Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Να σας συστηθώ… Μπενέας Γεώργιος !


ΜΠΕΝΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Χαϊδαρίου


Γεννήθηκα το 1964 στην Αθήνα και κατοικώ μόνιμα στο Χαϊδάρι.
Είμαι παντρεμένος με την Κυριακούλα Λιανού και έχουμε τρία παιδιά, τη Σταυρούλα, τη Βασιλική και τον Παναγιώτη.
Είμαι εργαζόμενος των Ελληνικών Πετρελαίων (ΕΛ.ΠΕ. Β.Ε.Ε.)
Υπηρέτησα τη Στρατιωτική μου θητεία στις Ειδικές Δυνάμεις του Στρατού ως Λοχίας των Καταδρομών.
Μέλος στα παιδικά μου χρόνια των Κατηχητικών Σχολείων (Χ.Μ.Ο.Μ ενορίας Κοιμ. Θεοτόκου Χαϊδαρίου και «Θαβώρ» της Ι. Μητροπόλεως Νικαίας.)
Ασχολούμαι ενεργά με τα κοινά από τα μαθητικά μου χρόνια, ως μέλος των Μαθητικών Συμβουλίων και με τον συνδικαλισμό στους χώρους εργασίας μου.
Χρημάτισα μέλος του Σωματείου εργαζομένων της GROUP 4 SECURITAS, εκλεγμένος αντιπρόσωπος των εργαζομένων της PETROLA στο Εργατικό Κέντρο Ελευσίνας (Ε.Κ.Ε.Α.Π. – Ε.Κ.Ε.Δ.Α.) και στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Πετρελαιοειδών και Χημικών Βιομηχανιών (Π.Ο.Ε.Δ.Χ.Β.), καθώς και μέλος του Γενικού Συμβουλίου του Πανελλήνιου Σωματείου Εργαζομένων στα Ελληνικά Πετρέλαια (Π.Σ.Ε.Ε.Π.)
Είμαι μέλος της Ε.Κ.Ο. Ε.Δ.Ε.Π. Διυλιστηρίων και της Δ.Α.Κ.Ε.
Επί σειρά ετών Διοικητικό μέλος της Ο.Ν.ΝΕ.Δ. και της Ν.Δ. σε Τοπικό, Νομαρχιακό και Κεντρικό επίπεδο.
Υπήρξα κατά καιρούς Διοικητικό μέλος του Συλλόγου Πελοποννησίων Χαϊδαρίου Ο ΜΩΡΙΑΣ, μέλος της Σχολικής Επιτροπής του 14ου Δημ. Σχολείου και του 2ου Λυκείου, των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων 14ου Δημ. Σχολείου, 2ου Γυμνασίου και 2ου Λυκείου, του Δημοτικού Κολυμβητηρίου, της Πρωτοβουλίας Φιλάθλων του ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ για την κατασκευή του νέου Αθλητικού Κέντρου, του γηπέδου και του Μουσείου της ομάδας.
Είμαι τακτικός αρθρογράφος τοπικών, εργασιακών και άλλων εντύπων, και ένας από τους επώνυμους blogger της πόλης μας και όχι μόνον… αφού ίδρυσα και διαχειρίζομαι το γνωστό και με μεγάλη επισκεψιμότητα ιστολόγιο, επι-δεξιος (ψάλτης).
Συμμετέχω στα δρώμενα της πόλης μας και διεκδικώ ανιδιοτελώς με όλες μου τις δυνάμεις ως Ενεργός Πολίτης της τοπικής κοινωνίας μας, ένα καλύτερο αύριο για τον τόπο που μεγάλωσα, ζω και μεγαλώνω τα παιδιά μου.
Είμαι θιασώτης του αυτοκινήτου, της αυτοκίνησης και των μηχανοκίνητων sport.
Στις προηγούμενες Δημοτικές Εκλογές ήμουν υποψήφιος με την Ανεξάρτητη Δημοτική Κίνηση «ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΗΜΟΤΕΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟ ΚΥΜΑ», ενώ τώρα σας καλώ να με στηρίξετε στην προσπάθεια που κάνω στον πολιτικό χώρο που υπηρέτησα και με ανέδειξε στην Τοπική Κοινωνία μας όλα αυτά τα χρόνια.

Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το Συνδυασμό «ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΑΪΔΑΡΙ» του Δημάρχου Δημήτρη Μαραβέλια !

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΓΙΩΡΓΟ!

Λιανού Κυριακούλα είπε...

Εσένα ξέρουμε, εσένα εμπιστευόμαστε!
Καλή Επιτυχία!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΡΑΦΛΟ ΜΟΥ ΑΓΟΡΙ.

ΜΠΑΜΠΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΣ

aoratos είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΤΡΙΩΤΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ!ΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΙΔΕΞΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ,ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ. Κ.ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΣ