Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Ο Χαϊδαριώτης Τζανέτος Φιλιππάκος Υποψήφιος Βουλευτής Β' Αθηνών!!!


Τζανέτος ΦΙΛΙΠΠΑΚΟΣ του Κων/νου

Υποψήφιος Βουλευτής Β΄ Αθηνών

Ο Χαϊδαριώτης Τζανέτος Φιλιππάκος, γνωστός στους περισσότερους από εμάς από την επιτυχημένη του θητεία ως Διοικητού της Τροχαίας Αιγάλεω, είναι σε αυτές τις εκλογές Υποψήφιος Βουλευτής στη Β' περιφέρεια Αθηνών με τους Ανεξάρτητους Έλληνες!!!

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ

Γεννήθηκα στο Γύθειο Λακωνίας και κατάγομαι από τα Άλικα της Μάνης. Προέρχομαι από πολυμελή αγροτική οικογένεια και διαμένω μόνιμα στο Χαϊδάρι Αττικής. Τα δύσκολα παιδικά μου χρόνια τα έζησα στο Γύθειο. Είμαι Ανώτατος Αξ/κός εν αποστρατεία και τα τελευταία 18 χρόνια είμαι τακτικός Καθηγητής στην Αστυνομική Ακαδημία. Έχω τελειώσει Δημόσια Διοίκηση και Πολιτικές Επιστήμες, καθώς και Μεταπτυχιακές Σπουδές. Έχω τιμηθεί για την προσφορά μου στην Πατρίδα και την Κοινωνία.
Κατεβαίνω στην πολιτική σε μια κρίσιμη περίοδο που διανύει η πατρίδα μας, επειδή νιώθω αγανάκτηση και επιτακτική την ανάγκη να αγωνισθώ μαζί σας, για να απαλλάξουμε την χώρα μας από όλους αυτούς που την έφεραν σε αυτήν την δραματική κατάσταση. Βρισκόμαστε στο τελευταίο σκαλοπάτι λίγο πριν την καταστροφή, γι΄ αυτό και είναι Εθνική ανάγκη να δώσουμε με την ψήφο μας δύναμη στους Ανεξάρτητους Έλληνες, αγνοώντας τον πόλεμο που διεξάγεται και τα ανέντιμα μέσα που χρησιμοποιούνται σε βάρος τους, προκειμένου να καταστούν δυνατοί και να είναι οι εγγυητές της επόμενης μέρας για τα όσα θα ακολουθήσουν. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες βάζουν πάνω από όλα το συμφέρον του λαού μας και την Εθνική Ανεξαρτησία της πατρίδας μας.
Τα ψέματα τελείωσαν!! Ήρθε η ώρα να δώσουμε όλοι μαζί την σκληρή απάντηση σε όλους εκείνους που χρησιμοποίησαν την Πολιτική και την Εξουσία για να πλουτίσουν, διαλύοντας παράλληλα τα πάντα σε αυτόν τον τόπο, αδιαφορώντας προκλητικά για την Ελλάδα και τους Έλληνες.
Σας δηλώνω ότι δεν είμαι και δεν πρόκειται να γίνω επαγγελματίας πολιτικός. Σε όλη μου την ζωή μέχρι και σήμερα, τήρησα Αρχές και Αξίες, πολέμησα την παρανομία, το άδικο, την διαφθορά και στάθηκα δίπλα στους πολίτες, ιδιαίτερα σε αυτούς που το είχαν ανάγκη, πέραν από κόμματα και ιδεολογίες. Αυτοί που με ξέρουν γνωρίζουν σίγουρα περισσότερα, εγώ όμως θα περιοριστώ σε αυτά μόνο που προανέφερα. Δεσμεύομαι να είμαι πάντα ο δικός σας άνθρωπος. Δηλώνω Έλληνας πατριώτης, πολέμιος όλων όσων διχάζουν τους Έλληνες και αγωνιστής και ασυμβίβαστος σε ό,τι τους ενώνει.
Με την δύναμη του Θεού και την δική σας στήριξη δεν θα καμφθώ και δεν θα υποχωρήσω σε οποιοδήποτε εμπόδιο κι αν συναντήσω. Αυτός είναι ο στόχος μου, γι΄ αυτό και σας καλώ να με στηρίξετε.

Μαζί μπορούμε να προχωρήσουμε!!

Αξίζει να τολμήσουμε για εμάς και τα παιδιά μας!!

ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝ. ΓΡΑΦΕΙΟ: 211-4098273, ΚΙΝΗΤΑ: 694-5980721 , 693-2963240

E-mail: filippakostz@gmail.com


Δεν υπάρχουν σχόλια: