Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

Για πρώτη φορά την Κυριακή η ΟΝΝΕΔ εκλέγει Πρόεδρο από τη βάση της !

Το εγχείρημα εστέφθη από απόλυτη επιτυχία κατά την εκλογή του Προέδρου του κόμματος Αντώνη Σαμαρά και δε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά για την εκλογή Προέδρου της νεολαίας.
Από το ξεκίνημα της διαδικασίας και έως τώρα απέφυγα με θρησκευτική ευλάβεια κάθε ανάμιξη δική μου και του blog επιδεικνύοντας ουδετερότητα.
Οι εκλογές αυτές πιστεύω πως είναι υπόθεση της νεολαίας του κόμματος και η νεολαία μας είναι ώριμη και δε χρειάζεται καθοδηγητές.
Άλλωστε πώς να ξεχάσω τις «άκομψες» παρεμβάσεις στην πορεία της νεολαίας μας τα χρόνια που κι εγώ την υπηρέτησα με πίστη και αυταπάρνηση…
Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να συμπεριφερθώ κατά τον ίδιο τρόπο με αυτών που μας πλήγωναν τα χρόνια εκείνα…
Σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσα να επιβάλω την άποψή μου στα τρία παιδιά μου και κατ’ επέκταση στα υπόλοιπα παιδιά της νεολαίας.
Σε παλαιότερες αναρτήσεις έχω αναφερθεί εκτενώς στα γεγονότα εκείνης της εποχής και παρόλο που πέρασαν κάμποσες δεκαετίες, στη μνήμη μου φαντάζουν χθεσινά.
Σας παρουσιάζω με αλφαβητική σειρά τους υποψηφίους προέδρους της ΟΝΝΕΔ ευχόμενος καλή επιτυχία, ενότητα και αγωνιστικότητα !










3 σχόλια:

Βασίλης Α. Παπαδόπουλος είπε...

Στη Νομαρχιακή μας, δύο κάλπες θα στηθούν στο Δημαρχείο Αιγάλεω και μια στο Χαιδάρι στο πρώην ΝΕΛΕ

Λιανού Κυριακούλα είπε...

Μπράβο Γιώργο !

Βασίλης Α. Παπαδόπουλος είπε...

Λογω τεχνικων προβληματων στο Χαιδαρι η εκλογη προεδρου ΟΝΝΕΔ πραγματοποιειται στο 1ο ΚΑΠΗ, Καρδιτσης 5.