Δευτέρα 20 Ιουλίου 2009

Φεγγαράκι μου λαμπρό φέγγε μου να περπατώ…

.
Σαν σήμερα πριν από 40 χρόνια Η πρώτη προσεδάφιση ανθρώπου στη Σελήνη ήταν το μεγάλο γεγονός που κάποια από τα παιδιά της γειτονιάς είχαν την τύχη να δουν στις λιγοστές ασπρόμαυρες τηλεοράσεις της εποχής.
Αυτό που δε μπόρεσα να δω μικρός ! Ήταν το θέμα συζήτησης όλων των παιδιών στο γηπεδάκι που μαζευόμαστε καθημερινά για να κλωτσήσουμε τη δερμάτινη μπάλα με τα κορδόνια…
Και με το άνοιγμα των σχολείων έγινε η αγαπημένη μας ιστορία από τα χείλη της πρώτης μας δασκάλας, της κυρίας Άννας του 2ου Δημοτικού.
Σαράντα χρόνια πέρασαν χωρίς να γίνει το δεύτερο βήμα στο φεγγαράκι μας... πέρασαν και τα χρόνια της παιδικής μας αθωότητας... και να που κάποιοι σήμερα αναρωτιούνται Μήπως τελικά ο άνθρωπος δεν πήγε ποτέ στο φεγγάρι;
.
Εγώ είμαι σίγουρος πως πήγε και σας παρακαλώ μη μου χαλάτε το όνειρο και μη μου τσαλακώνετε τις αναμνήσεις από τη μουτζουρωμένη εφημερίδα με τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες, που έφερε ο πατέρας μου από το καφενείο για να μου δείξει το μεγάλο γεγονός !
.
20 Ιουλίου 1969 ώρα Ελλάδος 22:17:30 Προσελήνωση !















Δεν υπάρχουν σχόλια: