Επιστρέφουν σιγά-σιγά οι φίλοι μας από την έξοδο των εορτών του Πάσχα στο κλεινόν άστυ και αυτά που μας μεταφέρουν για τον νέο αυτοκινητόδρομο Κορίνθου - Πατρών είναι άκρως απογοητευτικά για να μην πω εξοργιστικά. Μιλούν για εσάκια και στροφές με ανάποδη κλίση, για λωρίδες που ξαφνικά και ενώ κινείσαι στην αριστερή, από τρεις γίνονται δύο, για ανομοιογένεια της ασφάλτου και για σημεία που υπάρχουν κοιλότητες που έχουν ως αποτέλεσμα όταν κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα να σου δίνεται η εντύπωση ότι χάνεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Οδηγήσαμε στο έργο τη Μεγάλη Εβδομάδα και πραγματικά τίποτα δεν έχει σχέση με το παρελθόν. Ή σχεδόν τίποτα. Χωρίς να θέλουμε να είμαστε μίζεροι και μικρόψυχοι, αυτό που μας έκανε δυσάρεστη εντύπωση οδηγικά ήταν η κακή ποιότητα του οδοστρώματος. Σε πολλά χιλιόμετρα είναι εμφανή τα μπαλώματα, και η τσαπατσουλιά σε μια κρίσιμη παράμετρο για κάθε οδηγό, παλιές διαγραμμίσεις σκεπασμένες με πίσσα, κάπου-κάπου πέφτεις και σε κάποια βαθουλώματα της ασφάλτου. Εκεί που υπάρχει καλή ποιότητα οδοστρώματος είναι σαφώς στις σήραγγες. Αλλά σε πολλά άλλα σημεία του δικτύου εκτιμάμε ότι απαιτείται έγκαιρα παρέμβαση ώστε να μην παραμείνει έτσι ο δρόμος δημιουργώντας όχι μόνο άσχημες εντυπώσεις αλλά και δυσάρεστες εκπλήξεις σε έναν πολυαναμενόμενο και κατά τα άλλα άριστο αυτοκινητόδρομο.
Ιδού λοιπόν πεδίον δόξης λαμπρόν για τους αυτοκινητιστικούς συντάκτες του ειδικού τύπου και των ηλεκτρονικών ΜΜΕ που ασχολούνται με το αυτοκίνητο, να ταξιδέψουν και να καταγράψουν σε ένα εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ όλα όσα καταγγέλονται από τους πρώτους ταξιδιώτες του νέου αυτοκινητόδρομου!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !