομονή, αξιοπρέπεια και θάρρος. Με τόσες αρετές που έχουν οι γάτες, σας ερωτώ: Πόσοι από εμάς θα μπορούσαν να γίνουν γάτες;».

Σήμερα λοιπόν γιορτάζω αυτή τη μέρα μαζί σας παρουσιάζοντας φωτογραφίες πανέμορφων Αθηναϊκών αλλά και Ναξιώτικων γατιών που συνάντησα στις διακοπές μου!

… Και θα κλείσω αυτό το κείμενο με μία σκέψη˙ Πόσο πολύ μου άρεσε στη Νάξο η αγάπη και η φροντίδα που πρόσφεραν οι κάτοικοι στα ζωάκια του νησιού! Μέχρι και στο ξενοδοχείο που μέναμε οι γάτες ήταν αρχόντισσες και κανείς δεν τις ενοχλούσε! Και γυρνάς στην Αθήνα και πάλι βλέπεις πώς τίποτα δεν αλλάζει… Η κυρά κατίνα της γειτονιάς ενοχλείται και μόνο που βλέπει τα ζωάκια να περπατούν στο πεζοδρόμιο και στο πάρκο! Άραγε, αναρωτήθηκε ποτέ πόσο ενοχλεί αυτή τους συνανθρώπους της και τα ζώα; Είμαστε πίσω ακόμα… δυστυχώς!

Εύχομαι όλοι μας να πάρουμε λίγη από τη σοφία και την αγάπη που μας δίνουν απλόχερα τα ζωάκια μας! Εύχομαι όλοι μας να μάθουμε να τα φροντίζουμε, να τα προστατεύουμε και να τα αγαπάμε! Εύχομαι όλοι μας να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι, γιατί αν θέλετε την άποψή μου άνθρωπος που δεν αγαπάει και δε σέβεται τα ζώα, δεν θα αγαπήσει ούτε θα σεβαστεί τον άνθρωπο πραγματικά!























Χρόνια πολλά σε όλα τα ζωάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια: