Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Ένας πραγματικός διάλογος στο facebook…

…για τις Δημοτικές εκλογές στο Χαϊδάρι ! ! !


- Kyrie Giorgo,eseis pou tha katevete stis ekloges, exete katalavei se ti xoro pithana na mpeite kai me ti vromia tha mpleksete?

- Απαντώ λοιπόν, σε σας και στους φίλους μου, που τόσα χρόνια μου έλεγαν:

- Μπενέα, με την αποχή τη δική σου και των παλιών συναγωνιστών σου, δώσατε την ευκαιρία σε πολλούς τυχάρπαστους, να αναρριχηθούν στον κομματικό μηχανισμό και στο Δήμο...

- Είμαι εδώ όλα αυτά τα χρόνια και είμαι παρόν στο «μεγάλο μαγαζί» ΤΩΡΑ, αφού δεν ήσασταν διατεθειμένοι να ακολουθήσετε Ανεξάρτητες και Επαναστατικές κινήσεις...
Περιμένω να δω τη συμπεριφορά σας στην κάλπη !
Περιμένω την ΤΙΜΩΡΙΑ αυτών που σας πλήγωσαν !
Περιμένω να μου δώσετε την ΕΥΚΑΙΡΙΑ !
Από εσάς εξαρτάται να κάνετε πράξη αυτά που συζητούσατε τα προηγούμενα χρόνια...
Περιμένω να δω αν ήταν λόγια κενά περιεχομένου ή αν θα τα κάνετε πράξη...

Οψόμεθα ! ! !

4 σχόλια:

Λιανού Κυριακούλα είπε...

Σε όλους τους πολιτικούς χώρους, υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι, υπάρχουν και «σκουπίδια».
Στην ευχέρεια των ψηφοφόρων είναι ποιοι θα πρωταγωνιστήσουν και ποιοι θα απομονωθούν…

BENEAS GEORGIOS είπε...

Ότι ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ τις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές, ΙΣΧΥΕΙ και ΙΣΧΥΕΙ ΕΙΣ ΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ !

Με αγάπη και όραμα για το Χαϊδάρι!


Χαϊδαριώτισσα - Χαϊδαριώτη,

ΕΣΥ με γνωρίζεις πολύ καλά όλα αυτά τα χρόνια.
Γέννημα – θρέμμα του Χαϊδαρίου και εγώ όπως και ΕΣΥ, όλα αυτά τα χρόνια αιμορραγώ βλέποντας τον Δήμο μας να πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο, την εκάστοτε δημοτική αρχή να σκορπάει ανεκπλήρωτες υποσχέσεις και τον Δήμο μας να βαδίζει με βήμα γοργό προς τα πίσω….
Τα προβλήματα του Δήμου μας είναι πολλά και ποικίλα.
Οι αποτυχημένες προσπάθειες των τελευταίων ετών από την πλευρά της τοπικής αυτοδιοίκησης για την επίλυση των γνωστών σε όλους μας προβλημάτων, έκαναν τον κόμπο να φτάσει στο χτένι!
Όλοι εμείς οι Χαϊδαριώτες, ας αποδείξουμε έμπρακτα πως αγαπάμε τον Δήμο μας, πως δεν θα επιτρέψουμε άλλο να συνεχιστεί αυτή η κατάντια!
Ας ενωθούμε όλοι και ας κάνουμε ο καθένας μας, αλλά και όλοι μαζί ό,τι καλύτερο μπορούμε για το Χαϊδάρι μας.
Ας ενώσουμε τις δυνάμεις μας για να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις εκείνες που θα ανοίξουν το δρόμο για ένα Δήμο με ανθρώπινο πρόσωπο. Καθένας από εμάς, ΕΣΥ, μπορεί να προσφέρει με τις ιδέες, τις γνώσεις, τις εμπειρίες του στο κοινωνικό σύνολο, να προσθέσει το λιθαράκι του στο οικοδόμημα της ζωής και στην υπόθεση των κοινών, να ανεβάσει στην επιφάνεια τις ομορφιές και τις αξίες του παρελθόντος, να αποκαλύψει κάποιο ταλέντο από εκείνα που θα γοητεύσουν και θα συγκινήσουν αύριο τον κόσμο και θα αφήσουν ίχνη στο πέρασμά του από την ζωή.
Ο Δήμος μας θα συνεχίσει να υπάρχει και μετά από μας, θα υπάρχει για τα παιδιά μας και τα παιδιά των παιδιών μας.
Για αυτό το λόγο καλώ ΕΣΕΝΑ Χαϊδαριώτη, όλους τους συνδημότες, τους φίλους μου και αυτούς που ανησυχούν για τον τόπο μας, κυρίως όμως αυτούς που ονειρεύονται ένα καλύτερο αύριο για την περιοχή μας, να συσπειρωθούμε με πάθος και όραμα ώστε όλοι μαζί να ανοίξουμε το δρόμο της ανάπτυξης και της προκοπής για το Δήμο μας.
Καλώ ΕΣΕΝΑ Χαϊδαριώτη, να αγωνιστείς μαζί μου, ΕΣΕΝΑ που τόσα χρόνια μοιράζεσαι και ασπάζεσαι τις αγωνίες και τα όνειρά μου για τον Δήμο μας, μέσα από τα άρθρα μου που κατά καιρούς έχουν δημοσιευτεί σε τοπικές εφημερίδες και περιοδικά του Χαϊδαρίου.
Ευχαριστώ θερμά τον έντυπο τοπικό τύπο του Χαϊδαρίου για την φιλοξενία των άρθρων μου και την εκτίμηση προς το πρόσωπό μου όλα αυτά τα χρόνια.
Με την ίδια αγάπη και το ίδιο πάθος θα συνεχίσω να εκθέτω τα κακώς κείμενα του Δήμου μας και ευελπιστώ πως, την 16η Οκτωβρίου, ΕΣΥ Χαϊδαριώτη, θα είσαι συνοδοιπόρος μου στον αγώνα για ένα καλύτερο Χαϊδάρι.
Σας ευχαριστώ για την αγάπη και την εκτίμηση που μου δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια.


Με αγάπη και όραμα για το Χαϊδάρι,

Γιώργος Μπενέας
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΩΡΓΟ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΒΑΖΕΙΣ ΔΥΣΚΟΛΑ..ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΑΖΕΙΣ ΔΙΛΗΜΑΤΑ..

ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ...

ΦΤΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΨΕΥΣΟΥΝΕ!! ΚΑΙ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ

Ανώνυμος είπε...

ΜΠΕΝΕΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΘΗΣ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΟ ΕΙΣΑΙ ΣΥΝΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥς ΤΥΧΑΡΠΑΣΤΟΥΣ ΤΟΥ ΜΑΡΑΒΕΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΚΑΘΌΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΠΑΝΑΝΟΦΛΟΥΔΕΣ.Ο ΛΥΚΟΣ ΜΑΛΙ ΑΛΑΖΕΙ ΓΝΩΜΗ ΠΟΤΕ.