…για τους ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τον αυτοκινητόδρομο Αθήνας – Καλαμάτας !
Φίλοι μου, δεν πρόκειται για αστείο ! ! !
Τέλος οι στροφές της Μεγαλόπολης, η ταλαιπωρία και οι… «ντραμαμίνες» ! ! !
Να τον αφιερώσουν σε όλους αυτούς που έφυγαν από κοντά μας όλα αυτά τα χρόνια περιμένοντας να διαβούν τις σήραγγες του Ραψομάτη…
Ο Γολγοθάς των οδηγών σύντομα θα αποτελεί παρελθόν !
Η αρχή γίνεται από αύριο με την παράδοση του τμήματος Αθήναιο – Λεύκτρο, ενώ το επόμενο βήμα είναι τον Αύγουστο, οπότε και αναμένεται να παραδοθούν η διάβαση του Καλογερικού αλλά και οι βελτιώσεις στο τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη. Αυτό σημαίνει ότι φέτος το καλοκαίρι θα είναι ολοκληρωμένος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι τα Παραδείσια.
Θα απομένουν τα τμήματα Παραδείσια – Τσακώνα και Τσακώνα – Καλαμάτα, συμπεριλαμβανομένου και του περιμετρικού δακτυλίου της Καλαμάτας.
Ολόκληρο το έργο θα είναι έτοιμο το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο 2012, αλλά ως τότε θα δίνονται επιμέρους τμήματα στην κυκλοφορία.
Μέσα στο 2011, ενδεχομένως και μέχρι τον Ιούλιο, ο αυτοκινητόδρομος θα έχει φθάσει ως το Νοσοκομείο της Καλαμάτας.
Το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα που ως γνωστόν κατέρρευσε ενώ είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία, κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους και παρόλο που ο δρόμος ήταν γεμάτος κακοτεχνίες… ως συνήθως… δεν προέκυψαν ευθύνες από τις έρευνες των αρμοδίων υπηρεσιών ! ! !Στο τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα οι διαδικασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και έχει συντελεστεί ήδη το 81% των απαραίτητων απαλλοτριώσεων.
Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Καλαμάτα θα λειτουργήσουν και οι νέοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων στην Ακροκόρινθο, τη Νεστάνη, το Λεύκτρο και τον Άγιο Φλώρο, παράλληλα με τη λειτουργία του υπάρχοντος σταθμού στο Αρτεμίσιο.
Πάντως εμένα η χαρά μου είναι ανείπωτη γιατί θα ανεβοκατεβαίνω μόνος μου, μακριά από τα κακά μάτια, τα αγαπημένα μου στροφιλίκια ! ! !
Φίλοι μου, δεν πρόκειται για αστείο ! ! !
Τέλος οι στροφές της Μεγαλόπολης, η ταλαιπωρία και οι… «ντραμαμίνες» ! ! !
Να τον αφιερώσουν σε όλους αυτούς που έφυγαν από κοντά μας όλα αυτά τα χρόνια περιμένοντας να διαβούν τις σήραγγες του Ραψομάτη…
Ο Γολγοθάς των οδηγών σύντομα θα αποτελεί παρελθόν !
Η αρχή γίνεται από αύριο με την παράδοση του τμήματος Αθήναιο – Λεύκτρο, ενώ το επόμενο βήμα είναι τον Αύγουστο, οπότε και αναμένεται να παραδοθούν η διάβαση του Καλογερικού αλλά και οι βελτιώσεις στο τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη. Αυτό σημαίνει ότι φέτος το καλοκαίρι θα είναι ολοκληρωμένος ο αυτοκινητόδρομος από την Κόρινθο μέχρι τα Παραδείσια.
Θα απομένουν τα τμήματα Παραδείσια – Τσακώνα και Τσακώνα – Καλαμάτα, συμπεριλαμβανομένου και του περιμετρικού δακτυλίου της Καλαμάτας.
Ολόκληρο το έργο θα είναι έτοιμο το αργότερο μέχρι τον Σεπτέμβριο 2012, αλλά ως τότε θα δίνονται επιμέρους τμήματα στην κυκλοφορία.
Μέσα στο 2011, ενδεχομένως και μέχρι τον Ιούλιο, ο αυτοκινητόδρομος θα έχει φθάσει ως το Νοσοκομείο της Καλαμάτας.
Το τμήμα Παραδείσια – Τσακώνα που ως γνωστόν κατέρρευσε ενώ είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία, κατασκευάζεται με εθνικούς πόρους και παρόλο που ο δρόμος ήταν γεμάτος κακοτεχνίες… ως συνήθως… δεν προέκυψαν ευθύνες από τις έρευνες των αρμοδίων υπηρεσιών ! ! !Στο τμήμα Τσακώνα – Καλαμάτα οι διαδικασίες προχωρούν με γοργούς ρυθμούς και έχει συντελεστεί ήδη το 81% των απαραίτητων απαλλοτριώσεων.
Με την ολοκλήρωση του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Καλαμάτα θα λειτουργήσουν και οι νέοι Σταθμοί Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων στην Ακροκόρινθο, τη Νεστάνη, το Λεύκτρο και τον Άγιο Φλώρο, παράλληλα με τη λειτουργία του υπάρχοντος σταθμού στο Αρτεμίσιο.
Πάντως εμένα η χαρά μου είναι ανείπωτη γιατί θα ανεβοκατεβαίνω μόνος μου, μακριά από τα κακά μάτια, τα αγαπημένα μου στροφιλίκια ! ! !
8 σχόλια:
για εσενα που εχεις mercedes μια χαρα θα κατεβαινεις τις στροφες,ρωτα τον κοσμακη που εχει απλα αυτοκινητα!τι νομιζεις ρε μπενεα οτι ολος ο κοσμος εχει mercedes,lexus,porsche cayenne οπως τα ενιαια φιλαρακια σου!μαλλον εχεις μπερδευψει τους αυτοκινητοδρομους τους ελληνικους με τους γερμανικους!
Τη Mercedes την έχω για τις δημόσιες εμφανίσεις μου.
Έχω άλλο καλύτερο για τα παιχνίδια μου !
Προς τον ηληθιο Ανωνυμο κολημενο μα τα συνδικαλιστικα ΠΑΣΟΚΟ:
27/3/2010 09:24 ειχα γραψει:.....για το ρευμα στις ΒΕΑ.
Σημερα τα ξημερωματα 05:00 επεσε ολο το Διυληστηριο στις ΒΕΑ και οσοι γνωριζουν καταλαβαινουν τι εγινε.....εξαιτιας ολων αυτων που επρεπε να εχουν ηδη γινει και δεν εγινε ΤΙΠΟΤΑ....
Τι να σχολιασω τωρα για ολους αυτους τους ηλιθιους που τους ενδιαφερει μονο η εξουσια και ΟΧΙ ΟΙ ΖΩΕΣ ΜΑΣ...
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ...ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ!!!!
τι αλλο εχεις για τα παιχνιδια σου διστημοπολοιο?
τι αλλο εχεις για τα παιχνιδια σου διαστημοπλοιο?
Ρώτα τον παππού στη Δυτική να σου πει...
Ανώτερο και από διαστημόπλοιο !
Αν σου πω τη μάρκα θα κάνεις αέναους συνειρμούς...
Από p αρχίζει και σε e τελειώνει...
Ξεκίνησε το 1997 και παραδόθηκε τώρα...
1 χιλιόμετρο το χρόνο...
Οι φιέστες τους μάραναν...
Συνωστίζονταν μπροστά στις κάμερες να κόψουν την κορδέλα, σε ένα έργο που πραγματοποίησε ο ιδιώτης "ΜΟΡΕΑΣ Α.Ε." με το νόμο Σουφλιά περί παραχωρήσεων...
Ποιός Ρέππας και Μαγκριώτης...
Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ έπρεπε να κόψει την κορδέλα...
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Ν.Δ. βουλευτής Ημαθίας κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή την παράδοση σημαντικού και δύσκολου τμήματος του έργου «Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη» από το Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Είναι εξαιρετικά λυπηρό να διαπιστώνει κανείς τη στάση και συμπεριφορά της Κυβέρνησης απέναντι στην αλήθεια.
Ο Υπουργός Υποδομών Δημήτρης Ρέππας και ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης εγκαινίασαν χθες και παρέδωσαν προς χρήση στους πολίτες το έργο «Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα και Λεύκτρο - Σπάρτη».
Ωστόσο, δεν είχαν την παραμικρή αναστολή, δεν αισθάνθηκαν την παραμικρή αιδώ, να δηλώσουν ότι πολιτική του ΠΑΣΟΚ είναι η ανάπτυξη στην Περιφέρεια, και πως το έργο εντάσσεται σ΄ αυτήν την πολιτική, χωρίς να αναφέρουν τίποτα για την καταλυτική και απόλυτη συμβολή της ΝΔ στην υλοποίηση του έργου.
Η αλήθεια, στην περίπτωση αυτή, είναι μία και μοναδική, δεν σηκώνει την παραμικρή αμφισβήτηση και είναι η εξής: Το έργο που εγκαινιάσθηκε, δημοπρατήθηκε την 7-4-2005. Κατεκυρώθη και υπεγράφη η σύμβαση κατασκευής την 1-3-2006, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ του Γ΄ Κ.Π.Σ. Στη συνέχεια, με δεύτερη εργολαβία και με εθνική χρηματοδότηση, κατασκευάσθηκαν υποτμήματα του έργου, ενώ ενεργοποιήθηκε και η από 1-3-2008 σύμβαση παραχώρησης της Ν.Ε.Ο. Κορίνθου - Τριπόλεως - Καλαμάτας, που υπογράφηκε πάλι από την Ν. Δ, οπότε και ολοκληρώθηκε το συνολικό έργο, συμπεριλαμβανομένου του δευτέρου κλάδου της σήραγγας Ραψομάτη.
Η συμβολή των κ.κ. Σημίτη και Λαλιώτη στους οποίους αναφέρθηκε ο κ. Ρέππας ήταν η δημοπράτηση, στις 20.11.97 του πρώτου κλάδου της σήραγγας Ραψομάτη (με πτώχευση μάλιστα του αναδόχου) και δευτερεύουσες αποσπασματικές εργολαβίες. Παραλάβαμε, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, ένα έργο «φάντασμα», που έστεκε στη μέση του πουθενά, χωρίς να έχει συνδεθεί με τον υπόλοιπο δρόμο, παρά μόνο τώρα.
Έτσι καταφέραμε να κατασκευάσουμε έναν υπερσύγχρονο αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα επιτρέπει, στις αρχές του 2011, να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος - Καλαμάτα σε μία ώρα και ένα τέταρτο και στο τέλος του 2011 να διανύουμε την απόσταση Κόρινθος - Σπάρτη σε μιάμιση ώρα, διευκολύνοντας έτσι τη διακίνηση ανθρώπων και αγαθών με ότι αυτό σημαίνει για την ανάπτυξη μιας περιοχής.
Θα περιμέναμε το ΠΑΣΟΚ και η Κυβέρνηση να έχουν το πολιτικό ανάστημα να αναγνωρίζουν το έργο της ΝΔ, όσο κι αν τους πικραίνει αυτό. Ας ξεκινήσουν οι ίδιοι ένα έργο, ας το προχωρήσουν και ας το εγκαινιάσουν, βαυκαλιζόμενοι για την ικανότητά τους.
Δεν δικαιούνται, όμως, να απαξιώνουν και να μηδενίζουν έργα που έκαναν άλλοι και μάλιστα παρουσιάζοντάς τα ως δικά τους. Είναι ηθικό και πολιτικό ατόπημα. Τους προειδοποιούμε ότι κάθε φορά που θα το επαναλαμβάνουν θα μας βρίσκουν μπροστά τους».
Δημοσίευση σχολίου