H Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ενέκρινε ως συμβατό με το κοινοτικό δίκαιο το έργο υποδομής του βόρειου τμήματος του αυτοκινητόδρομου E65 που θα συνδέει την πόλη των Τρικάλων με την Εγνατία Οδό, προϋπολογισμού 442 εκατομμυρίων ευρώ και συνολικού μήκους 70,5 χλμ.
Θα περιλαμβάνει την πλήρη κατασκευή της κεντρικής αρτηρίας, των δρόμων εξυπηρέτησης και των λοιπών οδικών συνδέσεων.
Πρόκειται για μία πολύ σημαντική εξέλιξη για τις υποδομές, γιατί πήρε πλέον «το πράσινο φως», ένα έργο που είχε τεθεί σε αναστολή από το 2011 και ξεκινά οριστικά η κατασκευή του με χρονικό ορίζοντας υλοποίησης τα τρία έτη.
Η κατασκευή του Βόρειου τμήματος θα συμπληρώσει τον αυτοκινητόδρομο Ε65, ενώνοντας δύο κύριους ελληνικούς άξονες, δηλαδή, την Εγνατία οδό με την ΠΑΘΕ, επιτρέποντας την βέλτιστη χρήση υπαρχουσών δυνατοτήτων αυτοκινητοδρόμων, δεδομένου ότι το ενδιάμεσο τμήμα έχει ήδη ολοκληρωθεί και το Νότιο τμήμα του Ε65 είναι ήδη υπό κατασκευή.
Το έργο θα επιτρέπει την πλέον ανταγωνιστική και περιβαλλοντικά φιλική κίνηση από την Αθήνα προς τη Δυτική Μακεδονία και τις αντίστοιχες συνδέσεις με την Ιταλία (μέσω του Λιμένος της Ηγουμενίτσας στην Αδριατική), τα Δυτικά Βαλκάνια, και μέσω εκείνων στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.
Το έργο θα έχει συνολικό μήκος 70,5 χλμ και θα ξεκινάει από τον κόμβο των Τρικάλων μέχρι την Εγνατία Οδό, με 2+2 λωρίδες και ΛΕΑ σε κάθε διεύθυνση.
Δείτε εδώ φωτογραφίες του υπάρχοντος αυτοκινητοδρόμου από παλαιότερο ταξίδι μας και τι είχαμε επισημάνει για την χρηστικότητά του...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου