Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Κουίζ Χαϊδαριώτικο…


Όπως εγώ, έτσι και εκατοντάδες Χαϊδαριώτες που ανεβοκατεβαίνουν την οδό Ανθέων, βλέπουν τις εργασίες αποκατάστασης ενός πεζοδρομίου λίγων μέτρων…
Μπράβο στον Δήμο που πήρε την απόφαση έπειτα από πολλές δεκαετίες...
Το ερώτημα είναι για πόσο καιρό ακόμα θα κατασκευάζεται;
Πόσο χρόνο θα απαιτούσαν οι εργασίες από έναν ιδιώτη που θα πραγματοποιούσε ένα ανάλογο έργο;
Το έργο το κάνουμε για να εξυπηρετήσουμε τον πολίτη της περιοχής και να ομορφύνουμε την πόλη σε αυτό το σημείο, ή για να λέμε στους περαστικούς ότι κάνουμε έργο;
Η γειτονιά και οι περαστικοί, όσοι μέσα στις καθημερινές σκοτούρες τους έχουν αντιληφθεί ότι κάτι γίνεται σε αυτό το σημείο, αναρωτιούνται για πόσο καιρό αυτό θα γίνεται…
Και μετά είμαι εγώ παράξενος γιατί τα βάζω με κάθε τι δημόσιο…
Το κουίζ φίλοι μου είναι, πόσο καιρό διαρκεί και για πόσο ακόμα θα διαρκέσει η κατασκευή δεκαπέντε μέτρων πεζοδρομίου εν έτει 2018 από τον Δήμο Χαϊδαρίου…
Και για να μην παρεξηγηθώ, είμαι βέβαιος πως ο καθένας από εσάς έχει να αναφέρει ανάλογα παραδείγματα που έχουν να κάνουν με τις παθογένειες και τις συνήθεις πρακτικές του δημόσιου τομέα σε όλη την επικράτεια...






Δεν υπάρχουν σχόλια: