Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

Η συγκλονιστική δήλωση του Γιακουμάτου για το συλλαλητήριο της Αθήνας!!!


Αγαπητές φίλες και φίλοι, συναγωνίστριες και συναγωνιστές. 
Εκλέγομαι 25 χρόνια ως βουλευτής της ΝΔ στη δυσκολότερη περιφέρεια της χώρας, τη Β' Αθηνών χάρη στη δική σας δύναμη και ψήφο. Όλα αυτά τα χρόνια ξέρετε καλά τις θέσεις και τις αρχές μου. Πιστεύω βαθιά στην ιδέα της πατρίδας και του Έθνους αλλά απορρίπτω τον τυφλό εθνικισμό, την πατριδοκαπηλεία και τον φανατισμό.
Η Μακεδονία δεν είναι μια απλή υπόθεση, κουβαλάει μέσα της αγώνες, πολέμους, ήρωες, κουβαλάει μέσα της τις ζωές εκατομμυρίων Ελλήνων. Ο Παύλος Μελάς, Ο Τέλος Άγρας, οι μεγάλες μάχες των Βαλκανικών πολέμων στο Κιλκίς, στα Γιαννιτσά, η απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης είναι κομμάτι αναπόσπαστο της σύγχρονης ιστορίας μας.
Μέσα στο ζοφερό κλίμα οικονομικού μαρασμού και εθνικής κατάθλιψης και τη κοινωνία χαμηλών προσδοκιών που προσπαθεί να χτίσει η σημερινή κυβέρνηση επιχειρεί να κλείσει αιφνιδιαστικά και μέσα από μυστικές διαπραγματεύσεις με πλήρη αδιαφάνεια το θέμα της διαπραγμάτευσης με τη FYROM.
Ως βουλευτής αλλά και ως Έλληνας πολίτης μου είναι αδιανόητο να αποδεχθώ μια τέτοια συμφωνία και μάλιστα με τους όρους που την περιβάλλουν.
Την Κυριακή 4 Φεβρουαρίου θα είμαι στο συλλαλητήριο των Αθηνών αναβάλλοντας κάθε άλλη προγραμματισμένη πολιτική μου εκδήλωση εκφράζοντας ειρηνικά αλλά και με αποφασιστικότητα την διαμαρτυρία μου για τη μεθόδευση της σημερινής κυβέρνησης, έχοντας στο μυαλό μου εκείνους που θεμελίωσαν αυτή τη πατρίδα, το σήμερα αλλά και εκείνους που θα έρθουν μετά από εμάς. Οι στίχοι του Παλαμά είναι πάντα επίκαιροι: "Χρωστάμε σ’ όσους ήρθαν, πέρασαν, θα ‘ρθούν, θα περάσουν. Κριτές, θα μας δικάσουν, οι αγέννητοι, οι νεκροί".


Δεν υπάρχουν σχόλια: