Τι άλλαξε στο οδικό δίκτυο της Μεσσηνίας την τελευταία δεκαετία;
Τίποτα απολύτως!!!
Σχεδόν όλα είναι όπως τα θυμάμαι εδώ και πάνω από πενήντα χρόνια...
Οι ίδιες διαδρομές, οι ίδιες υποδομές...
Από τα στενά γεφύρια της Βαλύρας και της Μεσσήνης έως τον κάθε δρόμο που οδηγεί σε αγαπημένους προορισμούς εντός του Νομού...
Ούτε καν ο δρόμος από το Ασπρόχωμα έως τη Μεσσήνη δεν άλλαξε, παρόλο που κοντεύουν να ενωθούν οι δυο γειτονικές πόλεις...
Περιπέτεια το αυθημερόν ταξίδι μας στο χωριό Δρύαλος στη μέσα Μάνη πριν λίγες μέρες...
Αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Σχεδόν όλα είναι όπως τα θυμάμαι εδώ και πάνω από πενήντα χρόνια...
Οι ίδιες διαδρομές, οι ίδιες υποδομές...
Από τα στενά γεφύρια της Βαλύρας και της Μεσσήνης έως τον κάθε δρόμο που οδηγεί σε αγαπημένους προορισμούς εντός του Νομού...
Ούτε καν ο δρόμος από το Ασπρόχωμα έως τη Μεσσήνη δεν άλλαξε, παρόλο που κοντεύουν να ενωθούν οι δυο γειτονικές πόλεις...
Περιπέτεια το αυθημερόν ταξίδι μας στο χωριό Δρύαλος στη μέσα Μάνη πριν λίγες μέρες...
Αποζημιώνεσαι και με το παραπάνω όταν φτάνεις στον προορισμό σου οπουδήποτε στη Μεσσηνία, αλλά ζεις την περιπέτεια έως ότου φτάσεις, με το άθλιο οδικό δίκτυο του νομού, κατασκεύασμα περασμένων δεκαετιών για τις ανάγκες της εποχής του σκαραβαίου, του Zastava, του Fiat 500 και του Opel Olympia...
Αυτά γράφαμε εδώ πριν από δέκα χρόνια σε ένα από τα δεκάδες αυτοκινητιστικά αφιερώματα αυτού του blog και μέχρι σήμερα οι Κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται, αλλά τα έργα δεν ξεκινούν ποτέ.
Σύντομος και ασφαλής ο αυτοκινητόδρομος του ΜΟΡΕΑ κάνει διασκεδαστικό το ταξίδι ως την Καλαμάτα, αλλά εντός των ορίων του Νομού η οδήγηση θέλει ιδιαίτερη προσοχή και υπομονή.
Όπως γράφαμε πάλι εδώ θέλουμε δυο ωρίτσες χαλαρά για να ερχόμαστε από την Αθήνα στην Καλαμάτα και άλλες δυο ωρίτσες πιεσμένα για τη διαδρομή Καλαμάτα - Κορώνη πήγαινε - έλα για έναν απογευματινό περίπατο ως το Κάστρο της Κορώνης.
Το ίδιο συμβαίνει και προς Πύλο, Μεθώνη, Κυπαρισσία, Φιλιατρά, Καρδαμύλη, κ.α.
Κατά τ’ άλλα μιλάμε για την Τουριστική Ανάπτυξη και Προβολή της Μεσσηνίας…
Πριν από χρόνια η τουριστική επένδυση της Costa Navarino έφερε στα μέρη μας για ολιγοήμερες διακοπές τους ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού και της Εθνικής μας Γιούρκα Σεϊταρίδη και Τάκη Φύσσα. Τους είχαμε συναντήσει με τα υπερπολυτελή αυτοκίνητά τους στο βενζινάδικο γειτονικού χωριού, όπου μας δήλωσαν γοητευμένοι από τις φυσικές ομορφιές της Μεσσηνίας και απογοητευμένοι από το οδικό της δίκτυο.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά, μόλις ξεκίνησε νέος γύρος συζητήσεων για το εάν και πως θα κατασκευαστεί ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Τσακώνα και ο επαρχιακός Καλαμάτα - Ριζόμυλος - Πύλος - Μεθώνη, ενώ άγνωστο παραμένει εάν και πότε θα παραδοθούν πέντε χιλιόμετρα δρόμου πριν και μετά το Πεταλίδι, που το ελληνικό δημόσιο, (Κυβέρνηση και Περιφέρεια) τα παλεύουν δέκα χρόνια…
Άλλα δέκα χρόνια παλεύουν (στα λόγια) και την ανακατασκευή του δρόμου Μεσσήνη - Αρχαία Μεσσήνη που απ’ ότι φαίνεται δεν έχουν έτοιμες ούτε τις μελέτες και τα σχέδια επί χάρτου...
Και επειδή πέρασαν όλα αυτά τα χρόνια πράσινοι, γαλάζιοι και κόκκινοι, (κυβερνητικοί και αυτοδιοικητικοί) ένα έχω να πω: Αιδώς Αργείοι!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου