Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Ιδιοκτητών Lancia Delta HF Integrale ασχολείται με την προώθηση της ιστορίας του αυτοκινήτου και της συμμετοχής του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρέχοντας στα μέλη και τους φίλους πληροφορίες μέσω της διαδικτυακής του παρουσίας και οργανώνοντας διάφορες εκδηλώσεις.
Μια από αυτές τις εκδηλώσεις έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στη Μεσσηνία.
Πρόκειται για την 10η Πανελλήνια συγκέντρωση ιδιοκτητών Integrale που πραγματοποιήθηκε στις 4-5 και 6 Οκτωβρίου.
Έχοντας ως βάση το Hotel Sias Resort στον Άγιο Αυγουστίνο του Δήμου Μεσσήνης, διοργανώθηκαν οδηγικές εξορμήσεις στη Μεσσηνιακή Μάνη και στην Πύλο με ενδιάμεσες στάσεις στα αξιοθέατα των περιοχών, όπου συναντήθηκαν με φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και λάτρεις του κλασικού πλέον Ιταλικού αυτοκινήτου που έγραψε λαμπρές σελίδες δόξας.
Χθες Κυριακή πραγματοποιήθηκε και στατική έκθεση οχηματων της λέσχης για το κοινό, στην κεντρική προβλήτα του λιμανιού της Καλαμάτας.
Η λέσχη ευχαρίστησε θερμά τον κύριο Σαράντο Μαρινάκη Πρόεδρο τού Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Καλαμάτας για την καθοριστική συμβολή του στο αίτημα για την παραχώρηση του χώρου ώστε να πραγματοποιηθεί η παραπάνω εκδήλωση.
Lancia Delta ήταν το όνομα διαφόρων μοντέλων αυτοκινήτων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Lancia, όλα της μικρομεσαίας κατηγορίας C. Η πρώτη γενιά της Delta κατασκευαζόταν από το 1979 έως το 1994 και η δεύτερη από το 1993 έως το 1999, χωρίς να υπάρξει στη συνέχεια άμεσος διάδοχος. Από το 2008 έως το 2014 παρήχθη ένα ακόμα Delta, με σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και εμφανώς πιο πολυτελή εξοπλισμό από τα παλαιότερα. Όλα τα Delta πρώτης και τρίτης γενιάς διατέθηκαν αποκλειστικά σε 5-πορτη hatchback εκδοχή αμαξώματος, ενώ ειδικότερα η δεύτερη γενιά προσφέρθηκε ως 3-πορτο και 5-πορτο hatchback. Επίσης, η Delta πρώτης γενιάς εξακολουθεί να είναι μέχρι σήμερα το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο σε ράλλυ.
Lancia Delta ήταν το όνομα διαφόρων μοντέλων αυτοκινήτων της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Lancia, όλα της μικρομεσαίας κατηγορίας C. Η πρώτη γενιά της Delta κατασκευαζόταν από το 1979 έως το 1994 και η δεύτερη από το 1993 έως το 1999, χωρίς να υπάρξει στη συνέχεια άμεσος διάδοχος. Από το 2008 έως το 2014 παρήχθη ένα ακόμα Delta, με σημαντικά μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις και εμφανώς πιο πολυτελή εξοπλισμό από τα παλαιότερα. Όλα τα Delta πρώτης και τρίτης γενιάς διατέθηκαν αποκλειστικά σε 5-πορτη hatchback εκδοχή αμαξώματος, ενώ ειδικότερα η δεύτερη γενιά προσφέρθηκε ως 3-πορτο και 5-πορτο hatchback. Επίσης, η Delta πρώτης γενιάς εξακολουθεί να είναι μέχρι σήμερα το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο σε ράλλυ.
Τον Σεπτέμβριο του 1979, η Lancia παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το πρώτο της μοντέλο στην μικρομεσαία κατηγορία μετά τη διακοπή της Fulvia Berlina το 1973. Το εμπορικό όνομα του νέου μοντέλου, ακολούθησε την παράδοση τις εταιρείας να δίνει στα αυτοκίνητά της ονομασίες από το ελληνικό αλφάβητο. Για αρκετά χρόνια μετά την έναρξη των πωλήσεων, το Delta ήταν ένα από τα πλέον φουτουριστικής σχεδίασης αυτοκίνητα της κατηγορίας του στην Ευρώπη. Μάλιστα τον Δεκέμβριο του 1979 ψηφίστηκε Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 1980.
Τον Νοέμβριο του 1982 υπέστη το πρώτο λίφτινγκ και εισήγαγε την πρώτη εκδοχή υψηλών επιδόσεων, το Delta GT 1600, με κινητήρα 1.585 cm³. Τον Ιούλιο του 1983 εισήχθη το Delta HF και κυκλοφόρησε τον Σεπτέμβριο, έχοντας ένα ακρωνύμιο που σημαίνει High Fidelity, είχε καθιερωθεί ως το ακρωνύμιο των σπορ εκδόσεων της Lancia από το 1966 και επανήλθε τότε για πρώτη φορά μετά την μυθική Lancia Stratos. Ειδικότερα το Delta HF έφερε μια ενισχυμένη εκδοχή turbo του κινητήρα 1.6 λίτρων του Delta GT, βελτιωμένη ανάρτηση, φρένα και εξωτερικά πάνελ, και διατηρήθηκε στην παραγωγή για 2 έτη, ενώ κατασκευάστηκε σε 10 χιλιάδες αντίτυπα.
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Τορίνο τον Απρίλιο του 1986, μαζί με το δεύτερο λίφτινγκ, εμφανίστηκε και η έκδοση Delta HF με κινητήρα 2.0 λίτρων βενζίνης turbo και 4-κίνηση, ως η πολιτική εκδοχή του αντίστοιχου μοντέλου ράλλυ. Η νέα αυτή έκδοση λανσαρίστηκε τον Ιούνιο του 1986 ως Delta HF 4WD και έγινε η νέα κορυφαία έκδοση του μοντέλου. Τον Σεπτέμβριο του 1987 αντικαταστάθηκε από την Delta HF Integrale, επίσης ως η πολιτική εκδοχή του αντίστοιχου μοντέλου ράλλυ και επίσης με στάνταρ 4-κίνηση, η οποία σύντομα εξελίχθηκε στη 16-βάλβιδη Delta HF Integrale 16V που έφτασε τον Μάρτιο του 1989. Τον Ιούνιο του 1991 έλαβε χώρα η τελευταία ανανέωση της Delta πρώτης γενιάς και τελικώς η παραγωγή του μοντέλου έληξε στα τέλη του 1992, αν και ειδικότερα οι εκδόσεις HF Integrale διατηρήθηκαν στην παραγωγή έως το 1994, λόγω της εξαιρετικά υψηλής τους απήχησης.
Η Delta πρώτης γενιάς είναι μέχρι σήμερα το πιο πετυχημένο αυτοκίνητο σε ράλλυ, ιδίως στο διάστημα 1987 - 1992, όταν κυριαρχούσε ολοκληρωτικά στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα, κερδίζοντας έξι συνεχόμενους παγκόσμιους τίτλους κατασκευαστών τα έτη αυτά. Όπως προαναφέρθηκε, η Lancia προσέφερε και δύο εμπορικές εκδόσεις αυτών των αυτοκινήτων rally, την Lancia Delta HF Integrale (Ιντεγκράλε), που κατασκευάστηκε σε 44.296 αντίτυπα, και την Lancia Delta HF 4WD. Είναι εντυπωσιακό ότι οι εκδόσεις αυτές αποτελούν ακόμα και σήμερα αντικείμενο συζήτησης στους κόλπους των φίλων του αυτοκινήτου και μάλιστα εξακολουθούν να θεωρούνται από τα πλέον μυθικά ονόματα αυτοκινήτων παγκοσμίως, διατηρώντας τεράστιο ίματζ και υψηλές τιμές ως συλλεκτικά.
Είναι απορίας άξιον πώς κατάφεραν οι γείτονες Ιταλοί να απαξιώσουν μια εταιρεία σαν την Lancia με τόσες αγωνιστικές περγαμηνές και με εξαιρετικά αυτοκίνητα που πάντα ξεχώριζαν από τον σωρό, ήταν μπροστά από την εποχή τους και συγκινούσαν τους λάτρεις του αυτοκινήτου.
Είναι απορίας άξιον πώς κατάφεραν οι γείτονες Ιταλοί να απαξιώσουν μια εταιρεία σαν την Lancia με τόσες αγωνιστικές περγαμηνές και με εξαιρετικά αυτοκίνητα που πάντα ξεχώριζαν από τον σωρό, ήταν μπροστά από την εποχή τους και συγκινούσαν τους λάτρεις του αυτοκινήτου.
Είναι θλιβερό σήμερα να βλέπουμε αυτοκινητοβιομηχανίες, που την εποχή που η Lancia μεσουρανούσε αυτές ήταν ουραγοί και τα προϊόντα τους προκαλούσαν μειδίαμα στα χείλη μας, να διαπρέπουν κάτω από την ομπρέλα των Γερμανών ενώ η Lancia οδεύει προς κλείσιμο έχοντας μόνο το Υ στη γκάμα της!
Το Hotel Sias Resort είναι τοποθετημένο σε μια από τις πιο όμορφες περιοχές της Μεσσηνίας.
Πρόκειται για ένα μικρό και φιλικό θέρετρο που περιβάλλεται από περιοχή 10.000 τ.μ. με ελαιόδεντρα και βρίσκεται στον Άγιο Αυγουστίνο. Είναι μόλις 400 μέτρα μακριά από την παραλία.
Το θέρετρο διαθέτει 66 δωμάτια, με τη δική τους ανεξάρτητη είσοδο, μπαλκόνι, τουαλέτα κ.λ.π. Στο θέρετρο μπορείτε επίσης να βρείτε ένα παραδοσιακό εστιατόριο (ταβέρνα) και χώρο στάθμευσης. Στις υπηρεσίες αναψυχής περιλαμβάνονται μεγάλη πισίνα, παιδική πισίνα, pool bar και παιδική χαρά.
Το Φαγητό και Πρωινό είναι από Τοπικά Προϊόντα χειροποίητα βασισμένα στην Μεσσηνιακή - Μεσογειακή διατροφή.
Το θέρετρο βρίσκεται 17 χιλιόμετρα μακριά από την Καλαμάτα και 7 χιλιόμετρα από το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Υπάρχει δυνατότητα οργάνωσης ημερήσιων εκδρομών στην Αρχαία Ολυμπία, τα σπήλαια Δυρού και άλλα ιστορικά ή γραφικά μέρη. Η τοποθεσία, οι υπηρεσίες, οι εγκαταστάσεις και το φιλικό προσωπικό μπορεί να σας εγγυηθεί αξέχαστες διακοπές στην χώρα του φωτός, την Ελλάδα.
Στη γύρω περιοχή μπορείτε να βρείτε αθλητικές δραστηριότητες, τοπικές γιορτές και πανηγύρια!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια είναι Ελεύθερα και χαρακτηρίζουν το σχολιαστή !