Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Εκδήλωση για τους νέους του Δήμου Μεσσήνης από τον Γιάννη Αποστολόπουλο!!!


Γιάννης Αποστολόπουλος

Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον Γιώργο Τσώνη 

…επιλέγουμε Γιάννη Αποστολόπουλο γιατί: 
• Εκφράζει το αίτημα και την ανάγκη ανανέωσης που έχει ο Δήμος 
• Έχει νέες, καινοτόμες ιδέες, τολμηρές και εποικοδομητικές λύσεις 
• Διαθέτει εμπειρία και γνώση προβλημάτων του Δήμου μέσα από την ενασχόλησή του με την τοπική εφημερίδα «το Κλειδί», της οποίας είναι εκδότης Νέες ιδέες, τολμηρές λύσεις για ένα Δήμο με Μέλλον


Ψηφίζουμε ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ μακριά από τη μικροπολιτική και τη στείρα πολιτική των συμφερόντων, γιατί διεκδικούμε:
• Αλλαγές με αποτέλεσμα
• Σύγχρονο, Δυναμικό και Αποτελεσματικό Δήμο
• Μεγαλύτερη στήριξη και Ανάπτυξη του Δήμου μας


Φίλες και φίλοι,
Η απόφασή μου να ασχοληθώ με τα κοινά ήταν εύκολη, εξαιτίας της αγάπης μου για τον τόπο μας, της ανησυχίας μου για το αύριο και το μέλλον του, της κατανόησης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν τα νέα παιδιά!!!

Αισθάνομαι τυχερός γιατί μέσα από την Αδέσμευτη Κίνηση Πολιτών μπορώ να εκφράσω, να διεκδικήσω και να δεσμευτώ στη νεολαία ότι είμαστε έτοιμοι να οργανώσουμε και να στηρίξουμε την αυτοδιοίκηση που θέλουμε και αξίζουμε, αλλάζοντας και αντικαθιστώντας την αυτοδιοίκηση που μέχρι τώρα ξέραμε.

Μέσα από την ενασχόλησή μου με την τοπική εφημερίδα το Κλειδί της οποίας είμαι εκδότης έμαθα ότι η πραγματική, αληθινή και ειλικρινή επικοινωνία με καθαρό λόγο, είναι ικανή να δώσει άμεσες και ρεαλιστικές λύσεις στα καθημερινά προβλήματα του τόπου μας!!!

Φιλοδοξία μου είναι να αγωνιστώ και να δράσω για το μέλλον του Δήμου μας, που τα προβλήματά του με προκαλούν να εμπλακώ και να αγωνιστώ με συνέπεια, ευθύνη και πείσμα.

Γιάννης Αποστολόπουλος

Όραμα και συνέπεια για το μέλλον του τόπου μας!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: