Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Σύλλογος Ερασιτεχνών Αλιέων Αναλήψεως «Ο ΜΟΥΡΤΙΑΣ»


Το τελευταίο διάστημα στην Ανάληψη Μεσσήνης Μεσσηνίας, δραστηριοποιούνται τα μέλη του νεοσύστατου συλλόγου ερασιτεχνών αλιέων «Ο Μουρτιάς».
Με έξοδα του συλλόγου, διευθετήθηκαν η κοίτη του ποταμού Μουρτιά στις εκβολές του και το λιμανάκι που είχε υποστεί ζημιές το χειμώνα από τα ορμητικά νερά και τις προσχώσεις του ποταμού.
Η δαπάνη του έργου ανήλθε στο ποσό των 2.500 €.
Τα μέλη του συλλόγου έχουν ενδιαφέρουσες και πρωτοποριακές ιδέες για την αξιοποίηση της ομορφιάς και των δυνατοτήτων που τους παρέχει αυτός ο τόπος.
Για την υλοποίησή τους, ζητούν την ενεργό συμπαράσταση των συγχωριανών τους, αλλά και της Πολιτείας.
Από το Δ.Σ. του συλλόγου λάβαμε ανακοίνωση – πρόσκληση για Γενική Συνέλευση και Αρχαιρεσίες, που έχει ως εξής:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Προσκαλούμε τα μέλη του Συλλόγου Ερασιτεχνών Αλιέων Αναλήψεως
«Ο ΜΟΥΡΤΙΑΣ»

Τη Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010 και ώρα 8μ.μ.
στο Κοινοτικό Γραφείο του Τ.Δ. Ανάληψης, με θέμα: Εκλογή νέου Δ.Σ.

Καλή μας αρχή !



Μήπως τελικά είστε ένα "καρτέλ" αληταράδων;


Η τελευταία "άδεια" σε ιδιοκτήτη φορτηγού - βυτιοφόρου δόθηκε επί... επάρατης "Χούντας" πριν σαράντα σχεδόν χρόνια και μάλιστα με 100 δραχμές χαρτόσημο.
Σήμερα, αυτή την άδεια, οι... "αδικημένοι" ιδιοκτήτες των Δ.Χ. φορτηγών και βυτιοφόρων γενικώς, την έφθασαν με τις ευλογίες του παθητικώς φερομένου, αλλά και ανύπαρκττου κράτους στο ποσό των 300.000 ευρώ, τουτέστιν ένα δισ. "χουντικών" δραχμών.
Ασφαλώς και μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα και ισχυρότερα Ελληνικά καρτέλ.
Δεν ξέραμε όμως αν τα μέλη τους (όποια απ' αυτά) είναι τόσο αλήτες, όσο ουδέποτε ημείς τα λοιπά βοοειδή μπορέσαμε να φαντασθούμε.
Πολλοί εκ των... "ιδιοκτητών" αυτών, διαθέτουν σήμερα μέχρι και σαράντα ίσως και περισσότερες τέτοιες άδειες.
Αυτοί λοιπόν οι... "αδικημένοι" από την πολιτεία και με "αγκαλιά" το μονοπώλιό τους, μας είπαν σήμερα, ότι:
"Θα συνεχίσουμε την απεργία μας και... γαία πυρί μειχθήτω" !
Έ, όχι ρε Κύριοι Ελληναράδες !
Μπορεί να καεί η... γαία, αλλά μαζί μ' αυτή θα καούν και οι άδειές σας που πλείστοι - αν όχι όλοι - εξ υμών τις λάβατε επί... επάρατης αντί πινακίου φακής.
Στο παρελθόν, όποτε και αν απήργησαν, κατάφεραν να αποτρέψουν το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.
Τώρα όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, και όσο νωρίτερα το πάρουν χαμπάρι, τόσο το καλύτερο για δαύτους...
Η απελευθέρωση του επαγγέλματος θα περάσει είτε το θέλουν είτε όχι.
Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι, καλά μας κάνουν.
Και μάλιστα, λίγα μας κάνουν. Πάνω στην ανάγκη της Ελληνικής κοινωνίας πατούσαν κάθε φορά - αφού είχαν το μαχαίρι, αλλά και το πάνω χέρι - και κακώς που δεν μας ζήτησαν μέχρι στιγμής, να κατεβάσουμε και τα... παντελόνια μας.
Τους ευχαριστούμε θερμά, που δεν έφθασαν μέχρις εκεί !
Το κομματικό κράτος, το κράτος μπουρδέλο, το κράτος της συναλλαγής και των εξαρτήσεων, το κράτος που υπολογίζει στο πολιτικό κόστος και όχι στα οικονομικά κόστη, μας εκδικείται ακόμα.
Όμως - πιστεύω - πως ο κόμπος έφθασε στο χτένι, οπότε ή αυτό θα σπάσει ή κόμπος θα... κοπεί.
Και επί τη ευκαιρία, να μην ξεχάσω να ρίξω μια ντουζίνα φάσκελα σε μια άλλη μερίδα Ελληνικού αληταριού.
Τα φάσκελα βεβαίως αφορούν τους πρατηριούχους υγρών καυσίμων, - όσοι εξ αυτών - οι οποίοι εκμεταλλευόμενοι την... κατάσταση που δημιούργησαν τα μέλη των καρτέλ της ασφάλτου, αύξησαν κατά 5 έως και 10 λεπτά την τιμή της ελάχιστης βενζίνης που τους έχει απομείνει, σε βάρος βεβαίως του κακομοίρη καταναλωτή.
Φρόντισαν βλέπετε και έμαθαν - πέραν των άλλων - καί το... δρυός πεσούσης !
Μην ανησυχείτε όμως αγαπητά μου - όσα εξ υμών - ...ρεμαλοειδή.
Όταν έρθει η δική σας η σειρά να είστε σίγουροι ότι θα "στηρίξουμε" τα... δίκαια αιτήματά σας.
Αλήτες, ε αλήτες !
Ευτυχώς που οι συγκυρίες έβγαλαν στην επιφάνεια το αισχρό προσωπείο σας !

gianniotis.gr

Ένας αιώνας έργα τέχνης από την Alfa Romeo !


Μπορεί ένα αυτοκίνητο να αποτελεί εκτός από ένα τεχνολογικό επίτευγμα συνάμα και ένα έργο τέχνης;
Όταν πρόκειται για μια Alfa Romeo, οποιαδήποτε Alfa Romeo, η απάντηση είναι ότι μπορεί, σίγουρα μπορεί.
Μια Alfa δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο είναι ένα αυτοκίνητο με καρδιά και ψυχή.
Όποιος έχει οδηγήσει μια από αυτές, μπορεί εύκολα να πιστοποιήσει ότι η αίσθηση και η οδηγική απόλαυση που προσφέρει στον οδηγό μια Alfa δεν μπορεί να συγκριθεί, διαχρονικά, με κανένα άλλο αυτοκίνητο κατασκευαστή που απευθύνεται στη μεγάλη μάζα των αγοραστών.
Αν δεν είχες ποτέ σου μια Alfa, τότε δε μπορείς να αυτοαποκαλείσαι «πραγματικός οδηγός» και δε μπορείς να καταλάβεις την αξεπέραστη μοναδικότητα των τετράτροχων δημιουργημάτων της Alfa Romeo.
Αναμφισβήτητα, τα επιτεύγματα της Alfa Romeo έχουν χαραχθεί καλά στη συνείδηση όλου του κόσμου: η «σπορ ψυχή» (Cuore Sportivo), ο δυναμισμός της, η κομψότητα των γραμμών της και πάνω απ' όλα, η αξεπέραστη ιταλική σχεδίαση...
H ιστορία λέει πως ο Χένρυ Φορντ έβγαζε το καπέλο του κάθε φορά που μια Alfa Romeo περνούσε από μπροστά του και ο Έντσο Φερράρι, την ημέρα που ένα δικό του αυτοκίνητο κατάφερε να νικήσει τις Alfa Romeo, έκλαιγε σαν παιδί από τη χαρά του ! ! !



Alfa Romeo 8C 2900A (1936)


Alfa Romeo 6c 3000 C50 1950


Giulietta


Giulietta Sprint


Giulietta Sprint


Giulietta SZ Zagato


Giulietta SS


Giulietta SS

Giulia


A.R. Montreal


A.R. 2600 Zagato


A.R. Zagato Junior


Giulia GT Junior Zagato


A.R. 2000 Sprint


A.R. 2000 Sprint


A.R. 2000 Touring Spider


Giulietta Spider Veloce


Giulietta Spider


A.R. 2600 Touring Spider


Spider Duetto


Spider Duetto


Spider


Spider


Spider


Alfa 90


Alfa 90


Alfa 90 V6 2500


A.R. Zagato SZ
.

100 χρόνια από την ίδρυση της A.L.F.A - MILANO, ALFA ROMEO - MILANO, ALFA ROMEO !


Η παρατηρητικότητα του Romano Cattaneo, ενός εκ των συνεργατών - σχεδιαστών του G. Merosi, καθώς περίμενε το τραμ στο κέντρο του Μιλάνου απέναντι από τη κεντρική είσοδο του Castello Sforzesco, τον οδήγησε στην επινόηση του σήματος της A.L.F.A., που δεν ήταν άλλο από το έμβλημα του κάστρου και το έμβλημα της πόλης του Μιλάνου.
Το έμβλημα περιείχε στη δεξιά πλευρά ένα κόκκινο σταυρό σε λευκό φόντο, και συμβόλιζε τη συμμετοχή του Δουκάτου της Λομβαρδίας στις Σταυροφορίες, και στην αριστερή πλευρά, ένα δράκο να κρατά στο στόμα του έναν άνθρωπο.
Για το συμβολισμό του δράκου δίνονται δύο εξηγήσεις, η πρώτη αφορά τον ιδρυτή της οικογένειας Visconti, Umberto, ο μύθος θέλει τον Umberto να έχει σκοτώσει το δράκο που λυμαινόταν τη περιοχή της Λομβαρδίας υιοθετώντας το ως έμβλημα και η δεύτερη αφορά τον Ottone, επίσης μέλος της οικογένειας Visconti, ο οποίος στη 1η Σταυροφορία που συμμετείχε, μονομάχησε και νίκησε ένα Σαρακηνό η ασπίδα του οποίου είχε ζωγραφισμένο το δράκο, ως νικητής ο Ottone πήρε την ασπίδα του Σαρακηνού και το έμβλημά της.
Οι G.Merosi και R.Cattaneo αντέστρεψαν το έμβλημα, βάζοντας το σταυρό αριστερά και το δράκο δεξιά, μέσα σε στρογγυλό σήμα με μπλε περιφέρεια στην οποία έγραψαν στη κορυφή το ακρωνύμιο A.L.F.A και κάτω MILANO.
Τις δύο λέξεις χώριζαν κόμποι της Σαβοίας, ένας σε κάθε πλευρά.
Στο σήμα προστίθεται το 1918 το επώνυμο του Nicola Romeo, η εταιρεία του οποίου είχε αναλάβει από το 1915 τη διοίκηση της A.L.F.A.
Το 1925 στη περιφέρεια του σήματος προστίθεται ένα δάφνινο στεφάνι που συμβολίζει τη νίκη της Alfa Romeo στο 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα.
Η επόμενη αλλαγή του σήματος είναι η κατάργηση της λέξεως MILANO όταν το 1972 βγαίνει στη παραγωγή η Alfasud.


A.R. 1750 Berlina


A.R. 1750 Berlina


A.R. 2000 Berlina


A.R. 2000 Berlina


A.R. 2000 Berlina


A.R. Montreal


A.R. Montreal


A.R. Montreal


Alfa 6


Giulietta


Giulietta


Alfetta GTV


Alfetta 1.8


Alfetta 1.6


Alfetta 1.6


Alfetta 1.8


Alfetta 2000


Alfetta 2000


Alfasud ti


Alfasud 5m


Alfasud 5m


Alfasud Sprint Quadrifoglio Verde

.