Τετάρτη, 30 Νοεμβρίου 2011

Με παρέμβαση του Σπύρου Λάτση δίνουν καύσιμα τα ΕΛΠΕ για την Εθνική Άμυνα ! ! !


Βοά το διαδίκτυο για τη σημερινή παρέμβαση του μεγαλομετόχου της εταιρείας Ελληνικά Πετρέλαια ! ! !

Το βέβαιο είναι πως όλοι χρωστούν στην εταιρεία και χρωστούν πάρα πολλά...

Αυτή ήταν η διαχείριση του Ελληνικού Δημοσίου και αυτός ο λόγος που ήθελαν τις μεγάλες εταιρείες υπό τον έλεγχο του Δημοσίου...

Οι πελατειακές σχέσεις και το ξεζούμισμα των εταιρειών...

Και φτάσαμε στο σημείο, η Αστυνομία, ο Στρατός, το Ναυτικό, η Αεροπορία, τα Νοσοκομεία, τα Σχολεία... να μένουν δίχως καύσιμα ή με δανεικά καύσιμα...

Και τώρα απαιτούν και εκβιάζουν την εταιρεία να τους παρέχει καύσιμα, αλλά αν βουλιάξουν από τα χρέη την ΕΛ.ΠΕ. από που θα παίρνουν καύσιμα;;;

Μήπως από την MOTOR OIL (ΕΛΛΑΣ) ΔΙΥΛΙΣΤΗΡΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΑΕ;;;

Γιατί δεν το επιχειρούν;;;

Τρίτη, 29 Νοεμβρίου 2011

Σαν σήμερα παραμονή του Αγίου Ανδρέα πριν 15 χρόνια ! ! !


Συμπληρώνονται σήμερα δεκαπέντε χρόνια από την τελετή θεμελίωσης του Ιερού Ναού Αγίου Ανδρέα στη συνοικία του Ελαιώνα στο Χαϊδάρι.

Με τη βοήθεια του Θεού, την Πίστη των ενοριτών και τις άοκνες προσπάθειες επώνυμων και ανώνυμων συμπολιτών μας, το έργο προχώρησε και παρά τις δυσκολίες, του χρόνου θα γιορτάσουμε στον επάνω Ναό.

Σας παρουσιάζουμε τις πρώτες φωτογραφίες από το εσωτερικό του Ναού, όπως είναι σήμερα, ενώ εξωτερικά μπορείτε να τον δείτε στη
χθεσινή ανάρτηση!

Μην παραλείψετε να δείτε ολόκληρο το video από την τελετή θεμελίωσης του Ναού στις 29 Νοεμβρίου 1996, που δημοσιεύουμε για πρώτη φορά στη σημερινή μας ανάρτηση, επ’ ευκαιρία της συμπλήρωσης των 15 χρόνων!

Το αφιερώνουμε στους σεμνούς πρωτεργάτες του Ιερού σκοπού!!!











Σαν σήμερα παραμονή του Αγίου Ανδρέα πριν 15 χρόνια ! ! !



Δευτέρα, 28 Νοεμβρίου 2011

Άρωμα εκλογών στους ξεχασμένους σταθμούς του Μετρό ! ! !


Πριν από χρόνια συζητούσαμε στο σπίτι ότι η μεγάλη μας η κόρη θα πήγαινε στο Πολυτεχνείο δίχως κόπο, χρησιμοποιώντας τον (έτοιμο από τότε) σταθμό του Μετρό στο Χαϊδάρι.
Απ’ ότι φαίνεται θα τελειώσει τα πέντε χρόνια της σχολής χωρίς να έχει παραδοθεί ακόμα ο σταθμός...
Όλα αυτά τα χρόνια κινητοποιούνται κάτοικοι και φορείς της πόλης μας χωρίς κανένα αποτέλεσμα, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που ασχοληθήκαμε με το θέμα και απ' αυτό το blog...
Τώρα, οι πρόωρες εκλογές κινητοποιούν (πρόωρα;;;) και τους Βουλευτές για τις καθυστερήσεις στην παράδοση των έτοιμων σταθμών του Μετρό ! ! !
Σήμερα πήραμε άλλο ένα δελτίο τύπου, από τον Κωστή Χατζηδάκη αυτή τη φορά !

ΒΟΥΛΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

ΚΩΣΤΗΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β’ ΑΘΗΝΩΝ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ


Αθήνα, 28 Νοεμβρίου 2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Ερώτηση Χατζηδάκη για τις καθυστερήσεις στην παράδοση και λειτουργία των νέων σταθμών του Μετρό και τους κινδύνους που τυχόν ανακύπτουν.

Τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην παράδοση των νέων σταθμών στις επεκτάσεις του Μετρό που θα εξυπηρετούν τη Δυτική Αθήνα, καθώς και τα Νότια Προάστια επισημαίνει με ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ο βουλευτής Β΄ Αθηνών της Νέας Δημοκρατίας Κωστής Χατζηδάκης. Με την ερώτησή του ο κ. Χατζηδάκης ζητά να δοθούν συγκεκριμένες απαντήσεις για το ακριβές χρονοδιάγραμμα παράδοσης και λειτουργίας των σταθμών που υπάρχει σήμερα, αλλά και για τους κινδύνους που τυχόν ανακύπτουν από την καθυστέρηση που έχει σημειωθεί. Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης.
Πιο συγκεκριμένα:
Τον Οκτώβριο 2009 ο σχεδιασμός για την κατασκευή του μεγαλύτερου μετώπου έργων Μετρό που είχε ποτέ υλοποιηθεί στη χώρα μας με 16 νέους σταθμούς προχωρούσε με εντατικούς ρυθμούς. Πιο συγκεκριμένα, είχε μόλις πραγματοποιηθεί η παράδοση του Σταθμού Νομισματοκοπείο, ενώ ταυτόχρονα επανασυνδέθηκε η Γραμμή 3 με το Αεροδρόμιο, στο τμήμα από την Εθνική Άμυνα και πέρα. Έως το τέλος του ίδιου έτους ήταν προγραμματισμένη και η παράδοση των επεκτάσεων των υφισταμένων γραμμών προς τη Δυτική Αθήνα με 3 σταθμούς, τον τερματικό του Χαϊδαρίου, ενώ λίγο αργότερα θα παραδίδονταν δύο επιπλέον σταθμοί, Ανθούπολη και Περιστέρι, που θα εξυπηρετούν τον Δήμο Περιστερίου, τον μεγαλύτερο της περιοχής, εξασφαλίζοντας πρόσβαση σε περιοχές με προβληματικές συγκοινωνιακές συνθήκες και προετοιμάζοντας τη μελλοντική επέκταση του Μετρό προς Πετρούπολη, Ίλιον, Καματερό κλπ. Ο πρώτος σταθμός θα διευκολύνει τους πολίτες του Χαϊδαρίου και της Αγίας Βαρβάρας και θα έχει ρόλο κομβικής συγκοινωνιακής πύλης στη διαδρομή προς Σκαραμαγκά, Ασπρόπυργο και Ελευσίνα.
Το ίδιο χρονοδιάγραμμα προέβλεπε, επίσης, την παράδοση της επέκτασης της Γραμμής 2 με 4 σταθμούς, Ηλιούπολη- Άλιμος- Αργυρούπολη- Ελληνικό, για την άνοιξη του 2010. Με την λειτουργία της επέκτασης αυτής, η Γραμμή 2 του Μετρό φτάνει μέχρι το πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο, καλύπτοντας, έτσι, συγκοινωνιακά σημαντικό τμήμα των Νοτίων Προαστίων και διασφαλίζοντας σύνδεση με το υπόλοιπο Λεκανοπέδιο. Προβλεπόταν, ακόμα, η παράδοση των σταθμών Χολαργός και Αγία Παρασκευή για το καλοκαίρι του 2010, ενώ, τέλος, σε εξέλιξη βρισκόταν και η δημοπράτηση της επέκτασης της Γραμμής 3 από το Χαϊδάρι προς τον Πειραιά με 6 ακόμα σταθμούς.
Στο διάστημα που διέτρεξε από τότε, υπήρξε μεν πρόοδος, αλλά όχι αυτή που αναμενόταν με βάση τον χρονικό προγραμματισμό που υπήρχε, κυρίως λόγω της εμπλοκής της εταιρίας Siemens στο σύστημα σηματοδότησης του έργου. Παρά την παράδοση σταθμών (Χολαργός-Αγία Παρασκευή), την ολοκλήρωση, σχεδόν, των εργασιών κατασκευής των περισσοτέρων από τους υπολοίπους, τη σχετική απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την αρτιότητα του διαγωνισμού και την ανάδειξη προσωρινού μειοδότη στη δημοπράτηση του τμήματος προς Πειραιά, η διαδικασία της παράδοσης και λειτουργίας των σταθμών εξακολουθεί να καθυστερεί, ενεργοποιώντας αρκετούς κινδύνους.
Με δεδομένη την κατανόηση ότι το θέμα είναι λεπτό, ο κ. Χατζηδάκης ερωτά τον Υπουργό:

1) Ποιοι σταθμοί είναι απολύτως έτοιμοι προς λειτουργία;

2) Προτίθεται να προβεί στις αναγκαίες ενέργειες, ώστε όσοι σταθμοί είναι έτοιμοι, να λειτουργήσουν; Ποιο είναι σήμερα το χρονοδιάγραμμα παράδοσης και λειτουργίας;

3) Έχουν υπάρξει φθορές στις υποδομές που είναι μεν έτοιμες, αλλά δεν λειτουργούν;

4) Υπάρχει κίνδυνος απένταξης της κοινοτικής χρηματοδότησης των έργων, λόγω της καθυστέρησης αυτής; Επιπλέον, σε τι ύψος υπολογίζονται οι οικονομικές συνέπειες από την καθυστέρηση συνολικά (επιστροφές προς την ΕΕ, απώλεια εσόδων από εισιτήρια και άλλου είδους εκμετάλλευση, τόκοι υπερημερίας προς τους Αναδόχους κλπ);

Πανηγυρίζει ο Ι. Ν. Αγίου Ανδρέα στον Ελαιώνα Χαϊδαρίου ! ! !


Την Τρίτη 29 Νοεμβρίου στις 6 το απόγευμα, θα τελεσθεί Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός μετ’ Αρτοκλασίας, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Νικαίας κ.κ. Αλεξίου.

Την Τετάρτη 30 Νοεμβρίου στις 7 το πρωί, θα τελεσθεί Πανηγυρική Θεία Λειτουργία μετ’ Αρτοκλασίας, Ιερουργούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Χριστιανουπόλεως κ.κ. Προκοπίου.

Στις 5 το απόγευμα της Τετάρτης, θα τελεσθεί Εσπερινός και ο Παρακλητικός Κανών του Αγίου Ανδρέου.

Στις 6:30 το απόγευμα της Τετάρτης, θα γίνει η Λιτάνευση της Ιεράς Εικόνας του Αγίου Ανδρέου δια των οδών της Ενορίας μας: Επαύλεως, Γεωργίου Κονδύλη, Ρούμελης, Στρατάρχου Καραϊσκάκη, Ακρίτα, Θερμοπυλών & Κόδρου.







Σάββατο, 26 Νοεμβρίου 2011

Τρία χρόνια συνταξιδιώτες, και συνεχίζουμε…


Φίλες και φίλοι,
Κλείνουμε σήμερα τρία χρόνια καθημερινής παρουσίας στο διαδίκτυο, ξεπερνώντας κατά τι τις 500.000 επισκέψεις. Είτε μέσα στην καλοκαιρινή ανάπαυλα, είτε μέσα στην καθημερινή βιοπάλη που είναι το κύριο σκηνικό στις δύσκολες ζωές μας, βρίσκαμε το χρόνο έστω και καθ’ υπέρβαση πολλές φορές, να επικοινωνούμε, να ανταλλάσουμε και να φιλοξενούμε απόψεις.
Όπου κι αν ζείτε υπάρχει κρίση. Κρίση συνολική. Οικονομική, κοινωνική, πολιτική, ηθική. Αλλά υπάρχει και ελπίδα. Η ζωή θα συνεχιστεί όπως συνεχιζόταν πάντα, αφήνοντας πίσω της τις απώλειες και τους αποδεκατισμούς της. Πολλές φορές, και για πολλούς αιώνες, η Ιστορία μοιάζει ακίνητη και παγωμένη μέσα στο χρόνο. Αιώνες περνούν χωρίς να συμβαίνει τίποτα το σημαντικό, ένας απλός κύκλος επιβίωσης με κύκλους πολλαπλών πολέμων, κρίσεων και καταστροφών, και κάποιες εναλλαγές περιστασιακών κύκλων Ανθρωπισμού που σπάνε την πλήξη αιώνων και γεννούν κάποια δημιουργία, κοινωνικότητα και αληθινές αλλαγές. Αλλά μέσα σε τούτη τη γενιά, αυτή που εμείς ζούμε, η Ιστορία τρέχει απίστευτα, σαν κινηματογραφική ταινία.
Ολόκληρος ο κόσμος πλέον, σε όλα τα πλάτη της γης, μοιάζει πια να ζητά και να διεκδικεί τα ίδια πράγματα, κάποια δυνατότητα ύπαρξης και στοιχειώδους αξιοπρέπειας. Παντού σε όλον τον κόσμο πια, και για πρώτη φορά στην ανθρώπινη Ιστορία, ξέρει και βλέπει ο καθένας τη ζωή του διπλανού του, τη μοίρα του και τις καταστροφές του. Για πρώτη φορά στην ανθρώπινη Ιστορία, ο μέσος άνθρωπος μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα για την κατάσταση στον κόσμο. Το πως ερμηνεύουμε αυτή την κατάσταση θα είναι πάντα μια διαδικασία υποκειμενική, ιδεολογική και φιλοσοφική. Το γεγονός πάντως είναι πως όλος ο κόσμος έχει ενωθεί, τουλάχιστον πληροφοριακά, και όλοι μας βράζουμε στο ίδιο καζάνι.
Πέρασαν τρία χρόνια από την πρώτη ανάρτηση του blog, ήταν η εποχή που βιώναμε στην Ελλάδα το Βατοπαίδιο και την αναποφασιστικότητα ενός "κουρασμένου" Πρωθυπουργού, που εκ των υστέρων αποδεικνύεται πως τελούσε υπό ασφυκτική ομηρεία ξένων επικυρίαρχων και ντόπιων συνεργατών - εκτελεστών τους.
Ακολούθησε η πτώση του και η άνοδος του τελευταίου διαδόχου της δυναστείας Παπανδρέου.
Θυμάμαι την πρώτη του επίσκεψη στην Αρχαία Ολυμπία και τους πύρινους λόγους για την ανόρθωση των πυροπαθών, ενώ σήμερα, δυο χρόνια μετά, ψάχνουμε να βρούμε που κατέληξαν οι εισφορές επώνυμων και ανώνυμων για τον σκοπό αυτό, με αποκορύφωμα τη δημόσια ανάκληση (;) της προσφοράς 37.000.000€ από την οικογένεια Αγγελόπουλου.
Θυμάμαι τις εξαγγελίες των πρώτων ημερών για να μπει φρένο στις δημόσιες σπατάλες ξεκινώντας με την αντικατάσταση του στόλου των ενεργοβόρων αυτοκινήτων του δημοσίου, με άλλα μικρού κυβισμού και σύγχρονης οικολογικής τεχνολογίας, για να καταλήξουμε στις πολυτελείς BMW των 750.000€ με τις οποίες κυκλοφορεί σήμερα ο φιλόδοξος μνηστήρας της ηγεσίας του ΠΑΣΟΚ και έχων τη φαεινή ιδέα του εκβιαστικού τέλους των ακινήτων και όχι μόνον.
Θυμάμαι τις βόλτες Παπανδρέου με τον Ισπανό αρχιτέκτονα Χοσέ Ασεμπίγιο και τα μεγάλα λόγια για πράσινη ανάπτυξη, που δυο χρόνια μετά αποδεικνύονται πράσινα άλογα.
Βιώνω τον τελευταίο χρόνο τις μεγαλύτερες λαϊκές κινητοποιήσεις στην πατρίδα μας και την απύθμενη ελληνική κρίση που μέσα στα πλαίσια μιας μεγαλύτερης ευρωπαϊκής μοιάζει τραγική και ακυβέρνητη.
Παρακολουθώ όλα αυτά τα χρόνια την κρίση στην Αμερική, παρακολουθώ και βιώνω όπως όλοι σας και τις άλλες κρίσεις. Τον ωμό θάνατο και ξεσηκωμό στον Αραβικό κόσμο.
Αυτός όμως είναι ο κόσμος μας. Είτε μας αρέσει είτε όχι, σε αυτόν τον κόσμο ζούμε και με αυτόν θα προχωρήσουμε. Είτε παραπονεθούμε είτε όχι για τις προσωπικές μας ατυχίες, κανείς δεν επιθυμεί να μας ακούσει. Ας προχωρήσουμε λοιπόν.
Το μικρό και ασήμαντο τούτο blog κλείνει σήμερα τρία χρόνια διαδικτυακής παρουσίας, σαν να μην πέρασε μια μέρα. Δεν νομίζω πως έδωσε τίποτα το σημαντικό, άλλωστε δεν επιδίωξε κάτι τέτοιο, κάποιες ίσως ιστορίες προς τέρψη και κάποιες σκέψεις για να περνάει η ώρα. Υπήρξε προβληματισμός για το εάν πρέπει να συνεχίσουμε ή να σταματήσουμε, για το εάν ωφελεί ή όχι, η αντιπαράθεση ορισμένες φορές, με φίλους, συμπολίτες, συναδέλφους, γνωστούς ή αγνώστους.
Συνεχίζω δεν συνεχίζω, υπάρχει λόγος να υπάρχει ή δεν υπάρχει… πάντως, εδώ είμαι ακόμα. Και παρόλο που οι αντοχές έχουν μειωθεί και οι υποχρεώσεις είναι δυσθεώρητες, θα συνεχίσει όσο θα το επιτρέπουν οι συνθήκες, έστω και με κάποιες περιστασιακές αναρτήσεις, να υπάρχει. Ίσως να αυξηθούν λίγο οι απόψεις φίλων που θα φιλοξενώ, ίσως η θεματολογία να ξεφύγει λίγο απο την ελληνική κρίση και πραγματικότητα με άλλες αναρτήσεις πιο άσχετες και πιο γενικές.
Την ελληνική καθημερινότητα λέω να την αφήσω στους εν Ελλάδι γνωστούς εργολάβους της παρα-πληροφόρησης που εσχάτως και λόγω του κατήφορου των παραδοσιακών μέσων τους, ανακάλυψαν το διαδίκτυο και όλοι έγιναν blogger μεταφέροντας στον ιστοχώρο τον οχετό τους.
Την προβολή κομματικών θέσεων και ηγεσιών, στους κομματικούς ινστρούχτορες, που ως κύμβαλα αλαλάζοντα, επιτίθενται σε όσους δεν καταπίνουν αμάσητα ότι προσφέρουν τα κομματικά μαγειρεία.
Την ενημέρωση των συναδέλφων, στις ομάδες κοινωνικής δικτύωσης (social networks), μακριά από τις αλαζονικές επιρροές και εκδικητικές παρεμβάσεις περαστικών εταιρικών στελεχών που ξέσπασαν στο blog δείχνοντας προκατάληψη και αν μη τι άλλο έλλειψη χιούμορ.
Δεκέμβριος σε λίγες μέρες!
Καλό Χειμώνα και καλές γιορτές λοιπόν σε όλους σας. Με υγεία και δύναμη. Η κρίση είναι και ευκαιρία για αναθεωρήσεις και ριζικές αναδομήσεις. Προσωπικές πάντα. Γιατί όπως αυτό το blog πάντα υπεστήριζε, μόνον οι προσωπικές επαναστάσεις έχουν κάποια πιθανότητα να πετύχουν. Τα υπόλοιπα μεγάλα ιδεολογικά σχήματα και οι φιλοσοφικές θεωρήσεις που μας κυνηγούν νοητά και μας συνθλίβουν, δεν μπορούν να μας εμποδίσουν να αλλάξουμε και να βελτιώσουμε τη ζωή μας. Όσα συμφέροντα κι αν υπάρχουν, στη βάση της πυραμίδας υπάρχουμε εμείς και οι θεμελιώδεις επιλογές μας. Ναι, ίσως να μην είμαστε απόλυτα ελεύθεροι, και ίσως να έχουμε λιγότερη ελευθερία απο όση νομίζουμε και θα θέλαμε. Έχουμε όμως αρκετή για να ορίσουμε τις μικρές ζωές μας.
Επιστρέφω και εγώ στη βάση μου, ξαναμαζεύοντας μια σύγχρονη και σκόρπια ζωή, μοιρασμένη ανάμεσα σε διάφορους κόσμους και εμπειρίες.

Διαδικτυακοί συνταξιδιώτες,
Τις ευχές και τις ευχαριστίες μου!

Παρασκευή, 25 Νοεμβρίου 2011

Τέλος οι Porsche Cayenne, ώρα για Pony NAMCO ! ! !


Το «μικρό Pony», το αυτοκίνητο που οι Γερμανοί εγκωμίασαν ως το πολυχρηστικό όχημα της οικονομίας, οι Γάλλοι ως έκφραση της κλασικής φινέτσας και της απλότητας και οι Έλληνες ως «εθνικό όχημα» με τη σφραγίδα της Citroen, είναι έτοιμο να ξαναγράψει ιστορία στην αγορά των τεσσάρων τροχών.
Η οικογένεια Κοντογούρη της NAMCO, κατασκευάστρια εταιρεία των θρυλικών Pony, έχει δεχτεί άκρως δελεαστική πρόταση από μεγάλο όμιλο της Αιγύπτου για να παράγει εκείνος τα ελληνικά αυτοκίνητα, τα οποία στις αναδυόμενες αγορές της Βορείου Αφρικής και στην Αγκόλα παρουσιάζουν μεγάλη δυναμική λόγω της προσιτής τιμής και των ιδιαίτερα ανθεκτικών χαρακτηριστικών τους.
Παρόλο όμως, που η Ελλάδα «πλήγωσε» στο παρελθόν την διοίκηση της εταιρείας, αποδεικνύοντας περίτρανα πως η «χώρα μας τρώει τα παιδιά της», καθώς με πολιτικές παρεμβάσεις χάριν σε πιέσεις ανταγωνιστικών επιχειρηματικών συμφερόντων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία των Pony, οδήγησαν το εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης σε λουκέτο, τα αδέλφια Κοντογούρη ετοιμάζονται να ξαναζεστάνουν τις μηχανές παραγωγής αυτοκινήτων στην Ελλάδα εν μέσω της οικονομικής κρίσης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το μόνο που περιμένουν είναι να ανάψει το «πράσινο φως» η Εμπορική Τράπεζα για την σύναψη ομολογιακού δανείου ώστε να ξεκινήσουν την παραγωγή της νέας γενιάς «Pony», μια επένδυση που αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2014 και θα δημιουργήσει εκατοντάδες θέσεις εργασίας.

Το αυτοκίνητο

Το ωφέλιμο φορτίο του θα ανέρχεται σε 800 κιλά, και το μπροστινό του μέρος είναι κατασκευασμένο για να φιλοξενήσει κινητήρες τελευταίας τεχνολογίας από οποιονδήποτε κατασκευαστή στα 1,3 & 1,4 λίτρα με προοπτική εξέλιξης σε κινητήρες LPG/CNG (υγραέριο/φυσικό αέριο).
Η εκτιμώμενη τιμή του είναι κάπου στα 7000€ και θα έχει πάμφθηνα ανταλλακτικά, άμεσα, από το εργοστάσιο της NAMCO.
Μέχρι τώρα έχει κατασκευαστεί ένα πρωτότυπο με το οποίο γίνονται οι διάφορες δοκιμές και ένα δεύτερο πρόκειται να είναι έτοιμο σύντομα.
Όλα είναι έτοιμα για την παραγωγή του νέου Pony από την Namco. Το μόνο που μένει είναι η έγκριση τύπου από το Υπουργείο Μεταφορών.
Για ακόμη μια φορά η ελληνική γραφειοκρατία κάνει ό,τι είναι δυνατόν για να καθυστερήσει την παραγωγή του εθνικού μας αυτοκινήτου.
Το πρόβλημα των αρμοδίων είναι ποια τεστ θα πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητο ώστε να πάρει έγκριση τύπου. Δεν υπάρχουν προδιαγραφές από το ελληνικό κράτος μιας και έχει πάρα πολύ καιρό να παραχθεί ελληνικό αυτοκίνητο.
Μάλλον κάποιοι μας θέλουν ραγιάδες και καταναλωτές ξένων προϊόντων και κάνουν ότι μπορούν για να βάλουν τρικλοποδιά στους συμπατριώτες μας που αγωνίζονται για ένα ελληνικό αυτοκίνητο.

Η περιπέτεια

Η περιπέτεια της NAMCO στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι χαρακτηριστική για την σύγκρουση των μεγάλων συμφερόντων που «έπνιξαν» όλες τις προσπάθειες για την ανάπτυξη της αυτοκινητοβιομηχανίας (και όχι μόνο !) στην Ελλάδα.
Οι ιδρυτές της εταιρείας, βίωσαν την απόλυτη επιτυχία έχοντας καταφέρει να παράγουν στο εργοστάσιο στη Θεσσαλονίκη 8- 10 αυτοκίνητα ημερησίως, γεγονός πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα και με προστιθέμενη ελληνική αξία 67%, οι πωλήσεις ξεπερνούσαν τις 18.000, ενώ ο Ελληνικός Στρατός, η αεροπορία και το Ναυτικό έδειχναν την προτίμησή τους στα... άλογα των Pony, αφού το κόστος λειτουργίας και συντήρησης πέντε εξ αυτών ήταν μικρότερο από ένα τζιπ μεγάλου κυβισμού.
Ξεκίνησαν πριν από τριάντα χρόνια την κατασκευή αυτοκινήτων σε μια ρομαντική εποχή, όπου οι πολυεθνικοί κολοσσοί δεν είχαν αλώσει τον κλάδο και που η ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία φαινόταν ικανή να διατηρήσει την αυτονομία της, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην οικονομική ανάπτυξη.
Μάλλον όμως, οι επικεφαλής της λογάριαζαν χωρίς τον ξενοδόχο, που στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα πολιτικά προσκόμματα που έβαζαν κυβερνητικά στελέχη της εποχής κατόπιν πιεστικών αιτημάτων ανταγωνιστών εμπόρων και εισαγωγέων που εποφθαλμιούσαν την εμπορική επιτυχία του θρυλικού Pony το οποίο είχε κατακλύσει τους ελληνικούς δρόμους και προμήθευε τα Σώματα Ασφαλείας.
Οι πιέσεις ακόμη και υπουργών έγιναν αφόρητες, οι απεργίες στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης όλο και συχνότερες, οι μηχανές έμειναν σβησμένες για πάνω από 120 ημέρες και το αποτέλεσμα ήταν μετά από ένα μικρό χρονικό διάστημα η μονάδα ελληνικής παραγωγής να μην είναι βιώσιμη και να κλείσει, βάζοντας μια ακόμη «ταφόπλακα» στο ελληνικό επενδυτικό όνειρο για τη δημιουργία μιας κραταιής εγχώριας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Ίσως ούτε και οι ίδιοι οι πολιτικοί να μην πίστευαν πως η «εθνικά υπερήφανη» κατά τ' άλλα Ελλάδα θα μπορούσε να φτιάξει τα δικά της αυτοκίνητα. Διαφορετικά δεν εξηγείται, όταν κατασκευάστηκε στην τελική του μορφή το πρώτο Pony και η οικογένεια Κοντογούρη κάλεσε τον τότε υπουργό Βιομηχανίας Κωνοφάγο για να το δει, εκείνος δεν μπήκε καν στον κόπο, διαμηνύοντας πως η Ελλάδα δε θα φτιάξει ποτέ δικό της αυτοκίνητο. Στη συνέχεια όμως, αφού ο ίδιος είχε εμπλακεί στο εργοστάσιο μπαταριών ΠΑΚ, πούλαγε στην μονάδα τα προϊόντα του.

Οι συνδικαλιστές

Μια από τις αιτίες της κατάρρευσης της NAMCO ήταν και ο κακώς εννοούμενος συνδικαλισμός. Εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης έκαναν απεργία-κατάληψη, η οποία κράτησε 4 μήνες, ζητώντας αύξηση ημερομισθίων κατά 35%.
Οι ιδιοκτήτες της εταιρείας δεν την αρνήθηκαν, αλλά τους πρότειναν να δουν τι αύξηση θα τους έδινε ο κλάδος του μετάλλου. Όμως, εκείνοι επέμεναν να ικανοποιηθεί το αίτημά τους «εδώ και τώρα», υποκινούμενοι και από ένα μετέπειτα σημαίνον πολιτικό πρόσωπο της Μακεδονίας, του οποίου ο ρόλος στην περίπτωση αυτή μάλλον ήταν «σκοτεινός», κάνοντας πολλούς να μιλήσουν για «το ότι παρακινείτο από ανταγωνιστικά της οικογένειας Κοντογούρη συμφέροντα».
Δημιουργήθηκε μεγάλη ένταση γιατί οι υπάλληλοι δεν άφηναν να μπει κανείς στο εργοστάσιο, ακόμη και στους ιδιοκτήτες απαγόρευαν την είσοδο. Δεν επέτρεπαν ούτε καν να σταλούν τα ετοιμοπαράδοτα οχήματα στους πελάτες της εταιρείας και άλλα 600 στον ελληνικό Δημόσιο τομέα. Έδειραν μάλιστα, πολύ άσχημα τον διευθυντή πωλήσεων Γιώργο Ζωγράφο. Τότε ανέλαβε δράση ο Πέτρος Κοντογούρης, ερχόμενος από τη Γερμανία, ο οποίος διαβεβαίωσε τους εργαζόμενους ότι η εταιρεία θα τους αποζημίωνε από πάνω, αρκεί να επιστρέψουν στις δουλειές τους. Πράγμα που έγινε, αλλά μόνο για πέντε μέρες, καθώς μετά ζήτησαν να πάνε διακοπές. Απίστευτο; Κι όμως αληθινό! Πράγματι πήγαν τις διακοπές τους και μετά πέρασαν από την οδό Αγίας Σοφίας 26 για να λάβουν τις αποζημιώσεις τους. Το εργοστάσιο είχε κλείσει.
Ήταν καλοκαίρι του 1983 και η Ελλάδα ζούσε στιγμές σοσιαλιστικού και συνδικαλιστικού παροξυσμού, τις συνέπειες του οποίου πληρώνουμε σήμερα και θα πληρώνουμε για 50 τουλάχιστον χρόνια ακόμη...
Τους δυναμικούς «μουσάτους» συνδικαλιστές της δεκαετίας του ΄80, που κατήγγειλαν την «ΕΟΚ των μονοπωλίων» και ζητούσαν να αποδοθεί στην κοινωνικοποίηση, ο παράνομος πλούτος που συσσωρεύει το ληστρικό μεγάλο κεφάλαιο ....
Έτσι, οι «καπιταλιστές» έκλεισαν τα εργοστάσιά τους, αλλά όλως περιέργως ο «συσσωρευμένος πλούτος» άλλαξε χέρια.
Πέρασε σε αυτά των «μαχητικών συνδικαλιστών»...

Η εξαφάνιση

Η Ελλάδα είχε κάποτε μια περήφανη εταιρία που κατασκεύαζε αυτοκίνητα, τα θρυλικά PONY. Παρά την πρωτοφανή εμπορική επιτυχία, το εγχείρημα της NAMCO πέρασε σύντομα στην ιστορία. Ο κ. Ευγένιος Ραΐσης, ο άνθρωπος που πούλησε τα περισσότερα PONY σε όλη την Ελλάδα, μας εξηγεί τους λόγους πίσω από την εξαφάνιση του "μικρού μας PONY"...

Η συνέχεια της Ιστορίας εδώ !






Επίκαιρη Ερώτηση για την καθυστέρηση παράδοσης των νέων σταθμών του Μετρό ! ! !


Από το Βουλευτή Β' Αθηνών της Ν.Δ. Γιάννη Παπαθανασίου, αυτή τη φορά !


Προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Θέμα: Καθυστερήσεις στην παράδοση των νέων σταθμών του ΜΕΤΡΟ


Η επέκταση του δικτύου του ΜΕΤΡΟ προς τα νότια και τα δυτικά προάστια της Αθήνας, αποτελεί ένα έργο υψίστης σημασίας για το περιβάλλον, την ανάπτυξη και την ποιότητα ζωής στο λεκανοπέδιο Αττικής.
Σήμερα ωστόσο το έργο αυτό, που στοίχισε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, μένει ανενεργό, ενώ θα μπορούσε να διευκολύνει την καθημερινότητα δεκάδων χιλιάδων πολιτών.
Τέσσερις σταθμοί στην επέκταση προς τα νότια προάστια παραμένουν σε αχρησία, παρ’ ότι η κατασκευή τους έχει ολοκληρωθεί, εξαιτίας της εμπλοκής στη σύμβαση για την εγκατάσταση του συστήματος σηματοδότησης. Για τον ίδιο λόγο, κινδυνεύουν να μη λειτουργήσουν τρεις ακόμη σταθμοί, που ολοκληρώνονται σύντομα στην επέκταση προς τα δυτικά.
Το κόστος αυτής της ολιγωρίας είναι τεράστιο.
Πρώτον και κυριότερο, για 180.000 και πλέον κατοίκους και εργαζομένους στο Ελληνικό, στον Άλιμο, στην Αργυρούπολη, στην Ηλιούπολη, στο Περιστέρι, στο Χαϊδάρι και στην Ανθούπολη, που εδώ και χρόνια περιμένουν το ΜΕΤΡΟ αλλά εξακολουθούν να μην εξυπηρετούνται.
Δεύτερον, για την κυκλοφορία στο λεκανοπέδιο της Αττικής, που θα μπορούσε να έχει ελαφρυνθεί από την κυκλοφορία περίπου 40.000 οχημάτων ημερησίως.
Τρίτον, για το περιβάλλον, που επιβαρύνεται με 85 τόνους διοξειδίου του άνθρακα ημερησίως.
Τέταρτον, για την εθνική οικονομία, αφού η χώρα μας θα αναγκαστεί να επιστρέψει την κοινοτική χρηματοδότηση ύψους 265 εκατ. ευρώ, εάν η επέκταση προς τα νότια προάστια δεν λειτουργήσει ως το καλοκαίρι του 2012.

Κατόπιν αυτών, ερωτάσθε:

1.
Τι προτίθεται να πράξει το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για την απεμπλοκή και την επιτάχυνση των διαδικασιών, ώστε να τεθούν σε λειτουργία οι νέοι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ;
2. Πως σκοπεύει η Κυβέρνηση να προστατέψει την καθημερινότητα των πολιτών του λεκανοπεδίου της Αττικής, ειδικά σε μια εποχή όπου κυριαρχεί η ανασφάλεια και η οικονομική δυσπραγία;

Ο ερωτών βουλευτής

Γιάννης Παπαθανασίου

Πέμπτη, 24 Νοεμβρίου 2011

ΕΥΡΩ-ΗΛΕΚΤΡΟ-ΣΟΚ ! ! !


Παράνομη η διακοπή του ηλεκτρικού ρεύματος από τη ΔΕΗ λόγω του φόρου ακινήτων ! ! !

Αυτή είναι η απάντηση, πριν από λίγα λεπτά, του Κοινοτικού Επιτρόπου, στην επερώτηση του Ευρωβουλευτή του Συνασπισμού Νίκου Χουντή ! ! !

Μηδέν γραπτά, μηδέν προφορικά... Κλίνατε επ' αριστερά ! ! !


ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ



Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Από το Γραφείο Τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κ. Αντώνης Σαμαράς, ανέλαβε σήμερα την πρωτοβουλία να αποστείλει επιστολή στους επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του Eurogroup, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ.
Η επιστολή αυτή εμπεριέχει τις θέσεις του, όπως αυτές είχαν εκφραστεί και προς τους ηγέτες του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος.

Επισυνάπτεται η επιστολή στα Ελληνικά και τα Αγγλικά.


----------------------


Αθήνα, 23 Νοεμβρίου 2011

Όπως αναφέρθηκε στη συνάντηση των τριών Πολιτικών Αρχηγών υπό την αιγίδα του Προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Κ. Παπούλια: “συμφωνήθηκε ότι το έργο της νέας κυβέρνησης είναι η υλοποίηση των αποφάσεων της Συνόδου Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ένωσης της 26ης Οκτωβρίου 2011 και η εφαρμογή της οικονομικής πολιτικής που συνδέεται με τις αποφάσεις αυτές.”

Ο νέος Πρωθυπουργός έχει ήδη δεσμευτεί να εκπληρώσει αυτό το έργο.

Η Νέα Δημοκρατία δεσμεύεται να στηρίξει το νέο Πρωθυπουργό.

Η Νέα Δημοκρατία είναι σταθερά προσηλωμένη στην επιτυχία της δημοσιονομικής εξυγίανσης και των διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων, προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των αγορών και να επιτευχθεί οικονομική ανάπτυξη.

Η Νέα Δημοκρατία υποστηρίζει πλήρως τους στόχους της δημοσιονομικής προσαρμογής, αναφορικά με την εξάλειψη του ελλείμματος και την αντιστροφή της δυναμικής του χρέους. Επίσης υποστηρίζει “εργαλεία” που ήδη εφαρμόζονται (αν και ανεπιτυχώς), και ειδικότερα την περικοπή των δημοσίων δαπανών, την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, τις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και την αξιοποίηση της ανεκμετάλλευτης ακίνητης δημόσιας περιουσίας.

Βάσει των στοιχείων από την μέχρι τώρα εκτέλεση του προϋπολογισμού, πιστεύουμε ότι συγκεκριμένες πολιτικές πρέπει να τροποποιηθούν προκειμένου να εξασφαλιστεί η επιτυχία του Προγράμματος. Αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο, αφού σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες Ευρωπαϊκές προβλέψεις για την Οικονομία, η Ελλάδα το 2012 θα είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα που θα βρίσκεται 5 συνεχή έτη σε ύφεση!

Πρόθεσή μας είναι να αναδείξουμε αυτά τα θέματα, μαζί με βιώσιμες εναλλακτικές πολιτικές, αυστηρά εντός του πλαισίου που περιγράφεται από το Πρόγραμμα. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στο να επιτευχθεί ταχεία ανάκαμψη, έτσι ώστε τα δημόσια έσοδα που θα προκύψουν, να μας επιτρέψουν να πετύχουμε τους στόχους που έχουν τεθεί. Αποδίδουμε επίσης ιδιαίτερη έμφαση στις διαδικασίες εφαρμογής οι οποίες πρέπει να εξορθολογιστούν και να αναβαθμιστούν.

Η δέσμευση του Ελληνικού λαού και της Νέας Δημοκρατίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και το Ευρώ είναι ισχυρή και αμετάκλητη.

Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει ότι η Ελλάδα μπορεί να βγει από την κρίση και να διασφαλίσει την κοινωνική της συνοχή.

Είμαστε αποφασισμένοι να το πετύχουμε.

Με εκτίμηση,

Αντώνης Κ. Σαμαράς
Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας



-------------------------------------



Athens, November 23, 2011

As stated in the meeting of the three Party Leaders under the auspices of the President of the Hellenic Republic C. Papoulias: “it has been agreed upon that the task of the new Government will be to materialize the decisions taken at the European Council of October 26th 2011 and to implement the economic policies linked to those decisions”.

The new Prime Minister has already pledged to fulfill this task.

Nea Demokratia is committed to support the new Prime Minister.

Nea Demokratia is strongly committed to the success of fiscal consolidation and structural reforms, rebuilding market confidence and fostering economic growth.

Nea Demokratia fully supports the targets of fiscal adjustment, regarding all issues on eliminating the deficit and reversing the debt dynamics; it also supports “tools” already implemented (albeit poorly); namely, public expenditure cutting, fighting tax evasion, structural reforms, privatization programs and capitalizing on idle real estate public property.

On the evidence of the budget execution so far, we believe that certain policies have to be modified, so as to guarantee the Program’s success. This is more so, since according to the latest European Economic forecasts, Greece in 2012 will be the only European country with 5 consecutive years in recession!

We intend to bring these issues to discussion, along with viable policy alternatives, strictly within the framework outlined by the Program. We give great emphasis to allowing for prompt recovery, so that public revenues generated will help us achieve the targets set.

We also attribute special emphasis to the implementation procedures which have to be streamlined and upgraded.

The commitment of the Greek people and of Nea Demokratia to the European Union and the Euro is strong and irrevocable.

Nea Demokratia believes that Greece can get out of the crisis and safeguard its social cohesion.

We are committed to make that happen.

Sincerely,

Antonis C. Samaras
President of Nea Demokratia

Γαλαζοκίτρινο παραμύθι με happy end ! ! !


Ο ΑΠΟΕΛ προκρίθηκε στους 16 του Champions League, μια αγωνιστική πριν ολοκληρωθεί η φάση των ομίλων ! ! !

Η βαθμολογία του 7ου ομίλου

ΑΠΟΕΛ 9
Ζενίτ 8
Πόρτο 7
Σαχτάρ 2





Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

Ένα βιβλίο για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη ! ! !


Kύριοι,
Έχω την τιμή να σας παρουσιάσω το ιερόν τούτο κειμήλιο που εκυκλοφόρησε εις δευτέραν έκδοση πολυτελή μετά το 1856.
Συγγραφεύς του ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔ. ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ο επωνομαζόμενος ΓΕΝΝΑΙΟΣ γιός του Γέρου του Μοριά.
Είναι 640 σελίδες και στοιχίζει 20 ευρώ.

Περισσότερες πληροφορίες στο Τηλ. 69 72 29 56 07

Παναγιώτης Γεωργακόπουλος.

Τρίτη, 22 Νοεμβρίου 2011

Ήρθε η ώρα και για τα "βαρέα" ! ! !


Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 17 του ασφαλιστικού νόμου, (ν.3863/2010), οι εργαζόμενοι που υπάγονται στον κανονισμό Βαρέων και Ανθυγιεινών Επαγγελμάτων του ΙΚΑ και έχουν καταφέρει μέχρι τις 31/12/2015 να συμπληρώσουν τουλάχιστον 12 χρόνια ασφάλισης στο καθεστώς των βαρέων και ανθυγιεινών επαγγελμάτων, δηλαδή 3.600 ένσημα, θα παραμείνουν και μετά τις αλλαγές ανεξαρτήτως της αφαίρεσης του επαγγέλματός τους από τη λίστα.


Κλικάρετε για αποθήκευση και μεγέθυνση !


Διαβάστε εδώ ολόκληρη την

Υπουργική Απόφαση !

Η αποχαιρετιστήρια επιστολή του συναδέλφου Θωμά Κώτσια !


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι & συναδέλφισσες
Μετά από 31 χρόνια δουλειάς στα ΕΛΠΕ και συνεχούς παρουσίας μου στη ζωή και στη δράση του συνδικαλιστικού μας κινήματος, ήρθε και για μένα η ώρα του αποχωρισμού.
Θεωρώντας εξαιρετική τιμή για μένα την αδιάλειπτη εκλογή μου και τη θητεία μου όλα αυτά τα χρόνια στα διάφορα όργανα του Σωματείου, αισθάνομαι την ανάγκη, να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη σας και να σας πω ότι θα με συντροφεύουν σε όλη μου τη ζωή οι μοναδικές στιγμές που μοιραστήκαμε μαζί.
Επί 30 χρόνια η ζωή μου μοιράζονταν ανάμεσα στη δουλειά και στο Σωματείο. Σήμερα που ήρθε η ώρα να φύγω μου είναι πολύ δύσκολο να σας αποχαιρετήσω, μου είναι δύσκολο να περιδιαβώ τους χώρους δουλειάς έτσι όπως είχα και με είχατε συνηθίσει και να ξέρω ότι θα είναι για τελευταία φορά σαν εργαζόμενος και σαν συνδικαλιστής. Βέβαια μπορεί να συνεχίσουμε κάποιες φορές να βλεπόμαστε με πολλούς, όμως σαν επισκέπτης στα ΕΛΠΕ, τίποτα δεν θα είναι πλέον το ίδιο. Θα συναντηθούμε στους αγώνες που θα συνεχιστούν ακόμα πιο αποφασιστικά μπροστά στην καταστροφική για το λαό μας πολιτική των μνημονίων.
Ευχαριστώ όσους συναδέλφους από το Δ.Σ. του Σωματείου και της Ομοσπονδίας συνέβαλαν όλα αυτά τα χρόνια στο καλό επίπεδο συνεργασίας, συντροφικότητας και συνευθύνης για να πετύχουμε ό,τι έχουμε πετύχει και ιδιαίτερα την τελευταία περίοδο που με πολύ κόπο, μαζί με όλους εσάς, υπερασπιστήκαμε τη δουλειά και τις κατακτήσεις μας στα ΕΛΠΕ, όταν όλα γύρω μας γκρεμίζονται. Σε κάθε χώρο δουλειάς των ΕΛΠΕ κτίστηκαν ισχυροί δεσμοί συναδελφικότητας και φιλίας που κάποιες φορές δοκιμάστηκαν μέσα από διαφωνίες, ωστόσο άντεξαν και δικαίωσαν την άποψη της ενότητας μέσα από την διαφορετικότητα μας, θεμελιακή αρχή που πρέπει να κρατήσουμε και να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού. Διαφορετικές απόψεις και διαφωνίες, αν δεν έχουν το στοιχείο της ιδιοτέλειας και της σκοπιμότητας, είναι δημοκρατική και προωθητική δύναμη για το κίνημά μας.
Ευχαριστώ ιδιαίτερα τους συναδέλφους της βάρδιας που μοιραστήκαμε μαζί δύσκολες στιγμές και κοινές αγωνίες για την ασφάλειά μας και κάποιες φορές ακόμα και για τη ζωή μας.
Υποκλίνομαι στη μνήμη των συναδέλφων που μπροστά στα μάτια μας χάθηκαν και έφυγαν για πάντα.
Ευχαριστώ τους συναδέλφους του ψηφίου Α όπου εργάστηκα και μοιραστήκαμε μαζί χαρές και λύπες, οικογενειακά και προσωπικά μας προβλήματα όλα αυτά τα χρόνια.
Θα ήθελα με πολλούς από εσάς να πιω ένα ποτήρι κρασί, έτσι όπως συνηθίζεται και είχα στο νου μου να πράξω, γιατί νιώθω και εγώ την ανάγκη να μοιραστώ μαζί σας μια ξεχωριστή βραδιά αποχαιρετισμού. Όμως δεν μπορώ να αποφύγω την σκέψη πως σε μια κοινωνία που εγκαταλείπεται από το κράτος και ο κοινωνικός μας ιστός αποδιοργανώνεται, κάποιες κοινωνικές ομάδες αυτή την ώρα πλήττονται ιδιαίτερα και κάθε ευρώ το έχουν πολύ μεγάλη ανάγκη. Θα άξιζε λοιπόν και πιστεύω ότι συμφωνείτε και εσείς, ότι η όποια δαπάνη δώσει έστω και λίγη ανακούφιση σε συνανθρώπους μας, έχει περισσότερη σημασία.
Μέχρι να αποτρέψουμε αυτόν τον εφιάλτη που ζούμε, αν δεν μπορούμε να συστρατευτούμε, ας διευκολύνουμε τουλάχιστον, με ότι τρόπο και μέσο μπορούμε, το έργο όσων επέλεξαν να κάνουν ότι μπορούν για να μην μείνει κανείς μόνος του στην κρίση, να επαναφέρουμε αξίες, όπως την ανθρωπιά και την αλληλεγγύη, που τα τελευταία χρόνια υποχώρησαν.

Με τις καλύτερες ευχές μου για Υγεία και Δύναμη

Σας αποχαιρετώ

Κώτσιας Θωμάς