Σ αυτό το blog ποτέ δεν κρύψαμε τη λατρεία μας για το τραίνο και τα ταξίδια μ’ αυτό !
Ίσως γιατί ήταν το μέσο που μας οδηγούσε στον παράδεισο των παιδικών διακοπών μας στην ιδιαίτερη πατρίδα !
Το ταξίδι ατέλειωτο αλλά μαγευτικό μέσα από κάμπους, βουνά, γαλαρίες, γέφυρες, πλάι σε θάλασσες και ποτάμια…
Προορισμός το Πλατύ Μεσσηνίας στις αρχές και η Βαλύρα αργότερα…
Είμαι ευτυχής που τα παιδιά μου πρόλαβαν να κάνουν αυτή τη διαδρομή δυο – τρείς φορές πριν την κατάρρευση της γραμμής και τη διακοπή των δρομολογίων…
Μπορεί οι επιβάτες να ήταν λιγοστοί και η κίνηση στους σταθμούς να μη θύμιζε το πανηγύρι της δεκαετίας του ’60 και του ’70, αλλά η διαδρομή ήταν το ίδιο μαγευτική…
Οι Καλαματιανοί πάντα περιμένουν την ημέρα που το τραίνο θα ξανασυνδέσει την πόλη τους με την Αθήνα, μέσω Τριπόλεως.
Απαντήσεις σε ερώτηση του βουλευτή Γιάννη Λαμπρόπουλου για το τραίνο, έδωσε ο υφυπουργός Υποδομών Ν. Σηφουνάκης, ο οποίος σημειώνει τα εξής:
«Αναφορικά με τη λειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Κορίνθου - Καλαμάτας και Καλαμάτας -Κυπαρισσίας - Πύργου - Πάτρας, στο πλαίσιο υλοποίησης του ΠΕΠ Πελοποννήσου 2000 - 2006 έχουν ενταχθεί και ολοκληρωθεί πλέον τα έργα:
- Αναβάθμιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Κορίνθου - Ανδρίτσας και Άργους - Ναυπλίου (προϋπολογισμού 26.500.000 ευρώ) και
- Ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Ανδρίτσας – Καλαμάτας, Ζευγολατιού - Καλού Νερού και Λεύκτρου - Μεγαλόπολης (προϋπολογισμού 9.442.861 ευρώ).
Αναφορικά με τη λειτουργία των τραίνων και την εκτέλεση των δρομολογίων, σας πληροφορούμε τα παρακάτω:
- Η σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Κορίνθου -Τρίπολης και Άργους - Ναυπλίου μήκους 131 χλμ., ανακαινίστηκε πλήρως και αποδόθηκε σε κυκλοφορία την 1η Αυγούστου 2009.
Στο υπόλοιπο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής Τρίπολης - Ζευγολατιού - Καλαμάτας μήκους 115 χλμ., έχει ολοκληρωθεί η ανακαίνιση, εκτός του τελευταίου τμήματος των 6 χλμ., το οποίο και προβλέπεται να ολοκληρωθεί περί τα τέλη του Γ' τριμήνου του έτους.
- Η επαναδρομολόγηση των τραίνων στο τμήμα Καλαμάτα - Κόρινθος - Αθήνα, θα επανεξεταστεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρησιακά κριτήρια που θα προκύψουν βάσει μελετών κόστους - οφέλους.
- Για το Δυτικό Άξονα της Πελοποννήσου, μεταξύ Πάτρας - Πύργου - Κυπαρισσίας, γίνεται κανονική συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής από προσωπικό του οργανισμού.
- Μελετάται επίσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: για το τμήμα Καλαμάτα - Πάτρα η επαναδρομολόγηση των τραίνων σύμφωνα με επιχειρησιακά κριτήρια, που θα προκύψουν βάσει μελετών κόστους – οφέλους».
Η απάντηση του Υπουργού δε με κάνει αισιόδοξο για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Τρίπολη – Καλαμάτα…
- Η επαναδρομολόγηση των τραίνων στο τμήμα Καλαμάτα - Κόρινθος - Αθήνα, θα επανεξεταστεί από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ με επιχειρησιακά κριτήρια που θα προκύψουν βάσει μελετών κόστους - οφέλους.
- Για το Δυτικό Άξονα της Πελοποννήσου, μεταξύ Πάτρας - Πύργου - Κυπαρισσίας, γίνεται κανονική συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής από προσωπικό του οργανισμού.
- Μελετάται επίσης από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ: για το τμήμα Καλαμάτα - Πάτρα η επαναδρομολόγηση των τραίνων σύμφωνα με επιχειρησιακά κριτήρια, που θα προκύψουν βάσει μελετών κόστους – οφέλους».
Η απάντηση του Υπουργού δε με κάνει αισιόδοξο για την επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνα – Τρίπολη – Καλαμάτα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου