Σάββατο 26 Ιουνίου 2021

Τα κεφτεδάκια της μαμάς!!!


Η μαμά μου φτιάχνει τα ωραιότερα κεφτεδάκια που έχω φάει στη ζωή μου! Φταίνε τα υλικά που βάζει μέσα; Φταίει η αγάπη με την οποία μας τα φτιάχνει; Δεν ξέρω... Ξέρω όμως πως δε γίνεται να μη μοιραστώ αυτή τη συνταγή με εσάς! Σήμερα λοιπόν θα σας τα παρουσιάσω, αλλά με μία δική μου παραλλαγή. Θα μπουν τα ίδια υλικά, μόνο που αντί για ξύδι θα προσθέσουμε ούζο! Πάμε να δούμε τη συνταγή μας.

Τι θα χρειαστούμε:

• ½ κιλό μοσχαρίσιο κιμά
• 1 κρεμμύδι ξερό, ψιλοκομμένο
• 1 σκελίδα σκόρδο, περασμένη στον τρίφτη
• 1 ντομάτα, περασμένη στον τρίφτη
• 1 αυγό
• 2-3 φέτες ψωμί μπαγιάτικο, μουλιασμένο και στραγγισμένο
• 1 ποτηράκι ούζο
• Αλάτι και πιπέρι
• Μπόλικο δυόσμο, ψιλοκομμένο
• Αλάτι και πιπέρι
• Ελαιόλαδο, για το τηγάνισμα
• Αλεύρι, για το τηγάνισμα

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ τοποθετούμε όλα μας τα υλικά. Ζυμώνουμε για περίπου 5 λεπτά να αναμειχθούν πολύ καλά όλα μας τα υλικά και να αλλάξει χρώμα ο κιμάς μας. Αν έχουμε χρόνο, αφήνουμε στο ψυγείο για 30-60 λεπτά ώστε να ομογενοποιηθούν καλά τα πάντα μέσα στο μπολ και να έχουμε περισσότερη γεύση και αρώματα με το τηγάνισμα. Αφαιρούμε από το ψυγείο, προσθέτουμε μέσα στο μπολ μας το αλεύρι και ζυμώνουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Πλάθουμε σε μικρό, στρογγυλό σχήμα και τηγανίζουμε σε μέτρια προς δυνατή φωτιά μέχρι να πάρουν χρώμα και να γίνουν τραγανά απέξω και ζουμερά από μέσα. Αφαιρούμε από τη φωτιά και τοποθετούμε σε απορροφητικό χαρτί. Σερβίρουμε με ό, τι ποθεί η καρδιά μας! Εγώ έκανα τα κλασσικά κεφτεδάκια με πατάτες τηγανιτές!















Καλή μας όρεξη!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: