Περιμετρικός Καλαμάτας και παιχνίδια εντυπώσεων
Με έκπληξη και αγανάκτηση παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες το σήριαλ των Αυτοκινητοδρόμων που χρόνια προσπαθούμε να φτιάξουμε για να βγάλουμε την Μεσσηνία από την απομόνωση.
Ο τόπος αυτός λειτουργεί λες και όλα είναι φτιαγμένα μέχρι την Αρκαδία.
Όλα αρχίζουν και σταματούν στην Τρίπολη.
Έτσι και ο Υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας, εξ …Αρκαδίας ορμώμενος, σκέφτηκε να περικόψει δαπάνες, πετσοκόβοντας όμως την ανάπτυξη της Μεσσηνίας με το να καταργήσει τον Περιμετρικό της Καλαμάτας, καθώς και τον δρόμο Τσακώνα-Καλό Νερό έως τον Πύργο.
Κεραυνός εν αιθρία οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών.
Ο άνθρωπος ή αγνοεί τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το δημόσιο και έχει και ο ίδιος στη Βουλή ψηφίσει, ή δεν έχει εικόνα των έργων και της σημασίας τους για την Μεσσηνία και την Πελοπόννησο.
Εκτός και αν ρίχνει πονηρά το δόλωμα, να δη αν τσιμπάει το ψάρι που λέγεται Μεσσηνιακός λαός και να καταγράψει αντιδράσεις.
Σκοπός του, η μεταφορά κονδυλίων αλλού για να μην θιγεί η τσέπη τους και το ΔΝΤ!
Αυτή η κυβέρνηση είναι η πιο ανάλγητη που πέρασε ποτέ καταδικάζοντας τον Ελληνικό λαό στην φτώχεια και την ανέχεια, εμποδίζοντας κάθε μορφή ανάπτυξης, ανίκανη να διαχειριστή οποιοδήποτε θέμα.
Τώρα από τοπικής πλευράς, βλέπουμε τους εδώ παράγοντες να στήνουν χορό εντυπώσεων και όψιμοι ¨αγωνιστές¨ του τόπου να σηκώνουν πολιτικάντικες παρδαλές σημαίες.
Δυστυχώς οι οπαδοί του παλαιοκομματισμού, οι εραστές της πολιτικής του κομματάρχη, οι παλαιοπολιτικοί, δεν βάζουν μυαλό, δεν εκσυγχρονίζονται, δεν κάνουν προτάσεις ωφέλιμες για τον τόπο, περιορίζονται μόνο σε εκ του πονηρού δηλώσεις και συνεντεύξεις.
Ο Κυβερνητικός Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το θέμα και θα ζητήσει συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και οι Κυβερνητικοί Βουλευτές απέφυγαν να μιλήσουν φοβούμενοι το πολιτικό και προσωπικό τους κόστος.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας προ ημερών σε δηλώσεις του, προπομπός από ότι φαίνεται του κ. Ρέππα μίλησε για ΣΔΙΤ χωρίς… διόδια!
Προετοίμαζε φαίνεται το έδαφος για τον μπαμπούλα της διακοπής των έργων, φέρνοντας πονηρά διαδικασίες επέκτασης των συμβάσεων παραχώρησης που είναι και το ζητούμενο για τους μεγαλοεργολάβους.
Προχθές σε δηλώσεις του για τον κίνδυνο κατάργησης του Περιμετρικού της Καλαμάτας, ο λαλίστατος κατά τα άλλα κ. Αντιπεριφερειάρχης, αρκέστηκε να πει ότι… θεωρεί τον Περιμετρικό της Καλαμάτας ζωτικής σημασίας για την ισόρροπη ανάπτυξη.
Μίλησε όμως και ο Βουλευτής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και με δηλώσεις του μάλιστα την ημέρα του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, θυμήθηκε να μας επαναλάβει, ότι το 2004 έως το 2007 που ήταν Υφυπουργός ¨έκανε μεγάλο πολιτικό και προσωπικό αγώνα¨ για τους δρόμους.
Λες και δεν είχε υποχρέωση.
Μας επανέλαβε δε στη συνέχεια σε συνέντευξή του, αυτό που πρόσφατα είπε στη Βουλή, ότι θα πάει τον φάκελο του Παραδείσια-Τσακώνα στον Εισαγγελέα.
Ξέχασε όμως ο κ. Βουλευτής να μας πει, γιατί τόσο χρόνια (από το 2003 που έπεσε ο δρόμος) δεν πήγε τον φάκελο στον εισαγγελέα και τον πάει τώρα που κινδυνεύει να παραγραφεί κάθε αδίκημα!
Μετά από επτά (8) χρόνια!!
Μήπως βλέπει εκλογές!!!
Επίσης γιατί δεν έστειλε όντας Υφυπουργός (2004-2007) τα ¨λαμόγια¨ που τσέπωσαν όπως λέει (συνέντευξη ¨Ελευθερία¨) το δημόσιο χρήμα στην φυλακή;
Τον εμπόδισε κανείς να κάνει το καθήκον του ως Βουλευτής Μεσσηνίας, ως Έλληνας πολίτης και Υφυπουργός της Κυβέρνησης Καραμανλή;
Και εάν τον εμπόδισε κάποιος γιατί δεν βγήκε τόσα χρόνια να τον καταγγείλει επωνύμως;
Δηλώνει ο κ. Βουλευτής, ότι το θέμα έχει συνέχεια, γνωρίζει πολύ καλά ως νομικός που είναι, ότι η απόκρυψή τους μέχρι τώρα είναι ποινικό αδίκημα.
Γιατί αν ξέρει κάτι το κρύβει;
Θυμήθηκε όμως την ημέρα της 25ης Μαρτίου να μας πει, ότι θα σηκωθούν και οι πέτρες αν σταματήσει το έργο του Περιμετρικού της Καλαμάτας.
Δηλαδή το αυτονόητο!!
Ξέχασε όμως τους αγώνες ετών των Μεσσηνίων για αυτό το έργο ζωής και ανάπτυξης.
Ξέχασε ότι οι δρόμοι ανάπτυξης ήταν συλλογική πρόταση του κόμματος της Ν.Δ Μεσσηνίας στην εκπόνηση τότε του Αναπτυξιακού μας Προγράμματος, μέσα από ευρεία διαβούλευση με όλους τους φορείς της Μεσσηνίας, από την οποία διαβούλευση συστηματικά απουσίαζε.
Ξέχασε φυσικά και τους αγώνες των συναδέλφων του Μεσσήνιων Βουλευτών στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για τους δρόμους, καθώς και τους αγώνες των Δήμων, Κοινοτήτων, Επιμελητηρίων, των Φορέων και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Να προσέχει ο κ. βουλευτής και οι λοιποί παρατρεχάμενοι όψιμοι διεκδικητές της δόξας, μην από τις πολλές πέτρες τους πέσει η μέση, ή το χειρότερο επειδή οι Μεσσήνιοι τους πήραν χαμπάρι, μην τους πάρουν όλους με τις… πέτρες.
Ενεργούν όλοι τους, λες και τα χρήματα των έργων βγαίνουν από την τσέπη του μπαμπά τους και μας κάνουν χάρη πως δεν είναι χρήματα από τα αίμα του Ελληνικού Λαού που πληρώνει θυσίες και φόρους για ένα καλύτερο μέλλον.
Ο Αιρετός Περιφερειάρχης, πρέπει να μην αρκεστεί σε δηλώσεις που είδαμε, αλλά άμεσα να πάρει πρωτοβουλίες.
Να φέρει το θέμα εκτάκτως στο Περιφερειακό Συμβούλιο και σε συνεργασία με όλες τις παρατάξεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, τους αυτοδιοικητικούς φορείς και λοιπούς παράγοντες και της Μεσσηνίας, να αντιδράσουμε δυναμικά και προγραμματισμένα, πιέζοντας την Κυβέρνηση, ζητώντας ξεκάθαρα από τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών & Οικονομικών, να δώσουν σαφείς απαντήσεις, ώστε ακόμα και κάθε σκέψη απομόνωσης της Μεσσηνίας να σταματήσει εδώ.
Θεωρώ ότι είναι ακόμα επίκαιρη η από 4/3/2011, επιστολή του επικεφαλής της παράταξής μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο ¨Δυνατή Πελοπόννησος¨ προκειμένου να συζητηθεί το θέμα των μεγάλων οδικών αξόνων της Πελοποννήσου.
Είναι κρίμα ο Νομός Μεσσηνίας, με τόσους Εθνικούς αγώνες, με τόση προσφορά, με τέτοια συμμετοχή στα κοινά και τόσους πολιτικούς στις Κυβερνήσεις όλων των κομμάτων να περιμένει ακόμα να συνδεθεί στην κυριολεξία οδικά με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Χάσαμε το τραίνο, χάσαμε το αεροπλάνο, δεν υπάρχει θαλάσσια σύνδεση, χάνουμε τους δρόμους και μας καταδικάζουν στην απομόνωση.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Ποιος ξέρει τι συμφέροντα κρύβονται πίσω από αυτές τις πολιτικές. ΕΙΔΩΜΕΝ!!
Ο τόπος αυτός λειτουργεί λες και όλα είναι φτιαγμένα μέχρι την Αρκαδία.
Όλα αρχίζουν και σταματούν στην Τρίπολη.
Έτσι και ο Υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας, εξ …Αρκαδίας ορμώμενος, σκέφτηκε να περικόψει δαπάνες, πετσοκόβοντας όμως την ανάπτυξη της Μεσσηνίας με το να καταργήσει τον Περιμετρικό της Καλαμάτας, καθώς και τον δρόμο Τσακώνα-Καλό Νερό έως τον Πύργο.
Κεραυνός εν αιθρία οι πρόσφατες δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών.
Ο άνθρωπος ή αγνοεί τις συμβάσεις που έχει υπογράψει το δημόσιο και έχει και ο ίδιος στη Βουλή ψηφίσει, ή δεν έχει εικόνα των έργων και της σημασίας τους για την Μεσσηνία και την Πελοπόννησο.
Εκτός και αν ρίχνει πονηρά το δόλωμα, να δη αν τσιμπάει το ψάρι που λέγεται Μεσσηνιακός λαός και να καταγράψει αντιδράσεις.
Σκοπός του, η μεταφορά κονδυλίων αλλού για να μην θιγεί η τσέπη τους και το ΔΝΤ!
Αυτή η κυβέρνηση είναι η πιο ανάλγητη που πέρασε ποτέ καταδικάζοντας τον Ελληνικό λαό στην φτώχεια και την ανέχεια, εμποδίζοντας κάθε μορφή ανάπτυξης, ανίκανη να διαχειριστή οποιοδήποτε θέμα.
Τώρα από τοπικής πλευράς, βλέπουμε τους εδώ παράγοντες να στήνουν χορό εντυπώσεων και όψιμοι ¨αγωνιστές¨ του τόπου να σηκώνουν πολιτικάντικες παρδαλές σημαίες.
Δυστυχώς οι οπαδοί του παλαιοκομματισμού, οι εραστές της πολιτικής του κομματάρχη, οι παλαιοπολιτικοί, δεν βάζουν μυαλό, δεν εκσυγχρονίζονται, δεν κάνουν προτάσεις ωφέλιμες για τον τόπο, περιορίζονται μόνο σε εκ του πονηρού δηλώσεις και συνεντεύξεις.
Ο Κυβερνητικός Υφυπουργός δήλωσε ότι δεν γνωρίζει το θέμα και θα ζητήσει συνάντηση με τον Υπουργό Υποδομών και οι Κυβερνητικοί Βουλευτές απέφυγαν να μιλήσουν φοβούμενοι το πολιτικό και προσωπικό τους κόστος.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Μεσσηνίας προ ημερών σε δηλώσεις του, προπομπός από ότι φαίνεται του κ. Ρέππα μίλησε για ΣΔΙΤ χωρίς… διόδια!
Προετοίμαζε φαίνεται το έδαφος για τον μπαμπούλα της διακοπής των έργων, φέρνοντας πονηρά διαδικασίες επέκτασης των συμβάσεων παραχώρησης που είναι και το ζητούμενο για τους μεγαλοεργολάβους.
Προχθές σε δηλώσεις του για τον κίνδυνο κατάργησης του Περιμετρικού της Καλαμάτας, ο λαλίστατος κατά τα άλλα κ. Αντιπεριφερειάρχης, αρκέστηκε να πει ότι… θεωρεί τον Περιμετρικό της Καλαμάτας ζωτικής σημασίας για την ισόρροπη ανάπτυξη.
Μίλησε όμως και ο Βουλευτής του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης και με δηλώσεις του μάλιστα την ημέρα του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, θυμήθηκε να μας επαναλάβει, ότι το 2004 έως το 2007 που ήταν Υφυπουργός ¨έκανε μεγάλο πολιτικό και προσωπικό αγώνα¨ για τους δρόμους.
Λες και δεν είχε υποχρέωση.
Μας επανέλαβε δε στη συνέχεια σε συνέντευξή του, αυτό που πρόσφατα είπε στη Βουλή, ότι θα πάει τον φάκελο του Παραδείσια-Τσακώνα στον Εισαγγελέα.
Ξέχασε όμως ο κ. Βουλευτής να μας πει, γιατί τόσο χρόνια (από το 2003 που έπεσε ο δρόμος) δεν πήγε τον φάκελο στον εισαγγελέα και τον πάει τώρα που κινδυνεύει να παραγραφεί κάθε αδίκημα!
Μετά από επτά (8) χρόνια!!
Μήπως βλέπει εκλογές!!!
Επίσης γιατί δεν έστειλε όντας Υφυπουργός (2004-2007) τα ¨λαμόγια¨ που τσέπωσαν όπως λέει (συνέντευξη ¨Ελευθερία¨) το δημόσιο χρήμα στην φυλακή;
Τον εμπόδισε κανείς να κάνει το καθήκον του ως Βουλευτής Μεσσηνίας, ως Έλληνας πολίτης και Υφυπουργός της Κυβέρνησης Καραμανλή;
Και εάν τον εμπόδισε κάποιος γιατί δεν βγήκε τόσα χρόνια να τον καταγγείλει επωνύμως;
Δηλώνει ο κ. Βουλευτής, ότι το θέμα έχει συνέχεια, γνωρίζει πολύ καλά ως νομικός που είναι, ότι η απόκρυψή τους μέχρι τώρα είναι ποινικό αδίκημα.
Γιατί αν ξέρει κάτι το κρύβει;
Θυμήθηκε όμως την ημέρα της 25ης Μαρτίου να μας πει, ότι θα σηκωθούν και οι πέτρες αν σταματήσει το έργο του Περιμετρικού της Καλαμάτας.
Δηλαδή το αυτονόητο!!
Ξέχασε όμως τους αγώνες ετών των Μεσσηνίων για αυτό το έργο ζωής και ανάπτυξης.
Ξέχασε ότι οι δρόμοι ανάπτυξης ήταν συλλογική πρόταση του κόμματος της Ν.Δ Μεσσηνίας στην εκπόνηση τότε του Αναπτυξιακού μας Προγράμματος, μέσα από ευρεία διαβούλευση με όλους τους φορείς της Μεσσηνίας, από την οποία διαβούλευση συστηματικά απουσίαζε.
Ξέχασε φυσικά και τους αγώνες των συναδέλφων του Μεσσήνιων Βουλευτών στο Ελληνικό Κοινοβούλιο για τους δρόμους, καθώς και τους αγώνες των Δήμων, Κοινοτήτων, Επιμελητηρίων, των Φορέων και της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης.
Να προσέχει ο κ. βουλευτής και οι λοιποί παρατρεχάμενοι όψιμοι διεκδικητές της δόξας, μην από τις πολλές πέτρες τους πέσει η μέση, ή το χειρότερο επειδή οι Μεσσήνιοι τους πήραν χαμπάρι, μην τους πάρουν όλους με τις… πέτρες.
Ενεργούν όλοι τους, λες και τα χρήματα των έργων βγαίνουν από την τσέπη του μπαμπά τους και μας κάνουν χάρη πως δεν είναι χρήματα από τα αίμα του Ελληνικού Λαού που πληρώνει θυσίες και φόρους για ένα καλύτερο μέλλον.
Ο Αιρετός Περιφερειάρχης, πρέπει να μην αρκεστεί σε δηλώσεις που είδαμε, αλλά άμεσα να πάρει πρωτοβουλίες.
Να φέρει το θέμα εκτάκτως στο Περιφερειακό Συμβούλιο και σε συνεργασία με όλες τις παρατάξεις του Περιφερειακού Συμβουλίου, τους αυτοδιοικητικούς φορείς και λοιπούς παράγοντες και της Μεσσηνίας, να αντιδράσουμε δυναμικά και προγραμματισμένα, πιέζοντας την Κυβέρνηση, ζητώντας ξεκάθαρα από τους αρμόδιους Υπουργούς Υποδομών & Οικονομικών, να δώσουν σαφείς απαντήσεις, ώστε ακόμα και κάθε σκέψη απομόνωσης της Μεσσηνίας να σταματήσει εδώ.
Θεωρώ ότι είναι ακόμα επίκαιρη η από 4/3/2011, επιστολή του επικεφαλής της παράταξής μας στο Περιφερειακό Συμβούλιο ¨Δυνατή Πελοπόννησος¨ προκειμένου να συζητηθεί το θέμα των μεγάλων οδικών αξόνων της Πελοποννήσου.
Είναι κρίμα ο Νομός Μεσσηνίας, με τόσους Εθνικούς αγώνες, με τόση προσφορά, με τέτοια συμμετοχή στα κοινά και τόσους πολιτικούς στις Κυβερνήσεις όλων των κομμάτων να περιμένει ακόμα να συνδεθεί στην κυριολεξία οδικά με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Χάσαμε το τραίνο, χάσαμε το αεροπλάνο, δεν υπάρχει θαλάσσια σύνδεση, χάνουμε τους δρόμους και μας καταδικάζουν στην απομόνωση.
Τυχαίο; Δεν νομίζω.
Ποιος ξέρει τι συμφέροντα κρύβονται πίσω από αυτές τις πολιτικές. ΕΙΔΩΜΕΝ!!
Σωτήρης Παναγιωτόπουλος
Περιφερειακός Σύμβουλος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !