Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

Η Κυριακή μας στο Σούνιο!!!

Ηλιόλουστη Κυριακή και αποφασίσαμε να κάνουμε την πρώτη μας καλοκαιρινή εκδρομή. Παρά τις… αναποδιές, τίποτα δε μας πτόησε και ξεκινήσαμε το ταξιδάκι μας με πολύ γέλιο και τραγούδι. Περίπου 1.30 ώρα μετά φτάσαμε στο Σούνιο, το οποίο επισκεφτήκαμε για πρώτη φορά. Η διαδρομή, οι παραλίες κατά μήκος του δρόμου, το πράσινο, συνέθεταν ένα τοπίο μαγικό. Πρώτη στάση λοιπόν στο Σούνιο ώστε να επισκεφτούμε το Ναό του Ποσειδώνα. Χτισμένος πάνω σε ένα μικρό ύψωμα, τόσο μεγαλοπρεπής που σου κόβεται η ανάσα. Μείναμε αρκετή ώρα να θαυμάζουμε το μεγαλείο που υψωνόταν μπροστά μας, αλλά και την απαράμιλλη θέα της θάλασσας. Στη συνέχεια, και ενώ η θερμοκρασία ανέβηκε αισθητά, βάλαμε τα μαγιό μας και κατευθυνθήκαμε προς την παραλία των Λεγραινών. Μία αρκετά μεγάλη παραλία, μη οργανωμένη, με πεντακάθαρα και πολύ ρηχά νερά. Για πρώτο μπάνιο, τα νερά δεν ήταν ιδιαίτερα παγωμένα και χαρήκαμε για αρκετή ώρα τις βουτιές και το πλατσούρισμα. Η ώρα περνούσε και αρχίσαμε να πεινάμε. Μαζέψαμε γρήγορα τις πετσέτες μας, μπήκαμε στο αυτοκίνητο και λίγα μέτρα παρακάτω συναντήσαμε ένα πολύ όμορφο ταβερνάκι, με δύο πανέμορφες κατακόκκινες βουκαμβίλιες στην είσοδο και μια μεγάλη αυλή. Παρόλο που μας ενημέρωσαν πριν καθίσουμε ότι η αναμονή θα είναι λίγο μεγάλη, η εξυπηρέτηση ήταν άμεση και το προσωπικό ευγενικό και χαμογελαστό. Η ποικιλία των πιάτων μεγάλη, όμως εμείς επιλέξαμε να φάμε θαλασσινά, αφού ήμασταν δίπλα στη θάλασσα. Τα ποτά μας ήταν δροσερά και ξεδιψάσαμε αμέσως, ενώ το φαγητό ήταν πεντανόστιμο και σε μεγάλες ποσότητες. Εδώ θα με συγχωρέσετε, αλλά η πείνα ήταν μεγάλη, εε δεν είμαι και ο μπαμπάς μου, και δε φωτογραφήσαμε όλα τα πιάτα!!! Αργά το απογευματάκι πήραμε το δρόμο της επιστροφής με ένα τεράστιο χαμόγελο στα χείλη μας και την υπόσχεση να ακολουθήσουν κι άλλες, πολλές εκδρομές…