Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Περί τραίνων και σιδηροδρόμων…


Ποτέ μου δεν κατάλαβα τι νόημα είχε να ανακατασκευάσουν το σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα ως την Καλαμάτα (αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας) δαπανώντας τεράστια ποσά και μετά την ολοκλήρωση των εργασιών να καταργήσουν τα δρομολόγια στα εν λόγω δίκτυα…

Το εξωφρενικό είναι ότι παράλληλα με την ανακατασκευή του παλαιού ήταν σε εξέλιξη η κατασκευή του νέου σύγχρονου σιδηροδρομικού δικτύου που βλέπετε στις φωτογραφίες και είναι σε λειτουργία…

Κανένας δεν λογοδότησε γι’ αυτά τα οικονομικά εγκλήματα, κανένας δεν ανέλαβε την πολιτική ευθύνη και τώρα πληρώνουμε όλοι μας, γιατί πολλά τέτοια διάσπαρτα έργα στη χώρα που δεν είχαν καμιά προοπτική μας οδήγησαν στα σημερινά αδιέξοδα…













Οι επάνω φωτογραφίες είναι από το νέο σιδηροδρομικό δίκτυο και οι κάτω από το ανακαινισμένο και εγκαταλελειμμένο στις διαθέσεις των κάθε λογής πλιατσικολόγων παλιό δίκτυο…





2 σχόλια:

akrat είπε...

δεν ήξερα ότι και εκεί έκαναν δουλιές με φούντες... το άλλο το τρομερό ΤΟ ΦΑΡΑΟΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ των Αθηνών σάμπως δεν είναι μια σπατάλη ΤΡΟΜΕΡΗ? θα έπρεπε να γίνει ΠΕΝΤΕ ΕΠΙΠΕΔΑ ΠΙΟ ΣΕΜΝΟ.... Λες και είμαστε πλούσιοι..

BENEAS GEORGIOS είπε...

Εν πάση περιπτώσει το ΜΕΤΡΟ είναι ένα και μοναδικό... Αλλά με τα σιδηροδρομικά δίκτυα τι να πεις... Και στο Μεσολόγγι όταν βρέθηκα μου έλεγαν για τη γραμμή Κρυονέρι - Αγρίνιο... Το Μεσολόγγι μπορεί να μην έχει τραίνο, αλλά έχει γραμμές... Ο τότε υπουργός Μεταφορών και συμπτωματικά επί σειρά ετών βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Χρήστος Βερελής καταφέρνει να εξασφαλίσει ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την ανακαίνιση και επαναλειτουργία της γραμμής... Εκατομμύρια ευρώ για ένα τραίνο - φάντασμα, για μια γραμμή που δεν είχε ποτέ σκοπό να επαναλειτουργήσει!!!