Κρουαζιερόπλοιο με 1.460 επιβάτες και 509 άτομα πλήρωμα καταπλέει ένα Κυριακάτικο πρωινό στο λιμάνι της Καλαμάτας. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι οι επιβάτες θέλουν να παραμείνουν στην Καλαμάτα για να δαπανήσουν τα χρήματά τους στα καταστήματα της πόλης. Όχι φυσικά. Γιατί όταν θα ξεκινήσουν τις βόλτες τους στην πόλη θα βρουν όλα τα εμπορικά καταστήματα… κλειστά. Τα καταστήματα είναι κλειστά όπως κάθε Κυριακή γιατί καμία περιοχή στη Μεσσηνία δεν έχει χαρακτηριστεί ως τουριστική ώστε να μπορούν να ανοίγουν τα μαγαζιά. Έτσι ή αλλιώς κανένας μέχρι σήμερα δεν είχε σκεφτεί ότι η Καλαμάτα είναι τουριστικός προορισμός για κρουαζιερόπλοια και ότι ενδεχομένως να έλθουν 1.500 επισκέπτες την Κυριακή για να ξοδέψουν χρήματα στα καταστήματα της πόλης. Πόσα χρήματα θα χάσουν οι επιχειρηματίες της πόλης; Με δεδομένο ότι ο κάθε επιβάτης ξοδεύει τουλάχιστον 50 ευρώ σε κάθε λιμάνι, κάντε τον πολλαπλασιασμό και θα διαπιστώσετε ότι η πόλη χάνει σημαντικά έσοδα. Θα διαπιστώσετε ότι εν μέσω οικονομικής ύφεσης χάνονται χρήματα επειδή οι άρχοντες και οι οικονομικοί ηγέτες κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Θα διαπιστώσετε ότι η Καλαμάτα είναι απροετοίμαστη να υποδεχτεί επιβάτες κρουαζιερόπλοιων καθώς οι άρχοντες δεν μπορούν να οδηγήσουν την πόλη στο δρόμο της ανάπτυξης. Θα αναρωτηθείτε: Όλα αυτά τα συμπεράσματα εξάγονται από ένα και μοναδικό γεγονός; Επειδή ήρθε ένα κρουαζιερόπλοιο Κυριακή; Σκεφτείτε όμως ότι στο Ηράκλειο το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Οκτωβρίου κατέπλευσαν 11 κρουαζιερόπλοια με 20.000 επιβάτες. Σκεφτείτε όμως ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα, τον Οκτώβριο στο Κατάκολο κατέπλευσαν 66 κρουαζιερόπλοια. Σκεφτείτε όμως ότι σύμφωνα με εκτιμήσεις το 2011 έπιασαν ή θα πιάσουν στο λιμάνι του Κατάκολου περισσότερα από 400 κρουαζιερόπλοια. Βγάλτε πάλι το κομπιουτεράκι, κάντε τους πολλαπλασιασμούς και θα διαπιστώσετε ότι είναι… πολλά τα λεφτά.
Είναι πάρα πολλά τα λεφτά αλλά αν δεν ξεσπούσε η ύφεση θα συνεχίζαμε να ακούμε καμιά τριανταριά δογματικούς αμόρφωτους αριστερούς και να μην αφήνουμε τα κρουαζιερόπλοια να πιάσουν ελληνικό λιμάνι. Ας μην ξεχνάμε ότι πριν την ύφεση όταν κάποιος μιλούσε για άρση του καμποτάζ ξεσηκωνόταν το… πανελλήνιο καθώς όλοι είχαν πειστεί ότι πίσω από την πρόταση "κινείται" το διεθνές κεφάλαιο που θέλει το κακό των Ελλήνων ναυτικών. Έτσι λοιπόν πριν την άρση του καμποτάζ τα κρουαζιερόπλοια έπιαναν τα λιμάνια της… Τουρκίας και εμείς με την… περηφάνια στο χέρι. Οι Τούρκοι έπαιρναν τα λεφτά και εμείς… δάνεια από την Ευρώπη. Όταν τελικώς μετά μυρίων κόπων και βασάνων έγινε η άρση του καμποτάζ και τα κρουαζιερόπλοια έπιασαν τα ελληνικά λιμάνια διαπιστώσαμε ότι τόσα χρόνια ακολουθούσαμε λάθος πορεία. Το διαπιστώσαμε όλοι; Όχι φυσικά. Οι δογματικές ηγεσίες της ελληνικής Αριστεράς ως γνωστόν δεν κάνουν ποτέ λάθος και δεν ασχολούνται με μικρολεπτομέρειες όπως η αύξηση του συνολικού διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών.
Ας επιστρέψουμε όμως πάλι στο σήμερα και στις ευθύνες των αρχόντων που διοικούν την Καλαμάτα. Δυστυχώς αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι πολιτικοί και οικονομικοί ηγέτες δεν έχουν όραμα για την πόλη και το νομό. Δυστυχώς αποδεικνύεται για μια ακόμα φορά ότι οι πολιτικοί και οικονομικοί ηγέτες έχουν ξεχαστεί στο… παρελθόν. Αν είχαν όραμα για το αύριο θα είχαν αντιληφθεί την αναπτυξιακή ευκαιρία και θα είχαν καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να γίνει η Καλαμάτα τουριστικός προορισμός για κρουαζιερόπλοια. Αν είχαν όραμα για το μέλλον δεν θα ασχολούνταν με τη ΔΟΥ της Κάτω Ραχούλας και την τράπεζα στην Κρύα Βρύση. Αν είχαν όραμα δεν θα έψαχναν πελάτες για το ελαιόλαδο στην Κίνα. Θα περίμεναν τους Κινέζους επισκέπτες στο λιμάνι της Καλαμάτας. Αν είχαν όραμα δεν θα ανακοίνωναν βιαστικά και χωρίς μελέτη το ωράριο των καταστημάτων. Αν είχαν όραμα δεν θα αποφάσιζαν για τη λειτουργία κυριακάτικων παζαριών στα… Αρφαρά. Αν είχαν όραμα θα είχαν χαρακτηρίσει το Ιστορικό Κέντρο τουριστική περιοχή και σήμερα θα ήταν ανοικτά τα καταστήματα. Αν είχαν όραμα δεν θα μάλωναν για τα ελλείμματα των συνεταιρισμών. Αν είχαν όραμα θα πωλούσαν σήμερα στους επισκέπτες λάδι και ελιές Καλαμών. Αν είχαν όραμα φέτος θα έρχονταν 400 κρουαζιερόπλοια στην Καλαμάτα και του χρόνου 1.000. Αν έρχονταν φέτος 400 κρουαζιερόπλοια κανένας πολιτικός ή επιχειρηματίας δεν θα τολμούσε να σκεφτεί ότι δεν θα κατασκευαστεί η Ολυμπία Οδός η οποία συνδέει το λιμάνι της Καλαμάτας με την Αρχαία Ολυμπία. Αν έρχονταν του χρόνου 1.000 κρουαζιερόπλοια κανένας τρελός δεν θα σκεφτόταν να δημιουργήσει ανταγωνιστικό αεροδρόμιο σε γειτονική πόλη καθώς από τον αερολιμένα της Καλαμάτας θα εξυπηρετούνταν χιλιάδες επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων. Με "αν" όμως δεν γίνεται ανάπτυξη. Απλώς βλέπουμε τα κρουαζιερόπλοια να περνούν ενώ η ηγεσία μιλάει για το ένδοξο παρελθόν της χώρας και ονειρεύεται ταξίδια με… τριήρεις.
Κάποιοι πρέπει να αντιληφθούν όσο είναι καιρός ότι η Καλαμάτα είναι διεθνής τουριστικός προορισμός ! ! !
4 σχόλια:
ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ............ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
ΤΗΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΔΗΜΑΡΧΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ............ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!
σιγά μην είναι η Καλαμάτα διεθνής προορισμός...
το χωριό μου να δεις... χαχα
καλές εορτές
Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους σας ! ! !
Δημοσίευση σχολίου