Και βέβαια, για άλλη μια φορά να τονίσουμε από αυτό το blog πως δε νοείτε σύγχρονο εμπορικό λιμάνι χωρίς σιδηροδρομική σύνδεση.
Μπορεί πλέον να μιλάμε για Αθήνα – Καλαμάτα 1 ½ ώρα οδικώς και να συμφέρει καλύτερα και από αεροπορικώς, αλλά κάθε μέσον έχει τη δική του αξία και το δικό του κοινό.
Το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να αξιοποιηθεί για εμπορικούς και τουριστικούς σκοπούς και όχι απαραίτητα από το ελληνικό δημόσιο.
Θα μπορούσε κάλλιστα να παραχωρηθεί σε ιδιώτες επιχειρηματίες.
Όσο για τη διαδρομή, μπορούν να μιλήσουν μόνον αυτοί που την ταξίδεψαν και ζουν με την ανάμνησή της.
Μπορεί πλέον να μιλάμε για Αθήνα – Καλαμάτα 1 ½ ώρα οδικώς και να συμφέρει καλύτερα και από αεροπορικώς, αλλά κάθε μέσον έχει τη δική του αξία και το δικό του κοινό.
Το υπάρχον σιδηροδρομικό δίκτυο μπορεί να αξιοποιηθεί για εμπορικούς και τουριστικούς σκοπούς και όχι απαραίτητα από το ελληνικό δημόσιο.
Θα μπορούσε κάλλιστα να παραχωρηθεί σε ιδιώτες επιχειρηματίες.
Όσο για τη διαδρομή, μπορούν να μιλήσουν μόνον αυτοί που την ταξίδεψαν και ζουν με την ανάμνησή της.
Ρίξτε μια ματιά κι εδώ...
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΤΡΑΙΝΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ!!!
Στην Καλαμάτα όλοι περιμένουμε το τραίνο ! ! !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου