Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο Δημήτρης Κλεισιάρης Υποψήφιος στο Χαϊδάρι με την ΠΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ της Ελένης Καμπόλη!!!


Ονομάζομαι Κλεισιάρης Δημήτριος του Γεωργίου, με καταγωγή από τον πανέμορφο ορεινό όγκο Τρικάλων Θεσσαλίας, στην ΝΑ οροσειρά της Πίνδου ακριβώς δίπλα από το Μέτσοβο. Κατοικώ στο Χαϊδάρι, στην περιοχή της Γρηγορούσας, εδώ και πολλά χρόνια. Όλες μου οι συναλλαγές πραγματοποιούνται στα καταστήματα του Χαϊδαρίου, γιατί σέβομαι και υποστηρίζω τους συντοπίτες μου και γιατί πιστεύω πως έτσι πρέπει να ενεργήσω αλλά και να ενεργεί ο καθένας μας. Αγαπάω το Χαϊδάρι και γνωρίζω τα κενά και τα προβλήματα που υφίστανται.
Η κα Καμπόλη Ελένη (υποψήφια δήμαρχος) με τίμησε, ζητώντας μου η ίδια να θέσω την συμμετοχή μου στον συνδυασμό της ΠΟΛΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ.
Ο αείμνηστος πατέρας μου, μου έλεγε πως εάν θέλεις να κάνεις κάτι καλό για όλους καν' το χωρίς ενδοιασμούς, αλλιώς κάτσε στον καναπέ σου και μη μιλάς. Κατά την άποψή μου ήρθε η στιγμή να σταματήσω κάθε είδους μεμψιμοιρίας και εύκολης κακόβουλης κριτικής προς τον καθένα. Το γνωστό δηλαδή ότι πάντα μου φταίει κάποιος άλλος.
Ο τόπος μου αποτελεί πρώτα από όλα δικιά μου υπόθεση. Στο Χαϊδάρι πρέπει να αλλάξει ριζικά ο τρόπος σκέψης και νοοτροπίας ώστε να αναδείξουμε όλες τις σημαντικές του πτυχές και την ιστορική του σημασία.
Σεβόμενος όλους τους Χαϊδαριώτες και τις Χαϊδαριώτισες δεν θα σας έλεγα, έτσι απλά, μόνο να με τιμήσετε μα την ψήφο σας. Θα ζητούσα πάνω από όλα μία λέξη την οποία ακούμε τελευταία πολύ: Το πλεόνασμα σας. Το πλεόνασμα της αγάπης και της εμπιστοσύνης σας για να προχωρήσουμε μαζί και με καθαρά χέρια στην επόμενη μέρα. Το οφείλουμε πλέον στους εαυτούς μας. Το οφείλουμε και στις επόμενες γενιές. Στο Χαϊδάρι που μένουμε και κατοικούμε θα ζούμε μαζί πολλά χρόνια ακόμα.

Με εκτίμηση προς όλους σας

Δημήτρης Κλεισιάρης




Δεν υπάρχουν σχόλια: