Συμμετέχουμε όλοι στο ΜΠΟΪΚΟΤΑΖ ΤΟΥ ΚΑΦΕ
Κανένας να μην κάτσει σε καφετέρια το ΣΑΒΒΑΤΟ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Καλύτερα να πάτε στο Λονδινο ή στο Παρίσι για καφέ που είναι και φθηνότερος
Η Ελλάδα φιγουράρει ως η δεύτερη ακριβότερη χώρα στην Ε.Ε. των 15, αν συσχετιστούν οι μισθοί με τις τιμές των προϊόντων που καλούνται να πληρώσουν οι καταναλωτές, τόσο για τις υπηρεσίες όσο και για τα αγαθά.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα το καθημερινό μας καφεδάκι το οποίο πλέον σερβίρεται άνω των 4 € και αποτελεί πανευρωπαϊκή πρωτιά !
Σε κάποια πράγματα πρέπει να δείχνουμε ιδιαίτερη προσοχή και ενδιαφέρον.
Το 2003 φτάνοντας στη Γερμανία, πήγα για καφέ και ήμουν μόνος !
Μα γιατί δεν είναι κανείς στα μαγαζιά για καφέ αναρωτήθηκα, ενώ όλοι με κοιτούσαν με περιέργεια !
Ύστερα από μέρες έμαθα ότι δεν έπιναν καφέ και ΟΛΟΙ έκαναν απεργία γιατί είχαν κάνει τον καφέ 2 € από 1.80 € !
Αυτοί είναι οι Γερμανοί !
Γι' αυτό ακόμη και φέτος ο καφές στοιχίζει 1.80 € !
Φυσικά όλοι γνωρίζουμε πως αμείβεται ο Γερμανός και πως ο Έλληνας.
Το ίδιο συμβαίνει και στη Βενετία που πίνεις τον εσπρέσο σου κοιτώντας τις γόνδολες και τον πληρώνεις 0.80 € !
Οι εξωφρενικά υψηλές τιμές σερβιρίσματος καφέ, αναψυκτικών και ποτών από τις καφετέριες, οδηγεί για πρώτη φορά στην οργανωμένη αποχή των θαμώνων το προσεχές Σάββατο 11 Απριλίου, αν και η αντίδραση των καταναλωτών θα έπρεπε να έχει γίνει από την πρώτη στιγμή και όχι τώρα που έσφιξαν τα πράγματα.
Οι επιχειρηματίες πρέπει να καταλάβουν πως δεν είναι δυνατόν να μετακυλούν τα εξωφρενικά υψηλά ή παράλογα κόστη ενοικίων, δημοτικών τελών και προστασίας στους θαμώνες, αν θέλουν να βλέπουν τα μαγαζιά τους γεμάτα.
Ας κινητοποιηθούν και ας δώσουν λύσεις τώρα, γιατί οι εποχές των παχιών αγελάδων έλαβαν τέλος.
Ακολουθεί το κείμενο που κάνει το γύρο του διαδικτύου, καλώντας το κοινό σε μποϊκοτάζ των καφετεριών το προσεχές Σάββατο.
Οι εξωφρενικά υψηλές τιμές σερβιρίσματος καφέ, αναψυκτικών και ποτών από τις καφετέριες, οδηγεί για πρώτη φορά στην οργανωμένη αποχή των θαμώνων το προσεχές Σάββατο 11 Απριλίου, αν και η αντίδραση των καταναλωτών θα έπρεπε να έχει γίνει από την πρώτη στιγμή και όχι τώρα που έσφιξαν τα πράγματα.
Οι επιχειρηματίες πρέπει να καταλάβουν πως δεν είναι δυνατόν να μετακυλούν τα εξωφρενικά υψηλά ή παράλογα κόστη ενοικίων, δημοτικών τελών και προστασίας στους θαμώνες, αν θέλουν να βλέπουν τα μαγαζιά τους γεμάτα.
Ας κινητοποιηθούν και ας δώσουν λύσεις τώρα, γιατί οι εποχές των παχιών αγελάδων έλαβαν τέλος.
Ακολουθεί το κείμενο που κάνει το γύρο του διαδικτύου, καλώντας το κοινό σε μποϊκοτάζ των καφετεριών το προσεχές Σάββατο.
Αγαπητοί εσπρεσάκηδες, φραπεδάκηδες, καπουτσινάκηδες,
Όπως όλοι γνωρίζετε στα καταστήματα που μας σερβίρουν τους καφέδες μας, μας πιάνουν τα οπίσθια (!!!) υπερχρεώνοντας τα ροφήματα, κερδοσκοπώντας σε βάρος των απλών καταναλωτών.
Ένα απλό προϊόν που στα σούπερ μάρκετ κοστίζει ανάμεσα στα 0,75 - 4 ευρώ η συσκευασία, στα καφέ που βρίσκονται σε κεντρικά σημεία και στις περιοχές αναψυχής και διασκέδασης της Αθήνας, των μεγάλων αστικών κέντρων και των τουριστικών προορισμών, οι τιμές ξεπερνούν κάθε φαντασία.
Ένας ελληνικός καφές ξεκινάει από 2,5 ευρώ, η τιμή εκκίνησης του γαλλικού είναι στα 3 ευρώ, ενώ ο καπουτσίνο - ως προϊόν ιταλικής φινέτσας και μόδας - ξεκινάει στα 3,5 ευρώ.
Όλα αυτά συμβαίνουν την ώρα, που στο εξωτερικό οι τιμές αυτών το υπηρεσιών, δεν ξεπερνούν ούτε κατά το ήμισυ των παραπάνω "ελληνικών" τιμών.
Συνήθως οι τιμές του καφέ εκτινάσσονται σε περιόδους πολέμου.
Τελικά, η Ελλάδα βρίσκεται σε ακήρυχτο πόλεμο με τη γενιά των 700 ευρώ - τους συνήθεις πελάτες, λόγω ηλικίας, των καφετεριών.
Τα παιδιά αυτά τιμούν τον παραδοσιακό τρόπο συνεύρεσης και κοινωνικοποίησης των Ελλήνων, δίνοντας με αυτό τον τρόπο ζωή και οικονομική στήριξη στις επιχειρήσεις και στους χιλιάδες εργαζόμενους αυτών.
Καλούμε λοιπόν όλους εσάς να διεκδικήσετε δυναμικά τον απαιτούμενο σεβασμό προς τον πελάτη, την τσέπη του και τη νοημοσύνη του.
Το Σάββατο 11 Απριλίου 2009 δεν θα πάμε για τον καθιερωμένο καφέ με φίλους.
Ας απολαύσουμε τη βόλτα μας στα μαγαζιά και στους δρόμους και ας μαζευτούμε στα σπίτια μας για καφέ.
Αν λοιπόν αυτές οι επιχειρήσεις θέλουν να επιβιώσουν εν μέσω κρίσης, ας ρίξουν τις τιμές, προκειμένου να διατηρήσουν την πελατεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου