Κυριακή 19 Μαΐου 2019

Ο Παναγιώτης Κωστόπουλος στον συνδυασμό ΚΑΛΑΜΑΤΑ ξεκινάμε!!!


Ο Τάκης Κωστόπουλος είναι ένας από τους καλύτερους φίλους μας στη Μεσσηνιακή πρωτεύουσα. Είναι και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις εκλογές της ερχόμενης Κυριακής. Είναι τόσο σεμνός που μετά χιλίων βασάνων τον πείσαμε έστω και τώρα λίγο πριν την κάλπη να αυτοπαρουσιαστεί στην προσωπική μας σελίδα. Του ευχόμαστε ολόψυχα Καλή Επιτυχία! Την αξίζει!!!


Είμαι ο Παναγιώτης Κωστόπουλος του Γεωργίου.
Ο πατέρας μου καταγόταν από τη Στέρνα Μεσσηνίας και ήταν εργολάβος χωματουργικών και τεχνικών έργων.
Η μητέρα μου Ελένη Δαμύλου από το Πεταλίδι Μεσσηνίας, ήταν έμπορος λευκών ειδών.
Έχω έναν αδερφό τον Κωνσταντίνο ο οποίος συνεχίζει το επάγγελμα του πατέρα μου.
Γεννήθηκα και ζω στην Καλαμάτα με τη γυναίκα μου Νερατζία (Τζούλια) Χατζηγιάννη και τα δύο μου παιδιά, τον Γιώργο 24 ετών απόφοιτο Τεχνικού Λογισμικού και τον Ραφαήλ 18 ετών φοιτητή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών.
Αποφοίτησα από το Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο στο τμήμα Γεωπονίας και συνέχισα τις σπουδές μου σε ιδιωτική σχολή ως Χειριστής ηλεκτρονικών υπολογιστών και γραφομηχανής τυφλού συστήματος. Παράλληλα παρακολούθησα σεμινάρια που αφορούσαν την Ιστορία της Τέχνης, την ανθοδετική, τη ζωγραφική και τη διακόσμηση εσωτερικού και εξωτερικού χώρου.
Είμαι συνταξιούχος διότι ένα χρόνο μετά το γάμο μου το 1995, ένα σοβαρό θέμα υγείας στον νωτιαίο μυελό σε συνδυασμό με ρήξη σπονδύλου στον αυχένα με καθήλωσαν στο αναπηρικό αμαξίδιο και χρειάστηκε προσωπικός αγώνας και χειρουργική επέμβαση για να καταφέρω να σταθώ στα πόδια μου και να ξανά περπατήσω.
Ως άνθρωπος από τη φύση μου έχω μια ιδιαίτερη συμπάθεια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες και σε άτομα με ειδικές ανάγκες. Άλλωστε, όλα αυτά που βιώνω και εγώ στην καθημερινή μου ζωή μου έδωσαν το έναυσμα να προσφέρω στους συμπολίτες μου ότι περνάει από το χέρι μου μέσα από τη Δημοτική Παράταξη της κ. Μαρίας Οικονομάκου «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ξεκινάμε» και γι’ αυτό την ευχαριστώ για την πρόσκληση και την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού της!
Ξεκινάμε μαζί για να βοηθήσουμε όσο γίνετε περισσότερο αυτές τις κοινωνικές ομάδες που το έχουν ανάγκη. Φυσικά αυτές τις αντιλήψεις τις είχα και πριν βιώσω τον προσωπικό Γολγοθά μου.
Σκοπός και στόχος όλων μας στον Συνδυασμό «ΚΑΛΑΜΑΤΑ ξεκινάμε» είναι να βελτιώσουμε την εικόνα του τόπου μας, με δίκαιη κατανομή και με βασικές αρχές μας τον ειλικρινή σεβασμό στον κάθε πολίτη, δημιουργώντας συνθήκες ασφάλειας και προόδου.
Σας Ευχαριστώ!!!








Δεν υπάρχουν σχόλια: