Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

Είναι θλιβερό αυτό που συμβαίνει στους αθλητικούς χώρους του Χαϊδαρίου!!!


Όσο πλησιάζουν οι δημοτικές εκλογές θα ακούτε από τους συνυποψηφίους μου όλων των παρατάξεων ότι είναι Α.Ο. Χαϊδαρίου, κάποιοι θα πάνε και στο γήπεδο μια δυο φορές για να φωτογραφηθούν και κατόπιν μην τους είδατε... Το ίδιο και η δημοτική αρχή που παρ' όλα τα παρατράγουδα των προηγοούμενων ετών στέλνει δελτία τύπου παραμονές των εκλογών...
Όμως, επειδή εγώ είμαι ειλικρινής θα σας πω ότι αγαΠΑΟ!!!
Αλλά ό,τι περνάει από το χέρι μου θα το κάνω για όλα τα αθλητικά σωματεία της πόλης μου! 
Διότι είναι απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει τα τελευταία χρόνια στο Χαϊδάρι: Η Περιφέρεια Αττικής χρηματοδοτεί τον Δήμο με 700.000 € για τα γήπεδα ποδοσφαίρου και μπάσκετ της πόλης. Η χρηματοδότηση έχει διασφαλιστεί εδώ και 4 χρόνια. Αλλά τα έργα δεν έχουν υλοποιηθεί ακόμα λόγω πολύ καθυστερημένης σύνταξης των μελετών από τον Δήμο...

Βασιλική (Βίκυ) Μπενέα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στον Συνδυασμό Χαϊδάρι ξανά του Βαγγέλη Ντηνιακού








Δεν υπάρχουν σχόλια: