Τα χρόνια περνάνε, ο κόσμος ξεχνάει και οι επιτήδειοι της τοπικής (μικρο)πολιτικής επιδιώκουν να περάσουν στην τοπική κοινωνία μηνύματα που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα για να αποκομίσουν πρόσκαιρα εκλογικά οφέλη εκμεταλλευόμενοι την άγνοια των πολλών.
Πρέπει να γυρίσουμε πίσω στο αρκετά μακρινό 1995 για να δούμε τι συνέβαινε τότε και πως εκείνες οι αποφάσεις καθόρισαν τα σημερινά δεδομένα.
Και επειδή τα λόγια τα παίρνει ο άνεμος, υπάρχουν και οι γραπτές αποδείξεις που για πρώτη φορά σας παρουσιάζουμε για να μην υπάρξουν αμφισβητήσεις.
Δεν ξέρω ποια είναι η δική σας άποψη ή τι θα επιθυμούσατε εσείς όσον αφορά το πέρασμα του ΜΕΤΡΟ από τον κεντρικό ιστό της πόλης μας, εμένα πάντως με βρίσκει αντίθετο.
Μια βόλτα στη συνοικία της Αστυθέας είναι αρκετή για να διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι ποια είναι η κατάσταση που επικρατεί και πόσο υποφέρουν οι γειτονιές της από την μόνιμη κατάληψη όλων των χώρων από τα σταθμευμένα οχήματα που συρρέουν όχι μόνο από την πόλη μας, αλλά και από τι διπλανές πόλεις, ακόμα και από το Θριάσιο.
Φανταστείτε αυτή η κατάσταση να συνέβαινε κατά μήκος της Στρατάρχου Καραϊσκάκη ή της Αγωνιστών Στρατοπέδου Χαϊδαρίου και στις πέριξ αυτών οδούς του Κέντρου Χαϊδαρίου.
Βέβαια σταθμό ΜΕΤΡΟ θα μπορούσαμε να είχαμε επί της Λεωφόρου Αθηνών και στο Αττικό Νοσοκομείο, βάσει των μεταγενέστερων μελετών.
Ειδικά για το Αττικό Νοσοκομείο, ένα από τα μεγαλύτερα νοσοκομεία της χώρας, σε μια πολυπληθή αστική περιοχή, είναι απαράδεκτος ο σχεδιασμός των κεντρικών κυβερνήσεων που το άφησαν χωρίς ΜΕΤΡΟ.
Για να έρθουμε τώρα στο θέμα μας, και να βάλουμε τέλος στην "καραμέλα" αυτών που για τους δικούς τους προσωπικούς λόγους ή τις προσωπικές τους ευθύνες ή την εκλογική εκμετάλλευση που επιδιώκουν, λένε ότι το ΜΕΤΡΟ δεν ήρθε στο Χαϊδάρι γιατί δεν το ήθελε ή δεν το άφησε ο Κυριάκος Ντηνιακός, σας παραθέτουμε σήμερα τα τρία επίσημα έγγραφα με τις ΟΜΟΦΩΝΕΣ αποφάσεις των δημοτικών συμβουλίων της Αγίας Βαρβάρας, του Αιγάλεω και του Χαϊδαρίου, κατά τον μήνα Μάιο του 1995.
Ο Κυριάκος Ντηνιακός εκείνη την εποχή ήταν Πρόεδρος στον Οργανισμό Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος Αθήνας και όχι δήμαρχος Χαϊδαρίου.
Από τη θέση ευθύνης που κατείχε ενημέρωσε τους τρεις δημάρχους της περιοχής για τον σχεδιασμό της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ που προέβλεπε τερματικό σταθμό στον Εσταυρωμένο του Αιγάλεω και τους κάλεσε να ζητήσουν την περαιτέρω επέκτασή του.
Έτσι, και αφού συνεδρίασαν τα δημοτικά συμβούλια της Αγίας Βαρβάρας, του Αιγάλεω και του Χαϊδαρίου, ζητήθηκε με τρεις ομόφωνες αποφάσεις η επέκταση του ΜΕΤΡΟ έως εκεί που σήμερα είναι ο Σταθμός Αγία Μαρίνα!
Όλα αυτά είναι χιλιοειπωμένα και γνωστά, αλλά σκοπίμως διαστρεβλώνονται από ορισμένους. Υπάρχει και μια παλαιότερη συνέντευξη του Κυριάκου Ντηνιακού που εξηγεί πως έγιναν τα πράγματα. Όμως εμείς σήμερα σας παρουσιάζουμε και τα επίσημα έγγραφα εκείνης της εποχής!
Συμπολίτες μου, καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου