Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Κάτι μου θυμίζει... κάτι μου θυμίζει... κάτι μου θυμίζει και στο Χαϊδάρι...


ΕΥΗ ΤΑΤΟΥΛΗ - ΝΟΜΙΚΟΣ
ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ

Τρίπολη, 20 Ιουλίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Όταν οι θεσμοί της χώρας λειτουργούν χωρίς παρεμβάσεις στη βάση των δεξιοτήτων και της υψηλού επιπέδου αρτιότητας των δημόσιων λειτουργών τους, τα αποτελέσματα είναι πάντα εντυπωσιακά. Αποδίδουν δε στους πολίτες τα αναγκαία αισθήματα ασφάλειας και εμπιστοσύνης που, ιδιαίτερα σήμερα, έχει ανάγκη η κοινωνία μας.
Ενημερώθηκα από την Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος για τα αποτελέσματα των ερευνών της, σχετικά με τις αήθεις επιθέσεις που δέχτηκα εγώ αλλά και ο σύζυγος μου το προηγούμενο διάστημα και για τις οποίες είχα προβεί σε καταγγελία για να προστατέψω την οικογένεια μου. Η αποτελεσματικότητα διακρίβωσης των υπαιτίων και η ταχύτητα με την οποία οδηγήθηκε η υπόθεση σε διερεύνηση αποτελεί την καλύτερη απόδειξη ότι δεν είμαστε στο έλεος της ανωνυμίας του διαδικτύου που τρέφει την ανομία και απειλεί την κοινωνική και πολιτική ισορροπία του τόπου.
Η ενημέρωση και η ελευθερία του τύπου αποτελούν βασικά συστατικά μιας ευνομούμενης κοινωνίας όταν προάγουν την δημοκρατία και την διαφάνεια, όχι όταν γίνονται εργαλεία εκβιασμού, συκοφάντησης και παραπλάνησης με εγκληματικά, οικονομικά και πολιτικά κίνητρα. Σε μια ιδιαίτερα ευαίσθητη περίοδο που τα μέσα ενημέρωσης, παραδοσιακά και διαδικτυακά, χρησιμοποιούνται με δημαγωγικά κίνητρα παραπλανώντας τους συμπολίτες μας η διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος έδωσε ένα συμβολικό καίριο χτύπημα και ένα μήνυμα. Η δημαγωγική παραπλάνηση της κοινωνίας διώκεται σε μια ευνομούμενη πολιτεία από όπου και αν αυτή εκπορεύεται. Τα οικονομικά συμφέροντα που αναζητούν ευκαιρίες για να ποδηγετήσουν με φερέφωνα και πληρωμένα τους όργανα την κοινή γνώμη δεν έχουν θέση σε μια οργανωμένη κοινωνία που αναζητά ένα νέο πολιτικό σύστημα για να την υπηρετήσει. Το παλιό πολιτικό σύστημα που ντύνεται ενίοτε με προβιά νεότητας και χρησιμοποιεί σάπιες μεθόδους προκειμένου να επιβιώσει λάθρα με βρίσκει σθεναρά απέναντί του. Η πατρίδα χρειάζεται καθαρό λόγο και καθαρά πρόσωπα με άποψη και σχέδιο προκειμένου να περάσει από τον στενωπό του χτες, του σήμερα, αλλά και του αύριο. Είμαι διαρκώς παρούσα προκειμένου να υπηρετήσω την Αρκαδία και τους Αρκάδες συμπολίτες μου με αίσθημα άφοβης ευθύνης. Τέτοια φαινόμενα, που βιάζουν την δημοκρατία και νοθεύουν την λαϊκή εντολή, πρέπει να μας βρουν όλους σθεναρά απέναντί τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια: