Δευτέρα 11 Μαΐου 2020

Διαβάστε και φρίξτε με το πως γίνονται τα δημόσια έργα στην Ελλάδα!!!


Για το άθλιο εσωτερικό οδικό δίκτυο του Νομού Μεσσηνίας έχουμε κάνει δεκάδες αφιερώματα με εκατοντάδες φωτογραφίες όλα αυτά τα χρόνια της διαδικτυακής παρουσίας μας. Η σημερινή ερώτηση του Βουλευτή Μεσσηνίας Γιάννη Λαμπρόπουλου δείχνει πανηγυρικά πως γίνονται τα δημόσια έργα στην Ελλάδα. Το γεφύρι της Βαλύρας το οποίο διαβαίνω από τα παιδικά μου χρόνια και στο οποίο δεν χωρά δεύτερο αυτοκίνητο, παραμένει ως έχει από κατασκευής μετά τον πόλεμο και χωρίς την παραμικρή παρέμβαση όλα αυτά τα χρόνια. Επί ημερών Σουφλιά πριν 12 χρόνια εγκρίθηκε πίστωση για την εκπόνηση μελέτης. Τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε στην Ερώτηση του Βουλευτή. Δράττομαι της ευκαιρίας, επειδή το αναφέρει στην ερώτηση, να πω κάτι που συζητείται από τους παλιούς συμπατριώτες μας αλλά λίγοι από τους νεώτερους το γνωρίζουν. Πράγματι ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ως Υπουργός Δημοσίων Έργων τη δεκαετία του '50 προσήλθε για να εγκαινιάσει το γεφύρι. Διαπίστωσε όμως ότι ήταν στενό και μάλλον δεν είχε καμιά σχέση με ότι αυτός φανταζόταν ή του μετέφεραν ως πληροφορία στο υπουργείο οι κομματάρχες και οι κατασκευαστές περί του έργου. Κατά τη διάρκεια ή λίγο μετά την τελετή των εγκαινίων ζήτησε να του παρουσιάσουν τον εργολάβο, τον οποίο και χαστούκισε δημόσια... Αυτό το γεφύρι λοιπόν εξυπηρετεί τους κατοίκους και χιλιάδες επισκέπτες του Νομού έως σήμερα!

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ Κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Με την από 23/9/2008 και αριθ. Πρωτ. Δ3β/222/12-Τ, απόφαση του τότε Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γεωργίου Σουφλιά, εγκρίθηκε η διάθεση πίστωσης ποσού εκατόν πενήντα χιλιάδων ευρώ (150.000 ευρώ) από τους πόρους της Τ.Ε.Ο Α.Ε., για την εκπόνηση της μελέτης «Μελέτη Γέφυρας Μαυροζούμαινας επί της 7ης Επαρχιακής οδού Εύα-Μελιγαλά και υποστηρικτικές μελέτες» στον Νομό Μεσσηνίας.
Στη συνέχεια, με καθυστερήσεις από την Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, έγινε ο διαγωνισμός και ανατέθηκε σε ιδιώτη, η εκπόνηση της μελέτης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η μελέτη έχει περατωθεί και ο μελετητής δεν την παραδίδει, διότι δεν έχει πληρωθεί.
Όπως είναι γνωστόν, η υπάρχουσα παλαιά και στενή γέφυρα, με μια μόνον λωρίδα κυκλοφορίας, είχε κατασκευαστεί, στην δεκαετία του 1950, από τον τότε αρμόδιο Υπουργό και μετέπειτα Πρωθυπουργό και Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, αείμνηστο Κωνσταντίνο Καραμανλή, ο οποίος είχε και επισκεφθεί το συγκεκριμένο σημείο για να επιβλέψει την κατασκευή.
Αυτή η Γέφυρα, ήταν και είναι σημαντική για την 7η επαρχιακή οδό Μεσσηνίας, καθώς συνδέει την Μεσσήνη με τον Μελιγαλά, και τον αυτοκινητόδρομο Αθηνών-Καλαμάτας με τον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Μεσσήνης.
Υπενθυμίζεται, ότι στις μεγάλες πλημμύρες του 2016, η συγκεκριμένη Γέφυρα εξυπηρέτησε το μεγαλύτερο μέρος της Μεσσηνίας με προορισμό την Αθήνα, καθώς είχε πλημμυρίσει, τόσο ο αυτοκινητόδρομος προς Καλαμάτα, όσο και ο δρόμος από την Καλαμάτα μέχρι την Μεσσήνη.
Επειδή, η υπάρχουσα Γέφυρα, δεν μπορεί πλέον να εξυπηρετήσει την καθημερινή αυξημένη κίνηση, προς την Αρχαία Μεσσήνη, τους Δήμους Μεσσήνης και Μελιγαλά, αλλά και την ευρύτερη περιοχή.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Πρόκειται, άμεσα να καταβληθούν στον ιδιώτη μελετητή, τα χρήματα που είχαν εγκριθεί, ώστε να παραδώσει την μελέτη, που είναι έτοιμη;
Θα χρηματοδοτηθεί από το Υπουργείο η κατασκευή της νέας Γέφυρας, όπως προβλέπει η μελέτη;

11/05/20

Ο ερωτών βουλευτής
Ιωάννης Δ. Λαμπρόπουλος









2 σχόλια:

  1. Ο λόγος που δεν έγινε διαπλάτυνση ήταν ότι στις όχθες του ποταμού διαβιούν γύφτοι Ως εκ τούτου το υπουργείο Περιβάλλοντος το θεωρείσαι διατηριταιον.
    Χάλια Χάλια Χάλια.
    Επί πρωθυπουργίας Σαμαρά δεν έγινε τίποτα στην Μεσσηνία.
    Ο δρόμος για την Πύλο είναι γεμάτος στροφες.
    Δεν πρόκειται να αξιοποιηθεί η περιοχή.
    Μην χάνετε τα λόγια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φιλε ανωνυμε εχεις μπλεξει τα γεφυρια. σε αλλο γεφυρι (διπλα στην Μεσσηνη) ειναι γυφτοι κι οχι σ' αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !