Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΙ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ !


Το e-mail που μας έστειλε φίλος-αναγνώστης (;) του blog, καλό είναι να το λάβουν σοβαρά υπ’ όψιν, όλοι οι υποψήφιοι, όλων των περιοχών.
Νομίζω είναι περιττό να πω ότι συμφωνώ απόλυτα με τα γραφόμενά του και ότι αν είχα υποστεί εγώ αυτή την ταλαιπωρία θα έγραφα τα ίδια και χειρότερα…


Είναι βράδυ και γυρνώ κατάκοπος από τη δουλειά μου.
Κάπου στο Αιγάλεω, η ελπίδα μου να επιστρέψω νωρίς στο σπίτι μου πεθαίνει…
Μια θάλασσα από κόκκινα φώτα ξεχύνεται μπροστά μου και σταματώ.
Τρακάρισμα σκέφτομαι.
Κάπου στο πέμπτο τσιγάρο και με την υπομονή μου να εξαντλείται, φτάνω στην Ιερά Οδό, όπου και αντικρίζω καμιά τρακοσαριά νοματαίους να βρίσκονται στη μέση του δρόμου !
Κοιτώ λίγο καλύτερα και βλέπω ένα γιαπί φωταγωγημένο, κλεισμένο με κοτετσόσυρμα. (φαίνεται κάποιοι τους είπαν ότι όσο και να μιλάτε, στον τοίχο τα λέτε και έτσι κατήργησαν τους τοίχους ! ! !).
Όχι τρακάρισμα, αλλά προεκλογική συγκέντρωση κυρίες και κύριοι !
Το κυκλοφοριακό κομφούζιο δημιουργήθηκε γιατί κάποιοι αποφάσισαν να κάνουν μπούγιο πάνω στην κεντρική οδική αρτηρία του Αιγάλεω !
Κάποιοι αποφάσισαν ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι πρέπει να ταλαιπωρηθούμε και να μην πάμε σπίτι μας !
Αγαπητέ υποψήφιε Δήμαρχε, διάβασα ότι είσαι και γιατρός (μακριά από μας !), την επόμενη φορά που θα θελήσεις να καταπλήξεις τα πλήθη, σε παρακαλώ, προσπάθησε να μην πάθουμε όλοι οι υπόλοιποι καταπληξία από τα νεύρα μας !
Περαστικά μας !

Δεν υπάρχουν σχόλια: