Κυριακή 28 Απριλίου 2019

Με αίμα φίλου βάφτηκε απόψε ο σαϊτοπόλεμος της Καλαμάτας!!!


Θλιβερό το άγγελμα της απώλειας ενός ανθρώπου, ενός έντιμου βιοπαλαιστή, που έγραφε ιστορία τα τελευταία χρόνια στα Μεσσηνιακά Μέσα Ενημέρωσης… Ο φίλος και συνομήλικος Κώστας Θεοδωρακάκης εικονολήπτης, ιδιοκτήτης και συνεργάτης ΜΜΕ της Μεσσηνίας, υπήρξε σήμερα το τραγικό θύμα του σαϊτοπόλεμου στην Καλαμάτα… Αστάθμητοι παράγοντες δεν επέτρεψαν τη σημερινή παρουσία μου στην αποψινή θλιβερή όπως εξελίχθηκε εκδήλωση… Είμαι συγκλονισμένος από το κακό μαντάτο... Πολλές φορές συναντηθήκαμε και καλύψαμε τα τελευταία χρόνια εκδηλώσεις στο νομό Μεσσηνίας... Δεν το χωράει ο νους μου αυτό που έγινε απόψε… Δεν έχω λόγια να τον αποχαιρετίσω σήμερα μέρα γιορτινή και Αναστάσιμη… Κώστα, καλό παράδεισο!

Τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του!

Δεν υπάρχουν σχόλια: